http://www.eastwave.ca/products/lenses/pelengeos.html Net als de rest van Nederland hier bestellen. Moet je alleen wel effe vragen of de lens uit Belarus komt of Prague. Komt ie uit Belarus heb je er een mega gaaf Tupperwarebakje erbij.. Anders neit en behoor je net als Muaro tot de Remie's van de Pelengers.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:55 schreef 4Vita het volgende:
[..]
ik ben al tijden op zoek naar een normaal betaalbare fisheye voor mijn 350D, weet jij waar ik die kan bestellen![]()
Ja.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
http://www.eastwave.ca/products/lenses/pelengeos.html Net als de rest van Nederland hier bestellen. Moet je alleen wel effe vragen of de lens uit Belarus komt of Prague. Komt ie uit Belarus heb je er een mega gaaf Tupperwarebakje erbij.. Anders neit en behoor je net als Muaro tot de Remie's van de Pelengers.![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:05 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja.
Ik wilde ook heel graag een russisch tupperwarebakje.![]()
Daarom had ik hem besteld. Echt niet om de lens.
hey bedanktquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk eens naar een Canon 28-105mm 3.5-4.5 USM IIHeel prettig objectief. Krijgt goeie testresultaten. (let wel: er zijn meerdere versies verkrijgbaar. Je moet bovenstaande hebben).
Lens is volgens mijn bronnen uit productie. Foto Konijnenberg kan hem nog wel leverenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:06 schreef the_jasper het volgende:
[..]
hey bedankt![]()
zal er zaterdag wel naar op zoek gaan
Tuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
telt een 1 Gig kaartje voor 36 euro ook in dit topic?
Yeeyquote:
ja dat zeker, maar vergeet niet de verzend en administratiekosten...ik heb daar meer (non-fotografisch) gekocht en dan is het te doen, maar wanneer je alleen die kaart koopt ben je met alle andere kosten nog 50 euro kwijtquote:
Kijk anders een voor een Zenitar fish-eye. Die zitten in de zelfde prijs categorie en zijn ook heel mooie fish-eye'squote:Op donderdag 23 maart 2006 11:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
http://www.eastwave.ca/products/lenses/pelengeos.html Net als de rest van Nederland hier bestellen. Moet je alleen wel effe vragen of de lens uit Belarus komt of Prague. Komt ie uit Belarus heb je er een mega gaaf Tupperwarebakje erbij.. Anders neit en behoor je net als Muaro tot de Remie's van de Pelengers.![]()
Zenitar's zijn tussen de 90 en 125 EUR tweedehands te krijgenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:31 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Kijk anders een voor een Zenitar fish-eye. Die zitten in de zelfde prijs categorie en zijn ook heel mooie fish-eye's
Ik heb die van mij ook voor 100 euro tweede hands gekocht. Nadeel is alleen dat ze net als de Peleng nogal gewild zijn en daarom niet altijd even makkelijk te vinden in nederland.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zenitar's zijn tussen de 90 en 125 EUR tweedehands te krijgenIk heb die van mij net verkocht, dus da's pech hebben
Maar zoek en gij zult vinden
Maak eens een paar HDR foto's van die cubaanse auto'squote:Op donderdag 23 maart 2006 14:16 schreef mazeind het volgende:
Een deel van de jaarlijkse bonus is gaan zitten in het vervangen van mijn Kyocera M410R (met extra groothoeklens) door een.....Olympus E-500 met 14-45mm en 40-150mm objectieven erbij.
Mooi op tijd om lekker wat te experimenteren voordat ik in mei naar Cuba ga![]()
En dat is nodig ook, want het is mijn eerste spiegelreflexcamera.
Vanmiddag krijg ik de spullen binnen, dus vanmiddag vrij en een lekker schoonmaken en rommelen met mijn nieuwe speelgoed. Overigens heb ik één 200mm en de set tussenringen alweer kunnen verkopenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:16 schreef PoseidonVS het volgende:
mamiya 1000dtl camera
mamiya sekor 55 mm 1:1.4
chinon 55 mm 1:1.7
auto chinon 28 mm 1:2.8
pallas 28 mm 1:2.8
auto petri 200 mm 1:3.5
unigor 200 mm 1:3.5
sigma 75-210 1:3.5-4.5 schuifzoom
auto tele plus 2 x converter
emc auto tele converter 2 x
pentor tussenringen macro fotografie ( 11 - 18 - 25 - 32 )
sunpack gt 32 flitser
balgapparaat
Alles met P-draad dus samen met mijn huidige collectie aan p-draad spul heb ik nu een mooie, nogal overcomplete set.
Dat wordt testen en de beste er uitzoeken en verkopen/ruilen/weggeven want 4 55mm en 3 28mm lenzen is me echt wat te veel.
Waarom is er nou niemand die foto's kan maken van druppels die omlaag vallen ipv omhoog?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:32 schreef CrazyCharlie het volgende:
Sigma 105 mm macro 1:2,8D![]()
[afbeelding]
Hij doet het!![]()
flitsen op het achterste gordijn?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:00 schreef Mauro het volgende:
[..]
Waarom is er nou niemand die foto's kan maken van druppels die omlaag vallen ipv omhoog?
Kom maar op met de testresultatenquote:Op zondag 26 maart 2006 17:11 schreef Casparovvv het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn D50 aangeschaftNa lang sparen, overwegen, vergelijken en wachten, heb ik dan eindelijk mijn eerste DSLR
Gewoon met de standaard kitlens ivm mijn budget. Kon gelukkig mijn (vrij snelle) SD kaartjes meenemen van mijn compacte camera. Ben van plan in de toekomst betere lenzen aan te schaffen!
Ik ben in mijn nopjes
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kom maar op met de testresultatenHet kan natuurlijk niet zo zijn dat je er nog geen foto's mee gemaakt hebt he
opladen? ik kon met de accu een 200 foto's schieten voor hij voor het eerst in de lader gingquote:Op zondag 26 maart 2006 17:17 schreef Casparovvv het volgende:
[..]dat is het enige minpuntje, de accu moet nog even opladen
Waarom duurt wachten zo lang
Ik weet het, ik kan me ook moeilijk bedwingenquote:Op zondag 26 maart 2006 17:33 schreef blackbully het volgende:
[..]
opladen? ik kon met de accu een 200 foto's schieten voor hij voor het eerst in de lader ging
(jaja eerst opladen is beter, maar dit was leuker. kan niet zo goed wachten namelijk)
gefeliciteerd met je verjaardag, en , gaaf speeltje wel. kun je vast wel wat mooie foto's mee maken.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:23 schreef sonofpuckzz het volgende:
ik heb net voor een verjaardags cado gekregen een minolta dimage 7.1
van mijn moeders vriend gekregen vet cool![]()
![]()
![]()
woeiquote:Op maandag 27 maart 2006 21:23 schreef sonofpuckzz het volgende:
ik heb net voor een verjaardags cado gekregen een minolta dimage 7.1
van mijn moeders vriend gekregen vet cool![]()
![]()
![]()
jazeker maar ik ben eigenlijk 6 april jarigquote:Op maandag 27 maart 2006 21:25 schreef blackbully het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je verjaardag, en , gaaf speeltje wel. kun je vast wel wat mooie foto's mee maken.
(en hier weer plaatsen dan natuurlijk)
zal het proberenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
woeiEn nu nog betere foto's gaan maken dan je moeder
Win vooral een paar keer de fotowedstrijd
Ach joh...die twee wekenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:28 schreef sonofpuckzz het volgende:
[..]
jazeker maar ik ben eigenlijk 6 april jarig
inleveren dan maar weerquote:Op maandag 27 maart 2006 21:28 schreef sonofpuckzz het volgende:
[..]
ligt erraan wat je voor de wedstrijd wil maar ik lever hem niet in voor geen goud:dquote:Op maandag 27 maart 2006 21:30 schreef blackbully het volgende:
[..]
inleveren dan maar weer
![]()
ps. het is donker dus je kan een mooie foto voor de wedstrijd maken.
momenteel veel bagger naar mijn mening dus je maakt een goede kans
Ik voel overigens een leuk topic aankomenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:33 schreef sonofpuckzz het volgende:
[..]
ligt erraan wat je voor de wedstrijd wil maar ik lever hem niet in voor geen goud:d
"haha jah maar ik vind het soms nog wat lastig om ze op een topic te plaatsenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik voel overigens een leuk topic aankomenActiefoto's van Puckzzz
Made by sonofpuckzzz
Hé, da's niet eerlijk. Ik ben 2 april al jarig maar heb nog niet één cadeautje mogen ontvangen. Niet eens een kaart.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:28 schreef sonofpuckzz het volgende:
[..]
ikke wel en ik ben zelfs later jarig mafquote:Op maandag 27 maart 2006 21:40 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Hé, da's niet eerlijk. Ik ben 2 april al jarig maar heb nog niet één cadeautje mogen ontvangen. Niet eens een kaart.
Dan mag ik toch hopen dat je daar redelijk wat platen mee kunt schieten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:45 schreef SEMTEX het volgende:
Afgelopen vrijdag 10 x dia vlakfilm voor 44,95.
vlakfilm (en dan ook nog eens dia) vergelijken met digitaalquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan mag ik toch hopen dat je daar redelijk wat platen mee kunt schieten.
ik weet nu wel weer waarom ik ook al weer over ging naar digitaal. wat een prijzen
Ja, ik weet het... het is een T-Ford vergelijken met een Space-shuttle. 60 jaar verschil in techniek.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
vlakfilm (en dan ook nog eens dia) vergelijken met digitaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |