Ah ok. Dan moet ik dus de trein nemen die om 17:42 in Utrecht aankomt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:58 schreef WithMe het volgende:
[..]
Via Utrecht gaat sneller en hoef je maar 1 keer over te stappen.
Stap jij in Assen in de trein?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah ok. Dan moet ik dus de trein nemen die om 17:42 in Utrecht aankomt.![]()
quote:
En hoe laat komt die aan in Utrecht?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:12 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik in Groningen. Maar ik neem wel een trein eerder i.v.m. mogelijke vertragingen.
17:12quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En hoe laat komt die aan in Utrecht?
Hmm die gaat ook in een keer. Das wel net zo makkelijk. Ik denk dat ik die dan ook maar neem.quote:
Daar heb je gelijk in. Misschien ga ik nog wel eerder heen, kan ik in Utrecht ook nog een hapje eten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:16 schreef chansadres het volgende:
Het is zelfs verstandig om rond 12 uur te kijken als er vertragingen zijn op je spoor. Ik ken genoeg mensen die 1 trein eerder gingen en toen door vertragingen 2uur later aankomen. En dan mis je alles
In dat geval:quote:
Ik ben voor!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:48 schreef Andiyan het volgende:
[..]
In dat geval:
Zullen we in Utrecht vooraf (±17:30) gezellig gaan Maccen? of iets dergelijks, wat je lekker vindt
Geheel vrijblijvend natuurlijk, ik gooi ook maar een balletje op![]()
Alles.quote:
Heb k daar geld voor?quote:
Ja precies! en dan kunnen we met zn allen naar mediapark gaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:04 schreef chansadres het volgende:
Iedereen gewoon in Utrecht maccen
Pre-meeting
In ieder geval iedereen die met de trein gaan!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:06 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja precies! en dan kunnen we met zn allen naar mediapark gaan![]()
Verdwaald er niemand, en hoeven we ons ook niet allemaal in de foyer te proppen.![]()
en Evert danquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tuurlijk
en anders maccen Sam en ik onderwegEn eet jij maar thuis
In het centrum.... maar is ook wel een eindje lopen hoor....quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:08 schreef Andiyan het volgende:
Oh maar wat blaat ik trouwens allemaal voor onzin. Ik bedoel niet in Utrecht maar in Hilversum.
Ik kom niet eens langs Utrecht.![]()
Is er trouwens een Mac vlakbij Hilversum Noord?![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In het centrum.... maar is ook wel een eindje lopen hoor....
Ik sprokkel wel wat ¤'s bij elkaar denkquote:
je zorg maar dat je geld heb.... je bent toch 18 gewordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik sprokkel wel wat ¤'s bij elkaar denk
wat is een eindje? ik bedoel, wat de ene ver vind, is voor de andere dus niksquote:
Dan wordt het dus Maccen in Utrecht voor degenen die daar aankomen. Als ze dat willen tenminste.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In het centrum.... maar is ook wel een eindje lopen hoor....
CDP help me hier even....quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:14 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
wat is een eindje? ik bedoel, wat de ene ver vind, is voor de andere dus niks
MSN-MEET!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:16 schreef Californian_dreamer het volgende:
anders moet er maar een keer duidelijk afgesproken worden via...weet ik veel, msn ofzo
maar nu ga ik echt
Ooh, dat valt toch wel mee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
CDP help me hier even....
10 - 15 minuten lopen?
hilversum noord - centrum is wat beter te doenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:18 schreef chansadres het volgende:
En het gangenstelsel van Hilversum is echt heel gevaarlijk.
En dat zeg ik serieus want ik kwam van station Hilversum af. Had een route gekregen. Ik volgen maar na een dik kwartier ben ik terug gegaan en een taxi gepakt
weet niet zeker hoor... CDP kan het veel beter vertellenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ooh, dat valt toch wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |