Ja ik weet, maar ik woon best ver van het station af en ik moet de trein van 23:18 hebben wil ik de tram naar huis nog halen. Anders rijdt er geloof ik nog een bus, maar dan moeten we nog 2 km in de kou naar huis lopenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:58 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je kunt om 0:48 nog vanuit Hilversum Noord terug naar Den Haag Centraal.
Ja, ik ookquote:
oh grapje, nu weer wel.. vage sitequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, en ns.nl geeft nu helemaal niet meer aan dat ik de trein van 23:18 die via Utrecht gaat kan nemen, nu geeft hij alleen een reis via Schiphol aan.
Ja ze hebben de tijden veranderd.. Ik zou ook eerst die trein pakken. Maar nu wordt het voor mij de half12.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, en ns.nl geeft nu helemaal niet meer aan dat ik de trein van 23:18 die via Utrecht gaat kan nemen, nu geeft hij alleen een reis via Schiphol aan.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:08 schreef chansadres het volgende:
Ja je bent geweldig Lynx
Wel oppassen voor de mensen die terug moeten en moeten overstappen in Utrecht. Veel treinen zijn gewijzigd in tijden en kunnen dus minder rijden 's avonds!
owjah! Dat was het!quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
18.30 in de foyer van Studio 22 verzamelen we met de groep van 30 mensen
Daar wilde ik inderdaad iedereen voor waarschuwen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:11 schreef WithMe het volgende:
Oh ik zie het al. Gewijzigd treinverkeer van 22 februari t/m 11 maart.
* Meldtquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:18 schreef Svensational het volgende:
Hee, ik heb dus nog een kaartje over!
Ik weet nog iemand die héél graag wil (en die mij dat liet weten nét nadat ik mijn kaartje aan chansadres had toegezegd).quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:18 schreef Svensational het volgende:
Hee, ik heb dus nog een kaartje over!
GRAPJEquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:22 schreef Svensational het volgende:
Ik neem waarschijnlijk mijn broer mee.
Toch je buurvrouw?quote:
Wat Vaduz zegtquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb er vertrouwen in dat je wel komt Dizer, je overtuigingskracht gaat je redden.![]()
Wat Lynx zegtquote:
altijd hetzelfde liedjequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeuzus, allemaal afmeldingen op het laatste moment..
Dat is natuurlijk niet bepaald tof he.
Maar bij Idols zingen ze een ander liedjequote:
JIJ PIEMOL, JE KOMT HOOR.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:18 schreef Dizer het volgende:Ik doe echt mijn best zaterdag aanstaande
Echt waar
Nou ja, ik kan dus met de trein via Amersfoort naar Hilversum Noord, maar in de OP staat iets over Utrecht...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:52 schreef chansadres het volgende:
Alles wat je moet weten staat in de OP denk ik
Via Utrecht gaat sneller en hoef je maar 1 keer over te stappen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan dus met de trein via Amersfoort naar Hilversum Noord, maar in de OP staat iets over Utrecht...![]()
Donequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lynx: Zou je even bij kunnen zetten i/d OP dat we om 18.30 verzamelen i/d foyer van Studio 22?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |