Ook goed te combineren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef Chowi het volgende:
Goede TT.
dit om dago's fantasieën te ontkrachten, en iedereen weer zonder onfrisse mental images van pannenkoeken te laten genieten!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef mcDavid het volgende:
pannenkoeken met spek en stroop hebben in de verste verte geen overeenkomst met een vrouwenflamoes.
[-einde mededeling-]
American Pie.quote:
Hoe komt het toch dat jij steeds mensen wegjaagt?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:59 schreef Misstique het volgende:
Eindelijk weer een goeie TT.
gebrek aan intieme foto's denk ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat jij steeds mensen wegjaagt?
Mt. heeft geen intieme foto's. Mt. heeft stijl.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gebrek aan intieme foto's denk ik
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat jij steeds mensen wegjaagt?
Dank.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Mt. heeft geen intieme foto's. Mt. heeft stijl.
*hhmmhmmmhhh* *lik*quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:09 schreef Litso het volgende:
[..]
No problemo
En nu weer verder zuigen
gisteren ook alquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:10 schreef cerror het volgende:
Tiet is terug, een wonder.
*kwaadaardig achtergrond muziekje opzetquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:10 schreef cerror het volgende:
Tiet is terug, een wonder.
Moet je mijn moment van eufemisme weer verknallen vliegende idioot?quote:
ik wijs alleen op de feiten. als je daar boos van wordt, is dat niet mijn schuld maar die van de feiten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Moet je mijn moment van eufemisme weer verknallen vliegende idioot?
nope.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef Game_Error het volgende:
Kan je pannekoeken tegenwoordig ook al frituren?
oyquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef cerror het volgende:
[..]
quote:U hebt gezocht op eufemisme:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
eu·fe·mis·me (het ~, ~n)
1 verzachtende omschrijving van iets onaangenaams of aanstotelijks <=> dysfemisme
Euforie bedoel je?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef cerror het volgende:
quote:
*checktquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Al heb je nog zoveel krullen, er is hier maar één krullie.
Lul.quote:
Meh, tegenwoordig is het wat langer en minder krulligquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*checktik denk dat jij het wint, idd
aahquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*checktik denk dat jij het wint, idd
Mag dat wel van yvonne?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Meh, tegenwoordig is het wat langer en minder krullig
Maar nog wel krullig.
dat van mij krult nog steeds even hard als altijd. ook nadat ik het voor de zomervakantie gemilimeterd hadquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Meh, tegenwoordig is het wat langer en minder krullig
Maar nog wel krullig.
Ik heb net even in de spiegel gekeken en het is toch nog behoorlijk krullerig. Meer dan ik dacht zelfs.quote:
ja ik heb wel gevoel in mijn verkoolde hartquote:
Volgende week zaterdag manneke.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb net even in de spiegel gekeken en het is toch nog behoorlijk krullerig. Meer dan ik dacht zelfs.
En als yvonne wat te klagen heeft dan komt ze maar ff langs.
Context van een pannenkoek?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef Dagonet het volgende:
Overigens gaat het natuurlijk wel om de context en structuur van de pannenkoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |