Zitten ze ook.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:12 schreef Remzz het volgende:
Ik kan het mis hebben maar alle ski's zitten bij het langlaufen toch los aan de achterkant?
Omdat 9 van de 10nederlanders er geen hol aanvinden en de echte liefhebbers wel zorgen dat ze nu voor de tv zitten!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:14 schreef WEST het volgende:
waarom zijn dit soort wedstrijden overdag als ik aan het werk ben![]()
De normale ski's zitten bij de teen vast.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:12 schreef Remzz het volgende:
Ik kan het mis hebben maar alle ski's zitten bij het langlaufen toch los aan de achterkant?
ja maar ik moet gewoon stagelopen verder..., anders zitten ze op school zo te zeikenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:15 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Omdat 9 van de 10nederlanders er geen hol aanvinden en de echte liefhebbers wel zorgen dat ze nu voor de tv zitten!![]()
Gaat inderdaad lekker snel achter elkaar door.quote:
ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Gaat inderdaad lekker snel achter elkaar door.
Vraag me af of ze de finale ook meteen na de halve finales doen
Hehe iddquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:31 schreef Denewar het volgende:
weer geen noorse in finale.
ik volg het zo'n beetje gedurende het seizoen en zijn altijd met veel van voren, maar nu
wellicht een topic... het noorse drama
hier meer valse starten dan bij andere onderdelen, de start is zeker veel belangrijker hierquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:32 schreef Bruce117 het volgende:
En weer vals.
vals bij de 50km lijkt me ook wel lachwekkend.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hier meer valse starten dan bij andere onderdelen, de start is zeker veel belangrijker hier
Hij wordt gewoon onderuit getikt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:37 schreef Leatherface het volgende:
Zielig. Blijft die achter een ski haken.
Nou ja, het risico van de sport.
1 noor opofferen om de zweed onderuit te rammen zou ik zo zeggenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:38 schreef snellejelle het volgende:
Wat zal er met deze twee Noren gebeuren?
De speerwerpster?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:39 schreef snellejelle het volgende:
is dit de man van Trine hattestad?
't zou me niets verbazen als ie na een gewonnen wedstrijd een z in de sneeuw schrijft met zijn stokquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:40 schreef snellejelle het volgende:
Ow god, zorro
kan iemand een Z in zijn buik zetten?!
Ze waren sowieso geen favoriet, volgens mij.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:42 schreef At_Fundum het volgende:
Wat een wanprestatie van de Noren weer
Ik niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:43 schreef snellejelle het volgende:
Als ik noor was zou ik emigreren
Toch was Hetland de vorige kampioen en om uit drie kansen slechts een B-finale plek te bereiken is wel heel beroerdquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die Zweden zijn op dit nummer al tijden beter dan Hetland.
Klopt. Maar op het vorige week domineerden de Zweden en Rotchev.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:45 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Toch was Hetland de vorige kampioen en om uit drie kansen slechts een B-finale plek te bereiken is wel heel beroerd
inlijsten en boven je bed hangen, mijn zwemdiploma's hangen daar ook nog steeds (bij mijn oudersquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:47 schreef snellejelle het volgende:
een gevecht om diploma's is dit. wat moet je ermee?
naast je veterstrikdiploma neem ik aan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:48 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
inlijsten en boven je bed hangen, mijn zwemdiploma's hangen daar ook nog steeds (bij mijn ouders)
Die heb ik dus nooit gehad, nog steeds schoenen met klittebandquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
naast je veterstrikdiploma neem ik aan?
Dit was in ieder geval duidelijk een gevalletje dat je geen geluk nodig hebt op het onderdeel, maar gewoon de beste kan zijnquote:
Teamwork hequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:04 schreef Bruce117 het volgende:
Lekker blokken van die 2e zweed
Niet op tv hequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:21 schreef pfaf het volgende:
Remmz Zweden Noorwegen semifinal nu hè.![]()
Uur of 1,5 zegt de commentator netquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:30 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
Nu maar in het goede topic:
Hoe lang doen ze hier ongeveer over?
Ze lijkt iig wel de sterkste.quote:
Wat gebeurde daar nou precies?quote:
Hij liep dusdanig in de weg op de parcours dat er iemand onderuit ging.quote:
Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:42 schreef zjroentje het volgende:
Was toch de Duitse coach, nietwaar?
Twee uur.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:02 schreef Dos37 het volgende:
hoelang gaan ze daar over doen.
zeker 2 uurquote:Op zondag 26 februari 2006 10:02 schreef Dos37 het volgende:
hoelang gaan ze daar over doen.
Nee, hup Cottrer.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:07 schreef Falco het volgende:
Hup Dementiev! Is goed voor mijn prono als hij wint
Ben ik blij dat ik het bij ES hou.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:19 schreef snellejelle het volgende:
ik heb nu al drie keer een verhaal over Muehlegg gehoord op de NOS
*zap
is dat nou die vraag waar je een week op heb zit broedenquote:Op zondag 26 februari 2006 10:17 schreef Bruce117 het volgende:
Leuk al die vragen op het ES forum.
Dan heb je mijn vraag dus alweer gemistquote:Op zondag 26 februari 2006 10:19 schreef snellejelle het volgende:
ik heb nu al drie keer een verhaal over Muehlegg gehoord op de NOS
*zap
Volgens mij is dat al een keer beantwoord. Ik dacht dat je alleen mocht wisselen als je ski kapot was, stokken mag zo vaak als je wilt.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:21 schreef Bruce117 het volgende:
wdn, denk niet dat je van skies mag wisselen, hij zei niet voor niets dat de skies de wax echt heel goed op moeten nemen om 50km mee te kunnen gaan.
stokken zal niet zo'n probleem zijn
Waarom doen er geen Nederlanders mee?quote:
Het was ook tegen beter weten in....quote:Op zondag 26 februari 2006 10:19 schreef wdn het volgende:
Nee niet leuk of grappig. Het is gewoon BRILLIANT
En Denewar dat heeftie al beantwoordAllevier zullen achterhoede gevechten houden
![]()
Iets van "zou jij ook twee keer de wekker zetten om in alle uren op een forum gepost te hebben?"quote:
De vorige keer ging hij ook al helemaal los tegen het NOC.quote:
dat zou hij vast wel doenquote:Op zondag 26 februari 2006 10:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iets van "zou jij ook twee keer de wekker zetten om in alle uren op een forum gepost te hebben?".
als hij een echte herbert is vertelt 'ie het vast wel nog een keer.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:27 schreef wdn het volgende:
jelle jelle jelle
Heeftie allang beantwoord
Je hebt het in je of niet!quote:
hihihihihihihquote:Op zondag 26 februari 2006 10:29 schreef Bruce117 het volgende:
Met het vragen naar een prono zet je hem nog lekker voor het blok.
Niet zo negatief hè!quote:Op zondag 26 februari 2006 10:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als hij een echte herbert is vertelt 'ie het vast wel nog een keer.
quote:
dat zeg ikquote:Op zondag 26 februari 2006 10:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als hij een echte herbert is vertelt 'ie het vast wel nog een keer.
Nee, ik ben schizofreen.quote:
Goed verhaal op zich.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:33 schreef snellejelle het volgende:
Hij neemt wel de tijd voor mijn vraag
Hoe kan ik meedoen? Moet ik dan bij de World Cup beginnen? Of mag dat niet zomaar?quote:Op zondag 26 februari 2006 10:34 schreef snellejelle het volgende:
hij heeft zin in de vragen vandaag
snel nog meer bedenken
aanmelden op ES forumquote:Op zondag 26 februari 2006 10:35 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Hoe kan ik meedoen? Moet ik dan bij de World Cup beginnen? Of mag dat niet zomaar?
Of je beschouwt op TV genoemd worden als de echte wedstrijd.quote:
Heb ik me eindelijk geregisteerd en dan bebeurt dit!quote:Op zondag 26 februari 2006 10:43 schreef wdn het volgende:
*jat wackyducks vraag*
Post het dan maar snelquote:Op zondag 26 februari 2006 10:45 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Heb ik me eindelijk geregisteerd en dan bebeurt dit!![]()
quote:
Ach, geweldig om te zien dit, maakt mij niet zoveel uit hoe lang het duurtquote:Op zondag 26 februari 2006 10:47 schreef snellejelle het volgende:
ik hoop wel dat ze een beetje opschieten vandaag. ik heb niet de hele dag de tijd
hahaha!quote:Op zondag 26 februari 2006 10:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, geweldig om te zien dit, maakt mij niet zoveel uit hoe lang het duurt.
quote:Op zondag 26 februari 2006 10:51 schreef snellejelle het volgende:een TV-antwoord, een prive-antwoord en een grap binnen een half uur
Ja, ik had pas 4 afgodbeelden van je, maar bij de 5e ben je pas een echte!quote:
quote:
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:52 schreef snellejelle het volgende:
hee wacky, goeie vraag
echt ontzettend leuk dat hij zo reageert op veel posts
idd is datquote:
idd, ik kan er nu al niet meer warm of koud van wordenquote:Op zondag 26 februari 2006 10:56 schreef wdn het volgende:
[..]
idd is dat![]()
![]()
Maar de eerste keer je naam horen op ES krijg je toch echt meer kriebels van
dat gevoel heb ik bij de estafette gehad, maar dit is topquote:Op zondag 26 februari 2006 10:56 schreef wdn het volgende:
[..]
idd is dat![]()
![]()
Maar de eerste keer je naam horen op ES krijg je toch echt meer kriebels van
Dat komt toch door die massastart denk ik. Als ze na elkaar starten is dat minder.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:00 schreef Leatherface het volgende:
Het koningsnummer, maar wel een vrij matte koers tot nu toe.
Je kijkt niet zo vaak naar je tv of niet? Dat is al 10 minuten geledenquote:Op zondag 26 februari 2006 11:01 schreef Denewar het volgende:
demarrage!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tete de la course moto 1
ES loopt achter he op NOSquote:Op zondag 26 februari 2006 11:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kijkt niet zo vaak naar je tv of niet? Dat is al 10 minuten geleden.
ik zat net te kijken jaquote:Op zondag 26 februari 2006 11:02 schreef wdn het volgende:
Jelle http://nl.wikipedia.org/wiki/Gijsbregt_Brouwer
[afbeelding]![]()
Een paar seconden, en ik kijk ook ESquote:
dat zou ontzettend jammer zijn.. trek anders de stoute langlaufski's aan en post het nog een keer?quote:
Quote jij hem anders, anders lijkt het wel erg wanhopig van mij.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat zou ontzettend jammer zijn.. trek anders de stoute langlaufski's aan en post het nog een keer?
donequote:Op zondag 26 februari 2006 11:08 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Quote jij hem anders, anders lijkt het wel erg wanhopig van mij.![]()
Van Jelle kan hij het wel hebben.quote:
hij is bang voor de vogelgriepquote:Op zondag 26 februari 2006 11:14 schreef Wackyduck het volgende:
Volgens mij houdt hij gewoon niet van eendjes.![]()
![]()
quote:
over de dertig heen volgens mijquote:Op zondag 26 februari 2006 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Heb de TV ook maar eens aangezet voor dit onderdeel... het is toch een legendarische afstand he... hoever zijn ze eigenlijk?
Ik verstond gewoon Eric hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:26 schreef snellejelle het volgende:
eric's vraag wordt wel beantwoord terwijl hij hem egbert noemt
wacky, hij heeft wat tegen jou
Misschien hierna.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:26 schreef snellejelle het volgende:
eric's vraag wordt wel beantwoord terwijl hij hem egbert noemt
wacky, hij heeft wat tegen jou
Dan moet je 1 km voor het eind weg.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:30 schreef Denewar het volgende:
Wassaloop is toch de elfstedentocht van het langlaufen
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]en die gaat in tegenstelling tot de Elfstedentocht ook gewoon elk jaar door.... crackers zat daar
quote:
Ja, die gast luistert niet eens meer naar jouw.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:36 schreef snellejelle het volgende:
die wacky, quote zichzelf gewoon op ES
Gaat dat om en om dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:38 schreef WEST het volgende:
over 4 jaar is het toch weer 50 km klassieke stijl?
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:37 schreef snellejelle het volgende:
Ha, brahimov gaat het ook proberen
Ja, toen lag ik vast nog in coma... carnavallen gaat ook niet in je koude kleren zitten...quote:Op zondag 26 februari 2006 11:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja
op het WK om de twee jaar een andere stijl. heeftie al gezegd
Jullie zullen me over 10 jaar zien dan dus.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:41 schreef TheVulture het volgende:
"Dus Wackyduck, hou er rekening mee als je er mee gaat beginnen"![]()
dan zijn er geen OSquote:Op zondag 26 februari 2006 11:42 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Jullie zullen me over 10 jaar zien dan dus.![]()
dadelijk na de finish wel meteen gaan trainenquote:Op zondag 26 februari 2006 11:42 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Jullie zullen me over 10 jaar zien dan dus.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |