wie zegt dat er een contactpersoon moet zijn??quote:Op zondag 12 februari 2006 13:57 schreef Noorman het volgende:
Als de sms'jes die Deniz kreeg inderdaad van Yasmin zouden zijn, kan Deniz haar contactpersoon niet zijn, toch? Al is hij blijkbaar wel degene die je moet hebben als je iets geheim wilt houden.![]()
Hahahahaha dat zou helemaal top zijn!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
in de afl van gisteren dacht ik trouwens héél even dat Yasmin bij dat vrouwtje van de wasserette zat... omdat ze de deur niet open wilde doen
Een paar mensen hier denken dat ze een 'contactpersoon' heeft, die haar op de hoogte houdt, vandaar.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie zegt dat er een contactpersoon moet zijn??
ik denk idd [nog steeds] dat Yasmin dat berichje zelf verstuurd heeft
Zal Yasmine voor haar ouders schuil houden, of voor Peerquote:Op zondag 12 februari 2006 14:15 schreef MrBean het volgende:
Ik denk inderdaad dat Yasmin leeft en zich ergens schuil houdt.
Daar hoor je niks van wie Merel heeft vermoord, of hoe ze om het leven is gekomen, erg vreemd vind ik dat !quote:Op zondag 12 februari 2006 14:22 schreef MrBean het volgende:
Peer kan inderdaad ook gelogen hebben en haar verkracht hebben. Maar dan laat je haar niet leven denk ik, zodat ze gewoon naar de politie kan lopen en Peer beschuldigen van verkrachting.
En wie heeft nu uiteindelijk Merel vermoord?
was het niet "ik ben de vriendin van de zus van... eh van de broer van Yasmin?! " [/detail]quote:Op zondag 12 februari 2006 14:26 schreef MrBean het volgende:
Waarom versprak die blonde vriendin van Ferdi zich? "Ik ben de zus van ... Ik ben de vriendin van de broer van Yasmin"
Oh ja. Misschien had ze wel een lesbische verhouding met Yasmin.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
was het niet "ik ben de vriendin van de zus van... eh van de broer van Yasmin?! " [/detail]
ik hield het maar op zenuwen, ik zie haar ook als "bliksemafleider" [net als de Indo, e.d.]
Daar zoek ik ook niets achter eigenlijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
was het niet "ik ben de vriendin van de zus van... eh van de broer van Yasmin?! " [/detail]
ik hield het maar op zenuwen, ik zie haar ook als "bliksemafleider" [net als de Indo, e.d.]
Zou nog niets verklarenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:33 schreef MrBean het volgende:
[..]
Oh ja. Misschien had ze wel een lesbische verhouding met Yasmin.![]()
't is toch nog niet afgelopen....quote:Op zondag 12 februari 2006 14:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Daar hoor je niks van wie Merel heeft vermoord, of hoe ze om het leven is gekomen, erg vreemd vind ik dat !
quote:Het kan ook zo zijn dat Jasmine gedwongen werd om Peer te versieren, om hem daarna te kunnen chanteren... Daarom was Jasmine zo aan het huilen onder de douche voordat het feest begon. Misschien moest ze wel van d'r broer Ferdi, die bij de Turkse maffia zit.... Hoe Jasmine daarna verdwenen begrijp ik niet, maar ik denk dat ze nog leeft en dat zij die smsjes stuurt naar Deniz omdat dat de enige van haar familie is die ze nog vertrouwt.
Heb jij naar de posting van MR. Bean gelezen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is toch nog niet afgelopen....
Zie mijn relaas in deel 5quote:Op zondag 12 februari 2006 14:15 schreef babette21 het volgende:
ze kán een contactpersoon hebben, het hóeft niet.....
de link met Rinus zie ik écht niet
volgens mij is die Indo gewoon afleiding, daar moeten we niet teveel achter zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |