Die zijn ze (m.u.v. een trailer van Vuurzee) vergeten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:33 schreef ImPrEzA het volgende:
What about extra's?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:10 schreef Agrippina het volgende:
Ik zag ook al TV-rips op de t***t-sites voorbijkomen.
Kan ik me ook niet meer zo herinneren. Had ze geen water in de longen? En blutsen op 't hoofd? Misschien had ze haar mobieltje laten vallen, wilde tussen de rotsen klauteren om 't te vinden, viel, kwam met haar hoofd op de rotsen, viel verder in 't water en is verdronken. Zoiets?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:28 schreef Jivis het volgende:
Wat ik me wel afvraag is wat er nou precies met die Merel is gebeurt. "Gewoon" zelfmoord ofzo?
Het ging er meer om dat Osman dikke schulden had en de pacht van het Lido niet meer kon betalen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:11 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb ook de DVD box binnen, had het niet op TV gevolgd maar de herhalingen via internet gekeken zeg maar. Gisteren aflevering 10 en van\daag 11 en 12 gezien. Wat een serie, helemaal goed. Ik vind het geen slecht einde hoor, had wel iets meer verwacht misschien, maar toch.
Alleen inderdaad is het Merel verhaal niet echt uitgediept en ook niet waarom Osman opeens zo veel geld nodig had (bedoel: je hoeft niet een half jaar te werken om 900 euro bij elkaar te krijgen)...
Dat was weer zo'n rode haring dat het Lido niet zo goed liep en hij achterliep met de pacht.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:54 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat Osman dikke schulden had en de pacht van het Lido niet meer kon betalen.
Daarom moest hij weer bij de Ovens gaan werken, maar hoe hij aan deze schulden kwam is nog steeds niet duidelijk. Hij liep al achter met de pacht voordat Yasmin zoek raakte en dat is ook het rare aan het verhaal.
Hij moest helemaal niet het losgeld 'ophoesten'.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:58 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Dat was weer zo'n rode haring dat het Lido niet zo goed liep en hij achterliep met de pacht.
Dat hij weer terugging werken in de Ovens had volgens mij 't meest te maken met het losgeld dat hij moest ophoesten.
Heb het even geluisterd (voor andere geïnteresseerden: hier) en hoewel het ook erg mooie muziek is, is het volgens mij wel andere muziek.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:36 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik luister net naar Max Richter, The Blue Notebooks. Het nummer "The Trees" is de themamuziek van Vuurzee (tenminste, ik heb het 1 keer gezien en herinner me die muziek). Ik weet niet of het al eerder is gemeld, maar vooruit.
Sorry: heeft opgehoest.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:01 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Hij moest helemaal niet het losgeld 'ophoesten'.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:58 schreef DeTolk het volgende:
Ga DVD toch maar niet kopen
en dan niet eens een making of?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:13 schreef Toad het volgende:
[..]
Die zijn ze (m.u.v. een trailer van Vuurzee) vergeten.
Betere kwaliteit? En niet iedereen wil klooien met downloaden van de VARA-site, converteren naar MPEG2/DVD-Video formaat, etcetera om het te kunnen bekijken via de standalone DVD-speler.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:28 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
en dan niet eens een making of?![]()
nu zie ik de meerwaarde helemaal niet van de dvd ten opzichte van gewoon de afleveringen downloaden van de vara-site.![]()
quote:VARA met nieuw seizoen Vuurzee
De VARA komt met een nieuwe reeks van de gewaardeerde thrillerserie Vuurzee. Dat zegt Hans Schwarz, bij BNN verantwoordelijk voor film en drama, bij Publiek Centraal.
Volgens Schwarz gaat het drama een zonnige toekomst tegemoet in het nieuwe omroepmodel per september.
"Alle omroepen zijn op dit moment druk bezig met nieuw Nederlands drama", aldus Schwarz. De NCRV en KRO komen met een nieuwe serie afleveringen van Keyzer & De Boer Advocaten, de AVRO gaat door met Spoorloos Verdwenen, de VARA komt naast nieuwe afleveringen van Vuurzee ook met een nieuwe reeks van de komedieserie Shouf Shouf Habibi, de VPRO komt onder meer met een nieuw politiek drama en de NPS brengt een nieuwe jeugdserie op de buis. BNN behoudt ONM.
Schwarz hoopt dat het dramavolume op peil blijft. "Financieel is het natuurlijk wel de vraag of we het allemaal kunnen blijven maken. Drama is toch een dure tak van sport en alle betrokkenen hopen dat ondanks de bezuinigingen het genre zoveel mogelijk buiten schot zal blijven de komende jaren."
Op dit moment ziet Schwarz een duidelijke toename van drama op tv. Zo lanceert tv-zender Talpa momenteel veel nieuwe dramaseries. "Voor drama in het algemeen is het natuurlijk uitstekend wat Talpa doet. Sinds augustus hebben ze bijna tien series gelanceerd. Het is wel een beetje schieten met hagel, maar dat geldt voor de hele zender. Van Speijk en Koppels vind ik heel geslaagd en om Gooise Vrouwen heb ik in het begin erg gelachen. Lieve Lust en Samen vond ik tamelijk desastreus. Wat je wel in gedachten moet houden is dat commerciële omroepen uiteindelijk maar één prioriteit hebben en dat is geld verdienen. Dus ik ben altijd erg benieuwd hoe lang een ingeslagen koers wordt volgehouden. Van de tien series zijn er maar twee echt een succes. Dan wordt het toch wel een dure hobby. Als je Talpa en drama zegt dan heb je het natuurlijk ook wel alleen over tv-series; aan de Nederlandse film doen ze niets. Dat geldt eigenlijk voor het hele commerciële tv-landschap."
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |