Dan ga je dus of de finale van het langlaufen of de eerste slalom run missenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ook...
zo maar even boodschappen doen dan hoef ik daarna het huis niet meer uit
ik woon heel dichtbij de supermakrt, binnen 20 minuten terug. zal zo maar es even gaan plannen..quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dan ga je dus of de finale van het langlaufen of de eerste slalom run missen
Je neemt dus duidelijk geen genoegen met een nieuw PR, maar gaat maar meteen voor het ORquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik woon heel dichtbij de supermakrt, binnen 20 minuten terug. zal zo maar es even gaan plannen..
check het topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:22 schreef Baklap het volgende:
Hoelaat beginnen de dames met de 1500?
Ga je ook nog even langs de kerk om een kaarsje voor Haugli aan te stekenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik woon heel dichtbij de supermakrt, binnen 20 minuten terug. zal zo maar es even gaan plannen..
jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je neemt dus duidelijk geen genoegen met een nieuw PR, maar gaat maar meteen voor het OR
ik kom langs de kerk op weg naar de supermarktquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ga je ook nog even langs de kerk om een kaarsje voor Haugli aan te steken![]()
Niet gelijk het hele kerkje in de fik zetten he, een kaarsje is voldoendequote:Op woensdag 22 februari 2006 13:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik kom langs de kerk op weg naar de supermarkt
[schaatsen] 1500 meter vrouwen deel 2, de grote dagquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:30 schreef Baklap het volgende:
In dit topic staat nergens 5 uur volgens mij hoor
Geen valse start maken hoor, anders wordt je dadelijk nog gediskwalificeerdquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:56 schreef snellejelle het volgende:
Ha MiLalaa
ik zit bijna klaar voor de start van mijn Olympische Run
dan kan ik wel binnen blijvenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Geen valse start maken hoor, anders wordt je dadelijk nog gediskwalificeerd
De tijd looptquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:05 schreef snellejelle het volgende:
ik ben weg voor mijn eigen race
tot straks
kaarsje?quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ga je ook nog even langs de kerk om een kaarsje voor Haugli aan te steken![]()
ik deed het voor Maren natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:53 schreef At_Fundum het volgende:
Je deed het dus voor Bruce of ook een beetje voor jezelf?![]()
Ach 5 km bij de heren viel een heel klein beetje tegen, maar dat maken we volgens mij op de 10 helemaal goed, daar moeten toch 2 medailles gehaald kunnen worden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:04 schreef Blik het volgende:
Had eigenlijk nooit verwacht dat die dames het zo goed zouden doen, had meer van de heren verwacht, maar die hebben nog niks klaargespeeld
Was even een uurtje weg.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:05 schreef snellejelle het volgende:
stilte voor de storm hierzo?!
het stormt hier al behoorlijk dus dat belooft watquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:05 schreef snellejelle het volgende:
stilte voor de storm hierzo?!
Dat kan best wel weer eens lange tijd met klamme handjes wachten wat de rest doet wordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:11 schreef snellejelle het volgende:
ik heb er zin an
spannend dat Marianne al zo vroeg moet
Tot rit achtquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:12 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Dat kan best wel weer eens lange tijd met klamme handjes wachten wat de rest doet worden![]()
die bakken nu roemloos frieten in de plaatselijke smulwereld. topsport is neit voor iedereen weggelegdquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:17 schreef At_Fundum het volgende:
He snellejelle: ik vroeg me al een tijdje af, hoe gaat ie met Kees Knarren en Johan Thissen eigenlijk?
Was ook eigenlijk wel te verwachtenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die bakken nu roemloos frieten in de plaatselijke smulwereld. topsport is neit voor iedereen weggelegd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |