Ook goed te combineren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef Chowi het volgende:
Goede TT.
dit om dago's fantasieën te ontkrachten, en iedereen weer zonder onfrisse mental images van pannenkoeken te laten genieten!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef mcDavid het volgende:
pannenkoeken met spek en stroop hebben in de verste verte geen overeenkomst met een vrouwenflamoes.
[-einde mededeling-]
American Pie.quote:
Hoe komt het toch dat jij steeds mensen wegjaagt?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:59 schreef Misstique het volgende:
Eindelijk weer een goeie TT.
gebrek aan intieme foto's denk ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat jij steeds mensen wegjaagt?
Mt. heeft geen intieme foto's. Mt. heeft stijl.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gebrek aan intieme foto's denk ik
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Dank.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Mt. heeft geen intieme foto's. Mt. heeft stijl.
*hhmmhmmmhhh* *lik*quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:09 schreef Litso het volgende:
[..]
No problemo
En nu weer verder zuigen
gisteren ook alquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:10 schreef cerror het volgende:
Tiet is terug, een wonder.
*kwaadaardig achtergrond muziekje opzetquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:10 schreef cerror het volgende:
Tiet is terug, een wonder.
Moet je mijn moment van eufemisme weer verknallen vliegende idioot?quote:
ik wijs alleen op de feiten. als je daar boos van wordt, is dat niet mijn schuld maar die van de feiten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Moet je mijn moment van eufemisme weer verknallen vliegende idioot?
nope.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef Game_Error het volgende:
Kan je pannekoeken tegenwoordig ook al frituren?
oyquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef cerror het volgende:
[..]
quote:U hebt gezocht op eufemisme:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
eu·fe·mis·me (het ~, ~n)
1 verzachtende omschrijving van iets onaangenaams of aanstotelijks <=> dysfemisme
Euforie bedoel je?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef cerror het volgende:
quote:
*checktquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Al heb je nog zoveel krullen, er is hier maar één krullie.
Lul.quote:
Meh, tegenwoordig is het wat langer en minder krulligquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*checktik denk dat jij het wint, idd
aahquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*checktik denk dat jij het wint, idd
Mag dat wel van yvonne?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Meh, tegenwoordig is het wat langer en minder krullig
Maar nog wel krullig.
dat van mij krult nog steeds even hard als altijd. ook nadat ik het voor de zomervakantie gemilimeterd hadquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Meh, tegenwoordig is het wat langer en minder krullig
Maar nog wel krullig.
Ik heb net even in de spiegel gekeken en het is toch nog behoorlijk krullerig. Meer dan ik dacht zelfs.quote:
ja ik heb wel gevoel in mijn verkoolde hartquote:
Volgende week zaterdag manneke.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb net even in de spiegel gekeken en het is toch nog behoorlijk krullerig. Meer dan ik dacht zelfs.
En als yvonne wat te klagen heeft dan komt ze maar ff langs.
Context van een pannenkoek?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef Dagonet het volgende:
Overigens gaat het natuurlijk wel om de context en structuur van de pannenkoeken.
True tha.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef Dagonet het volgende:
Overigens gaat het natuurlijk wel om de context en structuur van de pannenkoeken.
Ik wist het wel! Diep daarbinnen leeft het toch nogquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja ik heb wel gevoel in mijn verkoolde hart!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef Chowi het volgende:
Goede TT.
Kut, zo snel alweer?quote:
das dus eigenlijk een houten hart dat te heet is geworden?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja ik heb wel gevoel in mijn verkoolde hart!
Je bent al minstens de derde die het zegtquote:
ik heb het op verschillende manieren geprobeert, maar nee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef Dagonet het volgende:
Goesso.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Kut, zo snel alweer?
Ik heb iig al vrij gevraagd, dat scheelt.
Uitgeruzied?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef Chowi het volgende:
Zo. Hoi.
Normaal zou ik stoom afblazen met een sigaret. Maar goed, ik wil stoppen.quote:
Neem een pils.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:28 schreef Chowi het volgende:
Normaal zou ik stoom afblazen met een sigaret. Maar goed, ik wil stoppen.
Heb ik niet koud staan.quote:
Ik mis weer vanalles, maar dat geeft niet. Ik ga even Once Upon A Time In The West kijken.quote:
Hihi "even".quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik mis weer vanalles, maar dat geeft niet. Ik ga even Once Upon A Time In The West kijken.
Pannekoeken zijn okay. Net als geslachtsdelen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Je bent al minstens de derde die het zegt
Terwijl ik hem zelf niet eens zo goed vond, ik kon alleen niks anders bedenken
...dat dan weer welquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn okay. Net als geslachtsdelen.
die heb ik al heel lang op me pc staan met als doel hem een keer te bekijkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik mis weer vanalles, maar dat geeft niet. Ik ga even Once Upon A Time In The West kijken.
volgens mij ben ik het stiekum!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Er staat me nog iets bij van spekpannenkoeken.quote:
en waarom zei Mt dat zomaar?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:46 schreef Chowi het volgende:
Dago, ik hoorde uit betrouwbare bron dat je lief en eerlijk en betrouwbaar en intelligent bent?
Mt niet!quote:
Wie sprak je?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:46 schreef Chowi het volgende:
Dago, ik hoorde uit betrouwbare bron dat je lief en eerlijk en betrouwbaar en intelligent bent?
Ik laat mijn bronnen immer in de anonimiteit.quote:
Ja, geen idee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:49 schreef Dagonet het volgende:
Het klopt wel trouwens.
zolang ik de bron niet ken, geloof ik er geen reet van!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:49 schreef Dagonet het volgende:
Het klopt wel trouwens.
Mij ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er staat me nog iets bij van spekpannenkoeken..
Ik kan het bevestigenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zolang ik de bron niet ken, geloof ik er geen reet van!
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2004 10:03 schreef Silmarwen het volgende:
Dagonet
Het drinkt. Het rookt. Het is een beetje verlegen maar wel knuffelig. Vooral als het veel drinkt.
Hetw eet echt veel over van alles en nog wat. Het is slim en grappig en schattig. Het's haar zit warrig op een "Ik ben net wakker manier".
Het kan geinige accentjes nadoen. Het is een beetje een kakker.
Het is een hij
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:26 schreef Blinky het volgende:
Dagonet
Het is lang. Het rookt, praat veel. Is een beetje type dat niet opvalt in een grote groep. Is ontzettend intelligent door het vele lezen en fokken. Leergierig. Rust niet voordat hij weet hoe iets in elkaar zit. Leest een dik boek in een paar uur tijd en vergeet dan alles om zich heen. Fokt op zijn dates
Weet niet goed hoe gas werkt. Kan zich prima vermaken in zijn eentje. Bezit veel meer diepgang dan dat de oppervlakte laat blijken...
Het is een hij.
quote:
[/pimp]quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:05 schreef Tessje het volgende:
Dagonet
Lieverd.. Echt een poepie.. De jongeman die je mee kan nemen naar je ouders zonder je te schamen.. Intelligentie ten top. Rationeel.. Drinkt niet alleen franse wijn... En je kunt ermee lachen...
En het is een hij![]()
Dat moet een enorme streling voor je ego zijn.quote:
Dat verandert ook elk jaar in de spelling.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat veranderdt ook elk jaar in de spelling..
Wat is er fout aan die t?quote:
Neuh, alleen die van Sil hecht ik wat waarde aan eigenlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat moet een enorme streling voor je ego zijn.
Ah, nou ja, ik heb in ieder geval een heel positief beeld van je zo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, alleen die van Sil hecht ik wat waarde aan eigenlijk.
Hoe gaat het met je strafschopmachine?quote:
En terechtquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, nou ja, ik heb in ieder geval een heel positief beeld van je zo..
www.tinypic.comquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef Pluto_Nium het volgende:
Weet iemand waar ik Gif plaatjes kan uploaden ?
Ik heb een kleine animatie in Gif gemaakt maar ik weet niet waar ik hem kan uploaden, zie bovenstaande post.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je strafschopmachine?
Je maakt hem toch bold of niet?quote:
Elke imageuploadsite accepteerd ook .gifquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:00 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik heb een kleine animatie in Gif gemaakt maar ik weet niet waar ik hem kan uploaden, zie bovenstaande post.
We zijn nu nog in de beginfase dus nog niks staat vast, maar het idee wat het uiteindelijk gaat worden begint al een beetje op zijn pootjes terecht te komen![]()
picserver niet als ze animated zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Elke imageuploadsite accepteerd ook .gif
zo beter danquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je maakt hem toch bold of niet?
Ik gebruik normaal gesproken upload.server8.org, maar die pakt alleen jpg en png, vandaar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Elke imageuploadsite accepteerd ook .gif
Hey, ben jij stiekem de kloon van Maikuuul?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:03 schreef Pluto_Nium het volgende:
[afbeelding]
Dit is heel globaal en gaar in een paar minuutjes in elkaar gezet, maar het idee is dat de slinger al een bepaalde snelheid heeft (de voetballer neemt ook een aanloop) voordat deze daadwerkelijk tegen de bal zwaait.
In de gif stopt eerst de voorwaarste beweging voordat de slinger in beweging komt, maar dit moet in 1 beweging door gebeuren. Anders gaat er al heel veel energie bij de botsing verloren![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, ben jij stiekem de kloon van Maikuuul?
1. ik zou i.p.v. een springveer een trekveer gebruiken voor dat rode ding.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:03 schreef Pluto_Nium het volgende:
[afbeelding]
Dit is heel globaal en gaar in een paar minuutjes in elkaar gezet, maar het idee is dat de slinger al een bepaalde snelheid heeft (de voetballer neemt ook een aanloop) voordat deze daadwerkelijk tegen de bal zwaait.
In de gif stopt eerst de voorwaarste beweging voordat de slinger in beweging komt, maar dit moet in 1 beweging door gebeuren. Anders gaat er al heel veel energie bij de botsing verloren![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wist het wel! Diep daarbinnen leeft het toch nog
jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
das dus eigenlijk een houten hart dat te heet is geworden?
Ja, snel editten he.quote:
We hebben inderdaad al gekozen voor een trekveer, we laten zeg maar de rode slinger meer naar boven doorlopen zodat we aan de bovenkant een trekveel kunnen zetten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
1. ik zou i.p.v. een springveer een trekveer gebruiken voor dat rode ding.
2. ik snap de functie van dat zwarte bewegende ding niet helemaal... je kunt toch ook gewoon direct een release op dat balletje zetten?
quote:
volgens mij zou je met een paar planken, spijkers en een flinke dosis postelastieken al een flink eind moeten komen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:09 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
We hebben inderdaad al gekozen voor een trekveer, we laten zeg maar de rode slinger meer naar boven doorlopen zodat we aan de bovenkant een trekveel kunnen zetten.
Deze zijn makkelijker verstelbaar enz.
Ja dat is nog neit allemaal duidelijk, we zijn nog met de ontwerpfase bezig, misschien wordt het uiteindelijk wel een heel ander ontwerp, we zijn nu gewoon verschillende concepten aan het opstellen, en daaruit kiezen we de meest economisch/technisch verantwoorde![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:09 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
We hebben inderdaad al gekozen voor een trekveer, we laten zeg maar de rode slinger meer naar boven doorlopen zodat we aan de bovenkant een trekveel kunnen zetten.
Deze zijn makkelijker verstelbaar enz.
Ja dat is nog neit allemaal duidelijk, we zijn nog met de ontwerpfase bezig, misschien wordt het uiteindelijk wel een heel ander ontwerp, we zijn nu gewoon verschillende concepten aan het opstellen, en daaruit kiezen we de meest economisch/technisch verantwoorde![]()
Met een geslachtsdeel!quote:
Dat lijk ik wel. Afgezien van het roken. En die diepgang misschienquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:26 schreef Blinky het volgende:
Dagonet
Het is lang. Het rookt, praat veel. Is een beetje type dat niet opvalt in een grote groep. Is ontzettend intelligent door het vele lezen en fokken. Leergierig. Rust niet voordat hij weet hoe iets in elkaar zit. Leest een dik boek in een paar uur tijd en vergeet dan alles om zich heen. Fokt op zijn dates
Weet niet goed hoe gas werkt. Kan zich prima vermaken in zijn eentje. Bezit veel meer diepgang dan dat de oppervlakte laat blijken...
Het is een hij.
budget van 200 e ongeveer beschikbaar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
volgens mij zou je met een paar planken, spijkers en een flinke dosis postelastieken al een flink eind moeten komen!
Heb ik heul wel!quote:
*geniale ingeving krijgtquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:14 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
budget van 200 e ongeveer beschikbaar.
hout gaat het niet worden
wel gewoon metaal en daar een mooi frame van lassen enz.
Grote trekveren kosten ook aardig wat geld aangezien we toch zo'n 2500 N op willen wekken hebben we een behoorlijk nodig.
De snelheid van de bal willen we richting 100 km/h laten gaan.
Het went uiteindelijk wel hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:15 schreef mcDavid het volgende:
jezelf niet meer herkennen is was irritant
Slecht plan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*geniale ingeving krijgt
-melkbus
-karbit
![]()
Ja, luchtdruk kanon zou dan ook kunne, maar de opdracht is dat de bal net als bij een echte penalty op de stip moet blijven liggenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*geniale ingeving krijgt
-melkbus
-karbit
![]()
aha, ok!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:18 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja, luchtdruk kanon zou dan ook kunne, maar de opdracht is dat de bal net als bij een echte penalty op de stip moet blijven liggendus een machine waar de bal in gaat is geen optie
Misschien een concert of zo dan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:21 schreef JDude het volgende:
Zeg, er zitten wat Rotterdammers hier he?
Wat is er vanavond te doen in de Kuip?
De lichten waren aan, allemaal volk, snacktentjes, en er stopten extra treinen op R'dam Stadion.
Maar... Feyenoord speelt niet voor zover ik kan vinden
Een oefenpot midden in het seizoen ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:27 schreef mcDavid het volgende:
Woensdag 22-02-2006 Feyenoord - KV Mechelen 16.00 uur
bron
heyquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Een oefenpot midden in het seizoen ofzo?
Of had Feyenoord de Kuip al gereserveerd, er van uitgaand dat ze wel Europees zouden spelen.
geen idee, maar zo staat het op de site.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Een oefenpot midden in het seizoen ofzo?
Of had Feyenoord de Kuip al gereserveerd, er van uitgaand dat ze wel Europees zouden spelen.
Zeg, ons gras is wel het beste gras he!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
geen idee, maar zo staat het op de site.
misschien zijn ze nog ff aant grasmaaien ofzo?
Ik ga naar feyenoord -rkcquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, ons gras is wel het beste gras he!
ook dat moet gemaaid worden, lijkt me!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, ons gras is wel het beste gras he!
Dan denkt het gras dat het zomer isquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ook dat moet gemaaid worden, lijkt me!
alhoewel... t is winter... en bovendien denk ik dat ze grasmaaien wel overdag doen, i.p.v. een paar honderdduizend watt aan lampen aan te zetten
gras!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:58 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dan denkt het gras dat het zomer is![]()
zullen we het dan over het artikel "101 manieren om af te vallen met behulp van wortels" uit de libelle gaan hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:01 schreef Misstique het volgende:
De vrouwen zijn uit t topic en gelijk gaat t overvoetbal
![]()
Nee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:02 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
zullen we het dan over het artikel "101 manieren om af te vallen met behulp van wortels" uit de libelle gaan hebben
Ik hier?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:05 schreef Litso het volgende:
Hee. Menschen.
Wacht, dan roep ik Sara even.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:02 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
zullen we het dan over het artikel "101 manieren om af te vallen met behulp van wortels" uit de libelle gaan hebben
Sara heeft afstand genomen van Fok! tot ze weer beter isquote:
osdorp posse vrijdag litso!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:05 schreef Litso het volgende:
Hee. Menschen.
Ik hou echt van jequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:10 schreef Dagonet het volgende:
En voetbal is een kachelsport.
Mental image.quote:
Wat een kut-icon vergeleken met die oude.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef Janetje het volgende:
Zo.
Ah, FOK! the next generation.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sara heeft afstand genomen van Fok! tot ze weer beter is![]()
geestelijk beter? want als ze daar op gaat wachten...quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sara heeft afstand genomen van Fok! tot ze weer beter is![]()
Mwah. Dat luisterde ik voor het laatst toen ik 14 wasquote:
Ach ik vond deze ook wel aardig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat een kut-icon vergeleken met die oude.
100% eenschquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:10 schreef Dagonet het volgende:
quote:
Nee, ze heeft een ontsteking ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
geestelijk beter? want als ze daar op gaat wachten...
Sara Lee is tof mênquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef Litso het volgende:
En Sara is een aandachtshoer waar we het niet over gaan hebben hier/
had ze der wortel niet goed ontsmet ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, ze heeft een ontsteking ofzo.
Nop.quote:
Je moet zo'n ding ook niet te lang laten liggen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
had ze der wortel niet goed ontsmet ofzo?
nee ik hoorde al dat bruine wortels niet echt gezond warenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je moet zo'n ding ook niet te lang laten liggen.
Dat kan je ook niet vaak genoeg zeggen he?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:10 schreef Dagonet het volgende:
Genoeg nuquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee ik hoorde al dat bruine wortels niet echt gezond waren
Stervende hoerensport zelfs.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat kan je ook niet vaak genoeg zeggen he?
Racistquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee ik hoorde al dat bruine wortels niet echt gezond waren
Wielrennen is veul leuker.quote:
quote:
Doe hem dan heen en terug, dat staat veel beter.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ik vond deze ook wel aardig.
Shush!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Doe hem dan heen en terug, dat staat veel beter.
Mits Radio1quote:
nogmaals 100% eenschquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:22 schreef Misstique het volgende:
Ow en een heuleboel veul kusjes voor Dago![]()
![]()
![]()
Dan gaan we toch praten over Ajax.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
nogmaals 100% eensch
en kun jij niet regelen dat op het praten over voetbal dezelfde sancties komen als op het plaatsen van tubgirl?
Puik plan, ik stem vóór.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
nogmaals 100% eensch
en kun jij niet regelen dat op het praten over voetbal dezelfde sancties komen als op het plaatsen van tubgirl?
Jij bent mild.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
nogmaals 100% eensch
*vinger uit kont haaltquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:22 schreef Janetje het volgende:
Jullie moeten niet zo vies doen hoor..
ja hey tis wel raar hoor, eet je zon bruine wortel voel je je zo ziek dat je niet meer wilt werken, het is een complot zeg ik jequote:
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]![]()
Een heleboel knufkusjes terug dan
quote:neuken?
ik zie een connectie tussen "bruin" en "niet willen werken"quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja hey tis wel raar hoor, eet je zon bruine wortel voel je je zo ziek dat je niet meer wilt werken, het is een complot zeg ik je
racistquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zie een connectie tussen "bruin" en "niet willen werken"
het was heul niet grappig bedoelt!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:24 schreef Janetje het volgende:
[..]Je hebt toch nog flauwe humor gekregen..
Had ik toen je hier net kwam nooit achter je gezocht..
Mooi, dat scheelt weer wielrennenquote:
Sporten is goed voor je.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mooi, dat scheelt weer wielrennen
je kent duidelijk de geneugten van sport nog nietquote:
Je bent er weer!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:32 schreef Chowi het volgende:
Hihi.
wielrennen. een rondje fietsen, op de zelfde plek weer uitkomen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
je kent duidelijk de geneugten van sport nog niet![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wielrennen. een rondje fietsen, op de zelfde plek weer uitkomen.
netto arbeid: 0
verbruikte energie: veel
dan denk ik: niet bepaald efficiënt bezig
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij hebt een andere sport in gedachten dan MT gok ik zo
Goesso meisquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:35 schreef Chowi het volgende:
Ik ben even afgekoeld.. Someone like you was op TV, wel een toffe film.
Ze heeft het over neucken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wielrennen. een rondje fietsen, op de zelfde plek weer uitkomen.
netto arbeid: 0
verbruikte energie: veel
dan denk ik: niet bepaald efficiënt bezig
quote:
Er zijn nog kinderen wakker.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:37 schreef rompompom het volgende:
Geslachtsdelen, hihihihi!
Poep!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:37 schreef rompompom het volgende:
Geslachtsdelen, hihihihi!
*pils aangeeftquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*staat op instorten
Das wel degelijk een sportquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als je het over neuken had: da's geen sport, da's een uiting van liefde
VMquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*staat op instorten
op de fiets naar school verbrand je ook caloriën. maar dat heeft wel degelijk een doel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Das wel degelijk een sport![]()
Enig idee hoeveel calorieën je ermee verbrand?
Dat doel van naar school gaan vind ik persoonlijk mínder...quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
op de fiets naar school verbrand je ook caloriën. maar dat heeft wel degelijk een doel.
zo ook bij neuken, alleen is het doel een tikkie anders.
*eenschquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat doel van naar school gaan vind ik persoonlijk mínder...
Viezuuuurd...quote:
niet bij verkrachting.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik vind neuken niet een sport, want er zijn twee winnaars
mits met mij het bed gedeeld natuurlijk![]()
Omfg.quote:
Bij verkrachting heb je twee partijen. Namelijk: de "lust" en het "gat".quote:
Niet alleen bij verkrachting trouwens.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bij verkrachting heb je twee partijen. Namelijk: de "lust" en het "gat".
of: de "lust" en de "paal"quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bij verkrachting heb je twee partijen. Namelijk: de "lust" en het "gat".
Ooit een vrouw gezien die een man verkrachtte?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
of: de "lust" en de "paal"
maar dat komt minder vaak voor
Ook een man kan sex hebben tegen zijn wil, en dat is ook verkrachting!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ooit een vrouw gezien die een man verkrachtte?.
ooit een man gezien die een vrouw verkrachtte?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ooit een vrouw gezien die een man verkrachtte?.
Beantwoord mijn vraag niet met een vraag!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ooit een man gezien die een vrouw verkrachtte?
ok: neequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag niet met een vraag!
Een man? Sex tegen zijn wil?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ook een man kan sex hebben tegen zijn wil, en dat is ook verkrachting!
* cerror beeld erica terpstra in tegenover mini-me.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ooit een man gezien die een vrouw verkrachtte?
ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een man? Sex tegen zijn wil?!
!
!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:54 schreef cerror het volgende:
[..]
* cerror beeldt erica terpstra in tegenover mini-me.
[me=Janetje ziet het voor zich hoe mini-me met mijnwerkershelm verdwijnt en hoort roepen: "help, ziet iemand een uitgang?"quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:54 schreef cerror het volgende:
[..]
* cerror] beeld erica terpstra in tegenover mini-me.[/me]
Ah, het homofiele circuit! Tsja, jij kan het weten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja.
vooral in het homofiele circuit komt dat nogal eens voor. (maar je vraag ging over een vrouw met een man...)
Ik pak de trein wel ff naar Zwolle en dan krijgt ze het wel te zien, up close and personal.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
geef eens antwoord!
jij wel eens een man gezien die een vrouw verkrachtte?
Da's privé.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
geef eens antwoord!
jij wel eens een man gezien die een vrouw verkrachtte?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, het homofiele circuit! Tsja, jij kan het weten..
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik pak de trein wel ff naar Zwolle en dan krijgt ze het wel te zien, up close and personal.
doe dat, jong!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik pak de trein wel ff naar Zwolle en dan krijgt ze het wel te zien, up close and personal.
Inderdaad, vreest!quote:
[vriendendienst]quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Hu.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:59 schreef JDude het volgende:
Ha.
Weest genadig.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:01 schreef Litso het volgende:
Zo, eindelijk die bejaarde van me eens afgewerkt.
Wat attent van je.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[vriendendienst]
Doe ik wel de volgende keer dat ik er ben dan, gewoon om jou de rit te besparen[/vriendendienst]
Annerveenschekanaal.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:04 schreef rompompom het volgende:
Tietsjerksteradeel.
Zeg!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[vriendendienst]
Doe ik wel de volgende keer dat ik er ben dan, gewoon om jou de rit te besparen[/vriendendienst]
vergeet je zusje nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat attent van je.
Maar ik moet er morgen toch zijn om 10 uur dus ik denk dat ik het zelf ook wel red.
Tytsjerksteradielquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:04 schreef rompompom het volgende:
Tietsjerksteradeel.
Breda.quote:
Dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:15 schreef Litso het volgende:
Post trouwens eens ff niet zoveel Mt.
ach jullie lopen allebei nog wel een stukje op mij achterquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:15 schreef Litso het volgende:
Post trouwens eens ff niet zoveel Mt.
mij niet te vergeten!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach jullie lopen allebei nog wel een stukje op mij achter
Jij hebt dan ook ruim 2 jaar voorsprong op mijquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
Zelfs ik ga al een beetje richting 10.000.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:16 schreef killswitch het volgende:
Hoi.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ik ga Breuls mailen of ie al mijn klonen bij elkaar op kan tellen in 1 profielquote:
Wat een flauw beestquote:
G.M.T.A. heet datquote:
Hela.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:24 schreef xrrwr het volgende:
Ha.
Ik ook!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Zelfs ik ga al een beetje richting 10.000.
O RLY?quote:
Dat was ook mijn 1e gedachtequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Hela.
Ik dacht even "die was toch gebanned?"
Wat een kleine verandering in de naam allemaal niet doet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Hela.
Ik dacht even "die was toch gebanned?"
Ik vind je ava engquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:27 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Wat een kleine verandering in de naam allemaal niet doet.
De bedoeling.quote:
quote:
WAI!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:27 schreef Litso het volgende:
NO WAI!
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:27 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Wat een kleine verandering in de naam allemaal niet doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |