KAn ook 3d, het is voornamelijk voor 2d gebruik gemaaktquote:
Ken ik niet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Vengeance... De band met Arjen Lucassen
Toch gaan rijden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind het wel erg kut dat we die Lancer Station 2.0 niet kunnen kopen omdat ie max. 1200kg mag trekkenVoor degene die niet weten waar het over gaat: We hebben een mooie Lancer 2.0 Wagon zien staat uit 2003 met 40.000km....
Echter, wij hebben een paard + trailer welke in totaal 1335kg weegt. Nu betekend dat dat die Lancer dat niet mag trekken
Iemand tips om toch zonder problemen te rijden? Paard 135kg laten afvallen had ik al voorgesteld maar dat zagen ze niet echt zitten
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
En dit krijg je als je Herman alleen lat met een V70 [afbeelding]
Aangezien het nieuwbouw is zul je bijna geen last hebben van de burenquote:
Aangezien Bo naar de 7e verdieping gaat, is er misschien nog een huisje opde 1e verdiepîng vrijquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Aangezien het nieuwbouw is zul je bijna geen last hebben van de buren![]()
Ik zit voor de gein even op funda te kijken daar durven ze huisjes van 35m2 voor 116000 euro te verkopen
Je moet in een nieuwbouwproject stappen voordat ze zijn gaan bouwen dan kun je voor weinig geld iets leuks kopenMaarja zie zo'n project maar eens te vinden
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:09 schreef BaraCuda het volgende:
En alex volvo![]()
Jij mag 850 ook maken met volvo hoor![]()
Kijken kijken niet kopenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:07 schreef PeuRac het volgende:
Kut zooi, ik kijken voor een auto, is hij net een half uur eerder verkocht![]()
Gezellig, ik zal terugzwaaienquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:09 schreef lipje het volgende:
weggaat![]()
diner en filmpje
Ik zal straks zwaaien Herman als ik langs rijd
Ik was vrij zeker, had t geld al apart gezetquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kijken kijken niet kopen
Mijn godquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ik blijf de zastava 850 toffer vinden
Er staat geen volvo badge meer op dat scheeltquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Zullen we samen dan maar dit topic vol spammen met prachtige Volvo pics?quote:
850 belooft dus eindelijk weer eens een wedstrijd te wordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:41 schreef M5 het volgende:
[..]
Zullen we samen dan maar dit topic vol spammen met prachtige Volvo pics?
En als ik de kans krijg wordt 850 geen ander topic dan: [PTA SC] Volvo 850 R 2.3i Turbo 20V
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aangezien Bo naar de 7e verdieping gaat, is er misschien nog een huisje opde 1e verdiepîng vrijkan je meteen bij hem gaan werken
Dus niet meer lang op je nest blijven liggen, maar vroeg er uit om er op tijd bij te zijn dan he!quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
850 belooft dus eindelijk weer eens een wedstrijd te wordenNostalgie
kopen voor je 'client' zekerquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:07 schreef PeuRac het volgende:
Kut zooi, ik kijken voor een auto, is hij net een half uur eerder verkocht![]()
je gaat nu voor een Volvo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:44 schreef M5 het volgende:
* vandaag weer een paar prachtige 2.5 20v 5-cylinder Turbo's van Volvo de sporen gegeven heeft
't was in een Ford Focus ST. En die staat op eenzame hoogte op m'n verlanglijst, maar dan moet ik nog ff door sparen, aangezien ze er nog niet 2e hands zijnquote:
ohja vergetenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:48 schreef M5 het volgende:
[..]
't was in een Ford Focus ST. En die staat op eenzame hoogte op m'n verlanglijst, maar dan moet ik nog ff door sparen, aangezien ze er nog niet 2e hands zijn![]()
En nieuw gaat ie voor maar ¤32.900 kaal over de toonbank.
ik ben er welquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:19 schreef BoJo het volgende:
stelletje hollanders met jullie etens tijd![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:19 schreef BoJo het volgende:
stelletje hollanders met jullie etens tijd![]()
Nee erg hequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan ben je nog niet eens een Hollander ook
Als je om 19:00 niet bij de BK bent heb je ook gezeikquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee erg he
18:00 eten zit er bij ons wel ingebakken. Weet nog van vroegah als ik buiten aan het spelen was dat ik stipt om 18:00 thuis moest zijn, 5 min. later en ik had al gezeik![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Als je om 19:00 niet bij de BK bent heb je ook gezeik
Jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:41 schreef M5 het volgende:
[..]
Zullen we samen dan maar dit topic vol spammen met prachtige Volvo pics?
En als ik de kans krijg wordt 850 geen ander topic dan: [PTA SC] Volvo 850 R 2.3i Turbo 20V![]()
![]()
[afbeelding]
en als ik hem win een Alexje ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
JaAls alex hem wint pleeg ik een bojotje
nee dan doe ik liever een bojotjequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan laat je je haar groeien omdat je alles stom vind
Yeahquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga proberen mijn eerste SC topic te heropenen![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
nee dan doe ik liever een bojotje
Mooi is datquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee erg he
18:00 eten zit er bij ons wel ingebakken. Weet nog van vroegah als ik buiten aan het spelen was dat ik stipt om 18:00 thuis moest zijn, 5 min. later en ik had al gezeik![]()
Alleen jij deed datquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:35 schreef BoJo het volgende:
tis wel weer mooi old school, strijden om de SC. SCs verbannen als het niet diegene word die je wilde![]()
![]()
ja en een keer had ik geen horloge mee dus vroeg ik telkens aan dat vriendje hoe laat het was en die zei telkens dat het nog geen tijd was. Tot het ineens donker werd en ik zoiets had van hey volgens mij is het veel later dan 18:00quote:
Da's tegenwoordig een half dagjequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:36 schreef BaraCuda het volgende:
Als het geen volvo 850 is ben ik er 850 en 851 niet bij als protest![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:36 schreef BaraCuda het volgende:
Als het geen volvo 850 is ben ik er 850 en 851 niet bij als protest![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja en een keer had ik geen horloge mee dus vroeg ik telkens aan dat vriendje hoe laat het was en die zei telkens dat het nog geen tijd was. Tot het ineens donker werd en ik zoiets had van hey volgens mij is het veel later dan 18:00![]()
was dus iets van 19:30/20:00, pa was al aan het zoeken in de buurt en ma stond op het punt de politie te bellen![]()
![]()
pfffff enigskind en overbezorgde ouders![]()
Daarom kan ik het ook zeggenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's tegenwoordig een half dagje [afbeelding]
maar je dacht het welquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, dat wilde ik ook weer niet zeggen
Ik ga straks ook eens kijken bij de supert jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra is zonet begonnen met gehakt ontdooienZe is vroeg vandaag
Natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daarom kan ik het ook zeggen![]()
Maar doe je mee als volvo liefhebber?![]()
Nee. Ik eet ook wel eens bij mn oudersquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga straks ook eens kijken bij de supert ja
Jij vreet echt iedere dag uit de vriezer eh
Ongekend ditquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Ik eet ook wel eens bij mn ouders
Zegquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zei je een jaar geleden ook latijdEn dan toch de Fipo hebben
Geef Alfristi een kusje van mequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:43 schreef BoJo het volgende:
ik ga maar eens naar die underground meet![]()
wat doe je dan voor de kostquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:49 schreef PeuRac het volgende:
Tering ben moegelukkig moet ik toch al vroeg naar bed, morgen om half 6 hier weg, naar client en dan naar R'dam, van 8 tot 12u aan de Maasboulevard.
Prive-/Directie chauffeur.quote:
Om dat mensen per definitie luie kudde beesten zijn zonder zelfdenkend vermogen oftewel hersens.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom weten zo weinig mensen het verschil tussen het subfourm FB en de PTA FB
-1 generalisatiequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om dat mensen per definitie luie kudde beesten zijn zonder zelfdenkend vermogen oftewel hersens.
Heerlijkquote:
Ik zelf ga voor de Lada Niva, maar een Toyota Starlet is een goede beginnersauto.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:05 schreef Badabingea het volgende:
iemand tips voor een 1ste auto, nee geen trabant?
Tips van alex moet je niet naar luisten, dat is de enige tip die ik je geefquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:05 schreef Badabingea het volgende:
iemand tips voor een 1ste auto, nee geen trabant?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tips van alex moet je niet naar luisten, dat is de enige tip die ik je geef![]()
Polo of Jetta kan ik wel aanbevelen.. BX niet, maar dat komt vanwege mijn afkeer van Citroëns, en daar moet je dus niet naar luisteren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:13 schreef Badabingea het volgende:
Zat zelf te denken aan een Volkswagen polo of Jetta. Citroen Bx.
Ik heb zelf wel een goed beeld van citroen, als de veerbollen en kabels daarheen maar goed zitten. Anders kan je hem beter laten staanquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:15 schreef M5 het volgende:
[..]
Polo of Jetta kan ik wel aanbevelen.. BX niet, maar dat komt vanwege mijn afkeer van Citroëns, en daar moet je dus niet naar luisteren.
Nja, hoor vaak nare dingen aan die bakken. Meeste zijn afragbakken geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:19 schreef PeuRac het volgende:
BX rijdt lekkerniet te duur in onderhoudt, tenzij de verig verrot is, dat is wel duur
Je kan beter een Alfa Romeo kopen vind ikmaar daar moet je niet naar luisteren want ik ben gek van Alfa's
BX of Alfa?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:21 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nja, hoor vaak nare dingen aan die bakken. Meeste zijn afragbakken geweest.
Alfa's zijn betrouwbaarder als Citroen's hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:35 schreef Badabingea het volgende:
Alfa.
dan zal ik ff 'n oplossing zoekenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:45 schreef PeuRac het volgende:
Toffe platen M5, maar ik zit hier op een brakke PC.....(had ze ook al gezien in dat andere topic)
Sony Viao 17" met brightscreen, Duallayer +/- DVD-RW en 1G DDR en minimaal 60GB HD, ohja, uiteraard met WiFi (centrino) en Bleutooth zou fijn zijnquote:
Had liever mijn oplossing gezienquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:50 schreef M5 het volgende:
[..]
dan zal ik ff 'n oplossing zoeken
zo beter?
die weet ik wel te vinden, maar dan koop ik hem voor me zelf als ik dat geld zou hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sony Viao 17" met brightscreen, Duallayer +/- DVD-RW en 1G DDR en minimaal 60GB HD, ohja, uiteraard met WiFi (centrino) en Bleutooth zou fijn zijn
Is een stuk goedkoper als zo'n Tsunami v5quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:56 schreef M5 het volgende:
[..]
die weet ik wel te vinden, maar dan koop ik hem voor me zelf als ik dat geld zou hebben
tot die tijd www.imagevenue.com
ja maar dan zit er misschien net een 0,5 kW voeding in ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is een stuk goedkoper als zo'n Tsunami v5
Zijn er geen lichtere trailers te koop dan? (of zeg ik nu iets vreemds?)quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind het wel erg kut dat we die Lancer Station 2.0 niet kunnen kopen omdat ie max. 1200kg mag trekkenVoor degene die niet weten waar het over gaat: We hebben een mooie Lancer 2.0 Wagon zien staat uit 2003 met 40.000km....
Echter, wij hebben een paard + trailer welke in totaal 1335kg weegt. Nu betekend dat dat die Lancer dat niet mag trekken
Iemand tips om toch zonder problemen te rijden? Paard 135kg laten afvallen had ik al voorgesteld maar dat zagen ze niet echt zitten
[afbeelding]
Daar zit wat inquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:01 schreef M5 het volgende:
[..]
ja maar dan zit er misschien net een 0,5 kW voeding in ofzo, terwijl die VR-5 toch echt 125 kW heeft
. En je kunt er mee naar je werk rijden, dat gaat wat lastig met zo'n Sony Viao
kun je ''t geld wat je in die trailer stopt beter in een auto steken die wel dat gewicht kan trekken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zijn er geen lichtere trailers te koop dan? (of zeg ik nu iets vreemds?)
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Waar ga je heen? Naar het einde van de straat? Ik zou de ANWB maar alvast bellenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ga er 1 kopen als vakantieauto!
![]()
hahaha, ik bedoel ter plekke kopen, daaro dus.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Naar het einde van de straat? Ik zou de ANWB maar alvast bellen![]()
omdat het gewoon veel te veel geld is voor zo'n dingquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
hahaha, ik bedoel ter plekke kopen, daaro dus.![]()
Kon vorig jaar een 750 kopen in topstaat voor 2200 mark (¤1100), maar heb het niet gedaan.
Weet nu nog niet waarom ik hem niet meteen gekocht heb![]()
Maar ze zijn zo liev..quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef M5 het volgende:
[..]
omdat het gewoon veel te veel geld is voor zo'n dingkoekentrommeltjes. Daar wil je niet in aangereden worden laat staan zelfs ergens tegen aan rijden.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
hahaha, ik bedoel ter plekke kopen, daaro dus.![]()
Kon vorig jaar een 750 kopen in topstaat voor 2200 mark (¤1100), maar heb het niet gedaan.
Weet nu nog niet waarom ik hem niet meteen gekocht heb![]()
Was beige van kleur, met bordeaux skai interieur.
Met zo'n plastic pookknopje dat van glas leek.![]()
Je hebt ineens RWD? Of slipte je gewoon?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:19 schreef BoJo het volgende:
overigens een nieuwe quote voor Alfisti
Waarbij de Q4 strak de bochten om blijft sturen begon de mijne al uit te breken tot een indrukwekkende powerslide![]()
![]()
BoJo bedoeld een "assdrag" denk ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt ineens RWD? Of slipte je gewoon?
scherpe bochten combi van links naar rechts en als je dan een Q4 probeerd bij te houden ga je wel dwars jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt ineens RWD? Of slipte je gewoon?
waar exact vandaan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zo noemen ze me wel vaker, ja
Welke post?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
waar exact vandaan?
je was toch niet aangetrokken door mijn post op frontpage he ?![]()
over dat Mladic gezeur en die mafkees getrouwd met een Sloveen en dat ie daarom effe alles dacht te vertellen hoe het zatquote:
Ik ging laatst een burnout maken met 'n Ford Ka 1.3. D'r zaten nog van die rubberen steeltjes aan de voorband op 't loopvlak (meestal als de band nieuw is) Dus ik dacht 'ns kijken of die er af gaan. Ik een slipspoor maken van 'n hele auto lengte, zitten ze er nog opquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:19 schreef BoJo het volgende:
naja "powerslide" ik schrok ervan dus liet gelijk gas los en die slide van een meter was gelijk over![]()
alleen heeft die fagot zijn post ge-edit over dat stuk dat ie getrouwd is met een Sloveense na mijn postquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
over dat Mladic gezeur en die mafkees getrouwd met een Sloveen en dat ie daarom effe alles dacht te vertellen hoe het zat![]()
Kan het niet vindenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
over dat Mladic gezeur en die mafkees getrouwd met een Sloveen en dat ie daarom effe alles dacht te vertellen hoe het zat![]()
stoerquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:34 schreef BaraCuda het volgende:
In de regen met m'n vito breekt m'n achterkant echt snel uitregelmatig breekt m'n achterkant een meter uit
Wegrijden bij stoplicht trekt m'n achterkant ook scheef weg door de wielspin
Hahahaha, ik wist dat er een Fok!ker scherp genoeg zou zijn!quote:
maakt niet uit , doet er niet meer toequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kan het niet vinden![]()
Ik ben trouwens Bosniër, maar de meeste autochtonen noemen me gemakshalve gewoon "de joego".
(waarna ze proberen grappig te zijn door te vragen of ik nog wat wapens in de aanbieding voor ze heb)
Ach.. ze bedoelen het goed, maar als je het gemiddeld 4 keer per dag hoort..
RWD bij busjes is best leuk jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:34 schreef BaraCuda het volgende:
In de regen met m'n vito breekt m'n achterkant echt snel uitregelmatig breekt m'n achterkant een meter uit
rustig gas gegeven zekerquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:34 schreef BaraCuda het volgende:
Ik lees op internet alleen maar slechte verhalen over dat bedrijf maar het blijkt van een zwager van de moeder van een vriendin te wezenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hahahaha, ik wist dat er een Fok!ker scherp genoeg zou zijn!
Gelukkig niet bij dat begrijf, maar de mijne ziet er hetzelfde uit.
(heb nu wel de dakrails in het zwart, en de auto weer 'hoog')
Ik maak zo gauw het zonnetje weer schijnt, wel wat echte foto's.
Jij hebt nog de mogelijkheid op je werk hier te gluren. ik kan dat niet eensquote:
quote:
pda kopen met internetquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:37 schreef M5 het volgende:
[..]
Jij hebt nog de mogelijkheid op je werk hier te gluren. ik kan dat niet eens
Maar wel jammer dat je d'r niet zo vaak meer bent.![]()
Nou ben benieuwd... ik ben een halve Serfquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
Mijn dag begint met het verbranden van een Deense vlag.![]()
Garpje, ben een 'normale' moslim. ("ik" en "normaal" in 1 zin, wow)
ik geloof er helemaal niks vanquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]bij nat wegdek hoef ik in een bocht maar beetje gas te geven en er gaan lampjes knipperen op dashboard
Het is niet dat ik er speciaal voor ga zitten
Ik dacht altijd dat dat een soort van sfeerverlichting wasquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]bij nat wegdek hoef ik in een bocht maar beetje gas te geven en er gaan lampjes knipperen op dashboard
mja. ze lopen al moeilijk te doen als je met een GSM in je klauwen zit (zelfs als je niet aan het rijden bent) dus laat ik dat maar niet doen.quote:
Joj!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd... ik ben een halve Serf![]()
ken ik nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:41 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. ze lopen al moeilijk te doen als je met een GSM in je klauwen zit (zelfs als je niet aan het rijden bent) dus laat ik dat maar niet doen.
Laatst wel een Dodge Sprinter gezien op m'n werk. (Mercedes Sprinter met Dodge logo's)
Jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Joj!![]()
Je bent een heel mens neem ik aan?
en van af morgen moet je mij 1.5 week missenquote:
Sowwy, moet die nieuwe inwerken en krijg nu al meer werk op mn bordje.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:37 schreef M5 het volgende:
[..]
Jij hebt nog de mogelijkheid op je werk hier te gluren. ik kan dat niet eens
Maar wel jammer dat je d'r niet zo vaak meer bent.![]()
ga je op vakantie?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en van af morgen moet je mij 1.5 week missen
Ga je dat wel overleven dan![]()
ik post morgen wel een foto, dan zie je pas multitaskenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gewoon multitasken, doe ik ook overdag
teveel pc'squote:Op woensdag 22 februari 2006 20:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
je werkt met computers met internet... ik zie het probleem niet![]()
Meldtquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wij missen vrouwelijke aanwezigheid![]()
Een stuk beter dan in die clip van drquote:
lolquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
ze is zo...zo.... zoooo...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een stuk beter dan in die clip van dr
ik ga op wintersportquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
ga je op vakantie?
skietjes ombinden
mijn werk is een chaos, ik zit al voorbij het punt dat het me ook maar iets kan schelen nogquote:
Is goed, dan doe ik hetzelfdequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik post morgen wel een foto, dan zie je pas multitasken
wat doe jij dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is goed, dan doe ik hetzelfde
quote:
ah je kent het dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn werk is een chaos, ik zit al voorbij het punt dat het me ook maar iets kan schelen nog![]()
Enige wat dagelijks doe is er droogjes om lachen samen met mijn supervisor (die het ook gehad heeft) en dan beide met zo'n smiley kop de hele dag -->![]()
![]()
Ben geen mietje hequote:
de desk manager stuurde naar mij en de supervisor een email over een punt wat fout ging.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
ah je kent het dus
Dan krijg je ook van die droge dingen als wat wij laatst hadden.
Mn baas zat er helemaal doorheen.
Dus ik zo: "jij hebt een plan nodig"
Hij zuchtte en steunde alleen maar wat.
Dus ik schreef hem een memo, met heel groot "plan" erop.
Het heeft ons wel nog die dag doorgeholpen
skietjes of board?quote:
Ik doe rare dingen met computers voor grote soft/hardwarefabrikantenquote:
skietjes omdat ik dat veel en veel beter kan. En daar bij is het leuker om met skietjes bugel pistes af te gaan. 1 rechte lijn op hoge snelheid wedelen over de heuveltjes. Iets wat je niet gaat lukken met een board.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik doe rare dingen met computers voor grote soft/hardwarefabrikanten
zoals ms, novell, sun, canon, hp, agilent, tomtom, sony, fluke, etc etc
Iets met design zeggen ze, ik rommel wat aan
Heb trouwens ook 2 weken een "nieuwe" gekregen, ging eergisteren
bijna huilend naar huis, kon de stress niet meer aan. Geen echte man.![]()
zo oud?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Omdat ik me soms oud voel tussen al die broekies van tegenwoordig![]()
ghihihi lekker droog iddquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
de desk manager stuurde naar mij en de supervisor een email over een punt wat fout ging.
zet ie onderaan de mail FOCUS & FIX
Dus we printen nou al 2 weken dingen uit als tekst met FOCUS maar dan heel blurry en ik had een ford focus uitgeprint en op zijn bureau geplakt. We noemen elkaar ook focus en fix![]()
zooitje...![]()
Dus ik kan veel fotootjes verwachten in USquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
skietjes omdat ik dat veel en veel beter kan. En daar bij is het leuker om met skietjes bugel pistes af te gaan. 1 rechte lijn op hoge snelheid wedelen over de heuveltjes. Iets wat je niet gaat lukken met een board.
En natuurlijk veel tief snee skiën
tot de knieën in de sneeuw buiten de piste en gaaan met die banaaaaan![]()
met de kipmuts op natuurlijk![]()
komt ie gisteren helemaal down naar m'n bureau, diepe zucht kop naar beneden, zegt ie wil jij mijn plaats als supervisor niet innemen? (als geintje denk ik)quote:
Staat ze met der kont te shaken naar het publiek richt die camera op die gare gitaarquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wist wel dat je dat kon waarderen![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik doe rare dingen met computers voor grote soft/hardwarefabrikanten
zoals ms, novell, sun, canon, hp, agilent, tomtom, sony, fluke, etc etc
Iets met design zeggen ze, ik rommel wat aan
Heb trouwens ook 2 weken geleden een "nieuwe" gekregen, ging eergisteren
bijna huilend naar huis, kon de stress niet meer aan. Geen echte man.![]()
wahahahahaquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
komt ie gisteren helemaal down naar m'n bureau, diepe zucht kop naar beneden, zegt ie wil jij mijn plaats als supervisor niet innemen? (als geintje denk ik)
dus ik zo van nee zoals je het komt brengen klinkt het niet aantrekkelijk![]()
zo oud ben je vast nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Omdat ik me soms oud voel tussen al die broekies van tegenwoordig![]()
nou... Franse vrouwenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Staat ze met der kont te shaken naar het publiek richt die camera op die gare gitaar![]()
Droomvrouw die alizee... Alleen ze is frans toch enzo?
Er komt niet zoveel goed uit frankrijk geloof ik.... Helemaal niks zelfs.
ajax- intermilanquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:04 schreef BoJo het volgende:
is er voetbal bezig ofzo, ik hoor m'n pa juigen![]()
ahhh zal wel goed gaan dan met ajaxquote:
Ze spreken fransquote:
Frans is idd een kut taal, ik kan goed het Frans Engels imiterenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze spreken frans![]()
![]()
Qua looks inderdaad niks mis mee maar de taalen hoe fransen zijn
En de auto's![]()
![]()
genoeg gekotst
nep-fransen, ofwel walen zijn ergerquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze spreken frans![]()
![]()
Qua looks inderdaad niks mis mee maar de taalen hoe fransen zijn
En de auto's![]()
![]()
genoeg gekotst
tis dat mn collega's het erover hadden dat ik het weetquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ahhh zal wel goed gaan dan met ajax![]()
ik kan volgend jaar vanaf mijn balkon op de Arena spugen maar voetbal doet me helemaal niks![]()
art design hoorde ik ze laatst zeggen, ik moet de covers/boekomslagen/boxes/cd/dvdroms/etc doen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
architecture design of eerder een andere richting
Das wel leuk werkquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
art design hoorde ik ze laatst zeggen, ik moet de covers/boekomslagen/boxes/cd/dvdroms/etc doen.
(het ontwerp ervan dus) Het ene moment is het rustig, het andere moment was de deadline gisteren al.![]()
Het is leuk, lekker stressen soms. Makes your heart beat really fast. [afbeelding]
Belgen die redelijk dicht bij brabant wonen zijn liefquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
nep-fransen, ofwel walen zijn erger
in het Noorden van Frankrijk zijn ze echt arrogant, maar naar het zuiden toe valt het nog mee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Belgen die redelijk dicht bij brabant wonen zijn lief![]()
Maar hoe dichter je bij frankrijk komt hoe erger de mensen worden![]()
Belgische vrouwen zijn soms ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Belgen die redelijk dicht bij brabant wonen zijn lief![]()
Maar hoe dichter je bij frankrijk komt hoe erger de mensen worden![]()
Ik kom eigenlijk nooit in het zuidenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
in het Noorden van Frankrijk zijn ze echt arrogant, maar naar het zuiden toe valt het nog mee.
Vergeleken met nederlandse vrouwenquote:
Hij is eten en sjakie en de chocoladefabriek kijken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:13 schreef MutZ het volgende:
hangt alexxxxx hier nog ergens rond? hij quote nl een uitspraak van 2 jaar geleden van mij en ik vraag me af hoe hij hieraan komt
geef mij maar het zuidenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit in het zuiden
Ik ben meer een liefhebber van Noorwegen en Zweden![]()
Dude noorwegen die bergweggetjesquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
geef mij maar het zuiden![]()
hoewel ik die zweedse meiden ook wel te versmaden zijn![]()
![]()
![]()
sooooooooo true !quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vergeleken met nederlandse vrouwen![]()
Het accent is lief en ze zijn niet zo bedorven als veel nederlandse vrouwen
wanneer gaan we ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dude noorwegen die bergweggetjesGeen verkeer omdat er niemand woont enzo
En er wonen meer vrouwen dan mannen![]()
Ik ben ma en di vrijquote:
Vrijgezel zonder kinderen. (en dat voor een moslim)quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
das 11 jaar ouder
dus je bent al getrouwd, 2.4 kind (oh nee moslim he 7.6 kind dus) ?
![]()
je bent echt zo in denemarken trouwens, wel eens op vakatnie geweest. Dat was niet verkeerd wat ik daar aan vrouwmensen heb gezien whehehequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben ma en di vrij![]()
ff door duitsland naar denemarken knallen, de boot naar noorwegen en knallen maar![]()
Alleen volgends mij mag je daar niet zo hard rijden enzo
is dat allesquote:
daar kan ik niet over meepratenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vergeleken met nederlandse vrouwen![]()
Het accent is lief en ze zijn niet zo bedorven als veel nederlandse vrouwen
ik dacht dat je al in de 50 was dan ofzoquote:
ach de maagden waren toch al op las ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Vrijgezel zonder kinderen. (en dat voor een moslim)![]()
Ja, ik ben degene waarover je zo vaak hoort; De eeuwige vrijgezel.![]()
complete anarchiequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef PeuRac het volgende:
Bo, is er personeels tekort of wanbeleid bij jullie? Of allebei?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach de maagden waren toch al op las ik![]()
![]()
Ik heb managements papierenquote:
50quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik dacht dat je al in de 50 was dan ofzo
OpaKomt net kijken mên
50 jarige zijn broekies volgens m'n pa, ik vind t ouwe lullenquote:
ik kijk wel uitquote:
Regel eens eigendomspapieren van de Maserati Fabriek + alles wat erbij hoort danquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
En zo niet, kan ik ze voor hem maken![]()
Ik ben nog steeds aan het inlezenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:13 schreef MutZ het volgende:
hangt alexxxxx hier nog ergens rond? hij quote nl een uitspraak van 2 jaar geleden van mij en ik vraag me af hoe hij hieraan komt
En dat terwijl ze meer cartoons over Joden produceren per dag als de rest van de wereld over hen per jaarquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kijk wel uit
dat een stomme cartoon de druppel kan zijn voor die fanatiekelingen, zal ik nooit snappen denk ik![]()
![]()
Mijn fabriek, wat doe je!?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Regel eens eigendomspapieren van de Maserati Fabriek + alles wat erbij hoort dan
Lekker dat je dan uitgerekend die quote paktquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het inlezen
Ooh, jullie hebben een opruimer nodig dus eigenlijk? Nog beter, het lijkt me echt heerlijk om bij een bedrijf de boel echt gigantisch te reorganiserenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
psies wat we nodig hebben "NOG" een manager![]()
![]()
Mooi is ie he?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Lekker dat je dan uitgerekend die quote pakt
Vooral leuk als die niet in z'n context gelezen wordt...
we hebben nu 2 Opa'squote:Op woensdag 22 februari 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
En we kennen Opa nu ook wat beter
streept opa door van het lijstje: is geen kloon van Klonk
Hahahahaa, jij vroeg me dit toch al een keer?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
En we kennen Opa nu ook wat beter
streept opa door van het lijstje: is geen kloon van Klonk
Die directie verziekt mijn droommerk door er halve Fe:r:ra:ri's van te makenquote:
Klonk ookquote:
Ze heeft het puin van je vader zn bedrijf geruimd?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:32 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, ik weet wel iemand die serieus bedrijven opschoont BoJo, zij heeft oa voor de Belastingdienst en ING Bank gewerkt
neequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:32 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, ik weet wel iemand die serieus bedrijven opschoont BoJo, zij heeft oa voor de Belastingdienst en ING Bank gewerkt
Valt weinig te ruimen met een eenmanszaakquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze heeft het puin van je vader zn bedrijf geruimd?
Gelijk heb jequote:
Zo ja dan ben ik hier diegene die dat doet jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat, moet er iemand opgeruimd worden?![]()
Ik moest anders zelf de zooi bij de BK opruimenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zo ja dan ben ik hier diegene die dat doet ja![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:36 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik moest anders zelf de zooi bij de BK opruimen![]()
Jij kunt het maar voor de helft aan!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zo ja dan ben ik hier diegene die dat doet ja![]()
Vrijdag avond gaan jij bo en ik naar denemarken...en daar na naar noorwegenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:36 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik moest anders zelf de zooi bij de BK opruimen![]()
Slaap zequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:36 schreef PeuRac het volgende:
Ben slapen, morgen om 5u op![]()
![]()
(morgen ff de nieuwe Stinger uitproberen)
Die Friezen waren anders ook bloeddorstig heurquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jij kunt het maar voor de helft aan!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |