Ik vind haar wel aardig eigenlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:25 schreef BrauN het volgende:
Ik vind dat wijf, Olga, rete-irritant. Het ergste is dat ik er geen reden voor kan verzinnen...
Maar altijd als ik kijk, dan denk ik zoiets van: zij moet dood.
Gewoon... zonder reden dan maar.
Dat heb ik dus met Karl. Dat eeuwige irritant-blije hoofd van hem, het feit dat hij als Olga aan de beurt is om vooraan te staan er altijd tussendoor moet lullen... Hij moet dood.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:25 schreef BrauN het volgende:
Ik vind dat wijf, Olga, rete-irritant. Het ergste is dat ik er geen reden voor kan verzinnen...
Maar altijd als ik kijk, dan denk ik zoiets van: zij moet dood.
Gewoon... zonder reden dan maar.
dat doen ze allebeiquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Karl. Dat eeuwige irritant-blije hoofd van hem, het feit dat hij als Olga aan de beurt is om vooraan te staan er altijd tussendoor moet lullen... Hij moet dood.
Je moet ook maar eens op 'm letten als ie meedoet met de mensen, dus als Olga de leiding heeft. Die moves doet ie zó verschrikkelijk overdreven dat je er bijna van moet huilen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Karl. Dat eeuwige irritant-blije hoofd van hem, het feit dat hij als Olga aan de beurt is om vooraan te staan er altijd tussendoor moet lullen... Hij moet dood.
Maar achter de schermen gaat het er heel anders aan toe hoor!quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
-'Goedemorgen Olga'
-'Goedemorgen Karl'
-'Goedemorgen Nederland'![]()
Nee, daar word je blij van; 20 uitgezakte midlifecrisis- stereotypen die (net als jij overigens) het ritme van Ubervrolijkerds Karl en Olga niet kunnen bijhouden....quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:15 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik kijk altijd naar die lui op de achtergrond.
Maar we kijken er wel allemaal naar... Karl en Olga als equivalent van de Libresse reclames? Iedereen vindt t irritant, maar iedereen kijkt en kent m...quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:33 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je moet ook maar eens op 'm letten als ie meedoet met de mensen, dus als Olga de leiding heeft. Die moves doet ie zó verschrikkelijk overdreven dat je er bijna van moet huilen.
Dat moet die mensen ook wel een moedeloos gevoel geven zo van: Kúúút, wij kunnen er echt niks van! Karl doet het veel beter dan wij!
Kortom. Ook Karl is een zak stront.
Hoe oud ben je, 82 ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik doe altijd op de bank mee, beetje op de gewrichten letten weet je!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:56 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maar achter de schermen gaat het er heel anders aan toe hoor!
"Zuig m'n lul Olga."
- "Krijg toch de kanker Karl."
"Ophoeren Nederland."
Over een programma dat 's ochtends tot twee keer toe op NL1 komtquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:43 schreef PDOA het volgende:
Waar hebben jullie het over!?!
Dan moet je het opnemen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:03 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben op dat tijdstip nog nooit wakker eigenlijk
Je draait dan nog de nachtdienst in de fabriek ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:03 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben op dat tijdstip nog nooit wakker eigenlijk
Dan lig ik nog te ruften in mn nestquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je draait dan nog de nachtdienst in de fabriek ?
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die Olga gaf gymnastiek bij mij op school. Heb zelf geen les van haar gehad maar het schijnt niet echt een aardig mens te zijn.
quote:
quote:
Ik weet het niet precies meer, maar volgens mij is Buzzer verliefd op Karl.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |