SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
10 to 100 times x 0 = 0
*wacht tot Offspringer ofzo komt*quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:45 schreef Afwazig het volgende:
yea weer een gothic bashtopic
* pakt popcorn en gaat er goed voor zitten
OT: Gothics
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Lachuh.
Ow en de bovenstaande reacties zijn van mensen die lobotomie nodig hebben.
Hap hap hapquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Lachuh.
Ga deaud vieze langharige altoquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Lachuh.
De eerste gothic die tevoorschijn komt uit zijn donkere hoekjequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Lachuh.
Voel je beter, sloop een skaterquote:
Lang haar?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:58 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ga deaud vieze langharige alto.
Bijna, een Punker.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:59 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
De eerste gothic die tevoorschijn komt uit zijn donkere hoekje![]()
Maakt niet uit wat je hebt, het is smerigquote:
Gothic, punker, alto, hippie, of hoe dat kraakpandvolk ook heetquote:
Ik heb een eigen huis (gekocht), dus wat zei je ookal weer?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:03 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Gothic, punker, alto, hippie, of hoe dat kraakpandvolk ook heet
Zoek eerst eens wat meer informatie op over goths voor zulke post te plaatsen...je weet werkelijk niet waarover je het hebt en onderbouwt niksquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:41 schreef boyv het volgende:
wtf is dit nou weer...![]()
http://www.gothicmatch.com/
Krijgt dat tuig nog meer de kans om zich te vermenigvuldigen
En terechtquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:04 schreef cyberbull het volgende:
[..]
......puur trappen naar goths...
En jij hebt 't wel's gezien?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat je hebt, het is smerig.
quote:
Ik heb helaas genoeg smerige gothics / skaters / punkers / alto's meegemaakt. En ga nu nou maar dood of doe normaalquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:09 schreef nietzman het volgende:
Ik wil later vampireslayer worden.
mwah ik heb in eerdere topics foto's geplaatstquote:
Heb jij die foto nog waar zo'n gothic de hitlergroet doet bij een Auschwitzmonument?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:10 schreef nietzman het volgende:
En Gothics stinken.
das waarquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:09 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb helaas genoeg smerige gothics / skaters / punkers / alto's meegemaakt. En ga nu nou maar dood of doe normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |