Ook goed te combineren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef Chowi het volgende:
Goede TT.
dit om dago's fantasieën te ontkrachten, en iedereen weer zonder onfrisse mental images van pannenkoeken te laten genieten!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef mcDavid het volgende:
pannenkoeken met spek en stroop hebben in de verste verte geen overeenkomst met een vrouwenflamoes.
[-einde mededeling-]
American Pie.quote:
Hoe komt het toch dat jij steeds mensen wegjaagt?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:59 schreef Misstique het volgende:
Eindelijk weer een goeie TT.
gebrek aan intieme foto's denk ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat jij steeds mensen wegjaagt?
Mt. heeft geen intieme foto's. Mt. heeft stijl.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gebrek aan intieme foto's denk ik
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Dank.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Mt. heeft geen intieme foto's. Mt. heeft stijl.
*hhmmhmmmhhh* *lik*quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:09 schreef Litso het volgende:
[..]
No problemo
En nu weer verder zuigen
gisteren ook alquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:10 schreef cerror het volgende:
Tiet is terug, een wonder.
*kwaadaardig achtergrond muziekje opzetquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:10 schreef cerror het volgende:
Tiet is terug, een wonder.
Moet je mijn moment van eufemisme weer verknallen vliegende idioot?quote:
ik wijs alleen op de feiten. als je daar boos van wordt, is dat niet mijn schuld maar die van de feiten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Moet je mijn moment van eufemisme weer verknallen vliegende idioot?
nope.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef Game_Error het volgende:
Kan je pannekoeken tegenwoordig ook al frituren?
oyquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef cerror het volgende:
[..]
quote:U hebt gezocht op eufemisme:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
eu·fe·mis·me (het ~, ~n)
1 verzachtende omschrijving van iets onaangenaams of aanstotelijks <=> dysfemisme
Euforie bedoel je?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef cerror het volgende:
quote:
*checktquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Al heb je nog zoveel krullen, er is hier maar één krullie.
Lul.quote:
Meh, tegenwoordig is het wat langer en minder krulligquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*checktik denk dat jij het wint, idd
aahquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*checktik denk dat jij het wint, idd
Mag dat wel van yvonne?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Meh, tegenwoordig is het wat langer en minder krullig
Maar nog wel krullig.
dat van mij krult nog steeds even hard als altijd. ook nadat ik het voor de zomervakantie gemilimeterd hadquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Meh, tegenwoordig is het wat langer en minder krullig
Maar nog wel krullig.
Ik heb net even in de spiegel gekeken en het is toch nog behoorlijk krullerig. Meer dan ik dacht zelfs.quote:
ja ik heb wel gevoel in mijn verkoolde hartquote:
Volgende week zaterdag manneke.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb net even in de spiegel gekeken en het is toch nog behoorlijk krullerig. Meer dan ik dacht zelfs.
En als yvonne wat te klagen heeft dan komt ze maar ff langs.
Context van een pannenkoek?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef Dagonet het volgende:
Overigens gaat het natuurlijk wel om de context en structuur van de pannenkoeken.
True tha.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef Dagonet het volgende:
Overigens gaat het natuurlijk wel om de context en structuur van de pannenkoeken.
Ik wist het wel! Diep daarbinnen leeft het toch nogquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja ik heb wel gevoel in mijn verkoolde hart!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef Chowi het volgende:
Goede TT.
Kut, zo snel alweer?quote:
das dus eigenlijk een houten hart dat te heet is geworden?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja ik heb wel gevoel in mijn verkoolde hart!
Je bent al minstens de derde die het zegtquote:
ik heb het op verschillende manieren geprobeert, maar nee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef Dagonet het volgende:
Goesso.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Kut, zo snel alweer?
Ik heb iig al vrij gevraagd, dat scheelt.
Uitgeruzied?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef Chowi het volgende:
Zo. Hoi.
Normaal zou ik stoom afblazen met een sigaret. Maar goed, ik wil stoppen.quote:
Neem een pils.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:28 schreef Chowi het volgende:
Normaal zou ik stoom afblazen met een sigaret. Maar goed, ik wil stoppen.
Heb ik niet koud staan.quote:
Ik mis weer vanalles, maar dat geeft niet. Ik ga even Once Upon A Time In The West kijken.quote:
Hihi "even".quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik mis weer vanalles, maar dat geeft niet. Ik ga even Once Upon A Time In The West kijken.
Pannekoeken zijn okay. Net als geslachtsdelen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Je bent al minstens de derde die het zegt
Terwijl ik hem zelf niet eens zo goed vond, ik kon alleen niks anders bedenken
...dat dan weer welquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn okay. Net als geslachtsdelen.
die heb ik al heel lang op me pc staan met als doel hem een keer te bekijkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik mis weer vanalles, maar dat geeft niet. Ik ga even Once Upon A Time In The West kijken.
volgens mij ben ik het stiekum!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Er staat me nog iets bij van spekpannenkoeken.quote:
en waarom zei Mt dat zomaar?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:46 schreef Chowi het volgende:
Dago, ik hoorde uit betrouwbare bron dat je lief en eerlijk en betrouwbaar en intelligent bent?
Mt niet!quote:
Wie sprak je?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:46 schreef Chowi het volgende:
Dago, ik hoorde uit betrouwbare bron dat je lief en eerlijk en betrouwbaar en intelligent bent?
Ik laat mijn bronnen immer in de anonimiteit.quote:
Ja, geen idee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:49 schreef Dagonet het volgende:
Het klopt wel trouwens.
zolang ik de bron niet ken, geloof ik er geen reet van!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:49 schreef Dagonet het volgende:
Het klopt wel trouwens.
Mij ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er staat me nog iets bij van spekpannenkoeken..
Ik kan het bevestigenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zolang ik de bron niet ken, geloof ik er geen reet van!
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2004 10:03 schreef Silmarwen het volgende:
Dagonet
Het drinkt. Het rookt. Het is een beetje verlegen maar wel knuffelig. Vooral als het veel drinkt.
Hetw eet echt veel over van alles en nog wat. Het is slim en grappig en schattig. Het's haar zit warrig op een "Ik ben net wakker manier".
Het kan geinige accentjes nadoen. Het is een beetje een kakker.
Het is een hij
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:26 schreef Blinky het volgende:
Dagonet
Het is lang. Het rookt, praat veel. Is een beetje type dat niet opvalt in een grote groep. Is ontzettend intelligent door het vele lezen en fokken. Leergierig. Rust niet voordat hij weet hoe iets in elkaar zit. Leest een dik boek in een paar uur tijd en vergeet dan alles om zich heen. Fokt op zijn dates
Weet niet goed hoe gas werkt. Kan zich prima vermaken in zijn eentje. Bezit veel meer diepgang dan dat de oppervlakte laat blijken...
Het is een hij.
quote:
[/pimp]quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:05 schreef Tessje het volgende:
Dagonet
Lieverd.. Echt een poepie.. De jongeman die je mee kan nemen naar je ouders zonder je te schamen.. Intelligentie ten top. Rationeel.. Drinkt niet alleen franse wijn... En je kunt ermee lachen...
En het is een hij![]()
Dat moet een enorme streling voor je ego zijn.quote:
Dat verandert ook elk jaar in de spelling.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat veranderdt ook elk jaar in de spelling..
Wat is er fout aan die t?quote:
Neuh, alleen die van Sil hecht ik wat waarde aan eigenlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat moet een enorme streling voor je ego zijn.
Ah, nou ja, ik heb in ieder geval een heel positief beeld van je zo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, alleen die van Sil hecht ik wat waarde aan eigenlijk.
Hoe gaat het met je strafschopmachine?quote:
En terechtquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, nou ja, ik heb in ieder geval een heel positief beeld van je zo..
www.tinypic.comquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef Pluto_Nium het volgende:
Weet iemand waar ik Gif plaatjes kan uploaden ?
Ik heb een kleine animatie in Gif gemaakt maar ik weet niet waar ik hem kan uploaden, zie bovenstaande post.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je strafschopmachine?
Je maakt hem toch bold of niet?quote:
Elke imageuploadsite accepteerd ook .gifquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:00 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik heb een kleine animatie in Gif gemaakt maar ik weet niet waar ik hem kan uploaden, zie bovenstaande post.
We zijn nu nog in de beginfase dus nog niks staat vast, maar het idee wat het uiteindelijk gaat worden begint al een beetje op zijn pootjes terecht te komen![]()
picserver niet als ze animated zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Elke imageuploadsite accepteerd ook .gif
zo beter danquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je maakt hem toch bold of niet?
Ik gebruik normaal gesproken upload.server8.org, maar die pakt alleen jpg en png, vandaar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Elke imageuploadsite accepteerd ook .gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |