* Meldtquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:18 schreef Svensational het volgende:
Hee, ik heb dus nog een kaartje over!
Ik weet nog iemand die héél graag wil (en die mij dat liet weten nét nadat ik mijn kaartje aan chansadres had toegezegd).quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:18 schreef Svensational het volgende:
Hee, ik heb dus nog een kaartje over!
GRAPJEquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:22 schreef Svensational het volgende:
Ik neem waarschijnlijk mijn broer mee.
Toch je buurvrouw?quote:
Wat Vaduz zegtquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb er vertrouwen in dat je wel komt Dizer, je overtuigingskracht gaat je redden.![]()
Wat Lynx zegtquote:
altijd hetzelfde liedjequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeuzus, allemaal afmeldingen op het laatste moment..
Dat is natuurlijk niet bepaald tof he.
Maar bij Idols zingen ze een ander liedjequote:
JIJ PIEMOL, JE KOMT HOOR.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:18 schreef Dizer het volgende:Ik doe echt mijn best zaterdag aanstaande
Echt waar
Nou ja, ik kan dus met de trein via Amersfoort naar Hilversum Noord, maar in de OP staat iets over Utrecht...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:52 schreef chansadres het volgende:
Alles wat je moet weten staat in de OP denk ik
Via Utrecht gaat sneller en hoef je maar 1 keer over te stappen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan dus met de trein via Amersfoort naar Hilversum Noord, maar in de OP staat iets over Utrecht...![]()
Donequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lynx: Zou je even bij kunnen zetten i/d OP dat we om 18.30 verzamelen i/d foyer van Studio 22?
Ah ok. Dan moet ik dus de trein nemen die om 17:42 in Utrecht aankomt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:58 schreef WithMe het volgende:
[..]
Via Utrecht gaat sneller en hoef je maar 1 keer over te stappen.
Stap jij in Assen in de trein?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah ok. Dan moet ik dus de trein nemen die om 17:42 in Utrecht aankomt.![]()
quote:
En hoe laat komt die aan in Utrecht?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:12 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik in Groningen. Maar ik neem wel een trein eerder i.v.m. mogelijke vertragingen.
17:12quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En hoe laat komt die aan in Utrecht?
Hmm die gaat ook in een keer. Das wel net zo makkelijk. Ik denk dat ik die dan ook maar neem.quote:
Daar heb je gelijk in. Misschien ga ik nog wel eerder heen, kan ik in Utrecht ook nog een hapje eten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:16 schreef chansadres het volgende:
Het is zelfs verstandig om rond 12 uur te kijken als er vertragingen zijn op je spoor. Ik ken genoeg mensen die 1 trein eerder gingen en toen door vertragingen 2uur later aankomen. En dan mis je alles
In dat geval:quote:
Ik ben voor!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:48 schreef Andiyan het volgende:
[..]
In dat geval:
Zullen we in Utrecht vooraf (±17:30) gezellig gaan Maccen? of iets dergelijks, wat je lekker vindt
Geheel vrijblijvend natuurlijk, ik gooi ook maar een balletje op![]()
Alles.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |