Dan ga je dus of de finale van het langlaufen of de eerste slalom run missenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ook...
zo maar even boodschappen doen dan hoef ik daarna het huis niet meer uit
ik woon heel dichtbij de supermakrt, binnen 20 minuten terug. zal zo maar es even gaan plannen..quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dan ga je dus of de finale van het langlaufen of de eerste slalom run missen
Je neemt dus duidelijk geen genoegen met een nieuw PR, maar gaat maar meteen voor het ORquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik woon heel dichtbij de supermakrt, binnen 20 minuten terug. zal zo maar es even gaan plannen..
check het topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:22 schreef Baklap het volgende:
Hoelaat beginnen de dames met de 1500?
Ga je ook nog even langs de kerk om een kaarsje voor Haugli aan te stekenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik woon heel dichtbij de supermakrt, binnen 20 minuten terug. zal zo maar es even gaan plannen..
jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je neemt dus duidelijk geen genoegen met een nieuw PR, maar gaat maar meteen voor het OR
ik kom langs de kerk op weg naar de supermarktquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ga je ook nog even langs de kerk om een kaarsje voor Haugli aan te steken![]()
Niet gelijk het hele kerkje in de fik zetten he, een kaarsje is voldoendequote:Op woensdag 22 februari 2006 13:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik kom langs de kerk op weg naar de supermarkt
[schaatsen] 1500 meter vrouwen deel 2, de grote dagquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:30 schreef Baklap het volgende:
In dit topic staat nergens 5 uur volgens mij hoor
Geen valse start maken hoor, anders wordt je dadelijk nog gediskwalificeerdquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:56 schreef snellejelle het volgende:
Ha MiLalaa
ik zit bijna klaar voor de start van mijn Olympische Run
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |