Zitten ze ook.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:12 schreef Remzz het volgende:
Ik kan het mis hebben maar alle ski's zitten bij het langlaufen toch los aan de achterkant?
Omdat 9 van de 10nederlanders er geen hol aanvinden en de echte liefhebbers wel zorgen dat ze nu voor de tv zitten!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:14 schreef WEST het volgende:
waarom zijn dit soort wedstrijden overdag als ik aan het werk ben![]()
De normale ski's zitten bij de teen vast.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:12 schreef Remzz het volgende:
Ik kan het mis hebben maar alle ski's zitten bij het langlaufen toch los aan de achterkant?
ja maar ik moet gewoon stagelopen verder..., anders zitten ze op school zo te zeikenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:15 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Omdat 9 van de 10nederlanders er geen hol aanvinden en de echte liefhebbers wel zorgen dat ze nu voor de tv zitten!![]()
Gaat inderdaad lekker snel achter elkaar door.quote:
ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Gaat inderdaad lekker snel achter elkaar door.
Vraag me af of ze de finale ook meteen na de halve finales doen
Hehe iddquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:31 schreef Denewar het volgende:
weer geen noorse in finale.
ik volg het zo'n beetje gedurende het seizoen en zijn altijd met veel van voren, maar nu
wellicht een topic... het noorse drama
hier meer valse starten dan bij andere onderdelen, de start is zeker veel belangrijker hierquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:32 schreef Bruce117 het volgende:
En weer vals.
vals bij de 50km lijkt me ook wel lachwekkend.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hier meer valse starten dan bij andere onderdelen, de start is zeker veel belangrijker hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |