Ajax - Panathinaikos (1996) gevalletje. Thuis 0-1 verliezen. Uit 0-3 winnenquote:
Lyon thuis is supersterk, maar PSV hoeft zich nog niet neer te leggen bij een uitschakeling vind ik, 1 goaltje maken uit een counter via Kone, Farfan of een hoekschop en de stand is weer gelijk en dan in het voordeel van PSV.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax - Panathinaikos (1996) gevalletje. Thuis 0-1 verliezen. Uit 0-3 winnen
Ik zie het niet gebeuren in ieder geval.
Dat zou best wel eens kunnen kloppen ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:07 schreef mcyodogg het volgende:
Uit mn hoofd zeg ik dat het Ajax was die het als laatste deed.
als ze dan wel fatsoenlijk de corner nemenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:11 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Lyon thuis is supersterk, maar PSV hoeft zich nog niet neer te leggen bij een uitschakeling vind ik, 1 goaltje maken uit een counter via Kone, Farfan of een hoekschop en de stand is weer gelijk en dan in het voordeel van PSV.
Helaas dat Gomes zijn grootste fout nu net in de 8e finale van de CL is, maar goed.
2002-2003quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen kloppen ja.![]()
de helden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2002-2003
Lyon - Ajax 0-2 Pienaar, vd Vaart
Huh? Dat hij vijf gele kaarten aan Lyon geeft neemt niet weg dat hij bijna overal (in ieder kopduel) een aanvalsfout zag.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:16 schreef okee6 het volgende:
Hij gaf vijf gele kaarten aan de verdedigende partij. Hoe verklaar je dat? Een slechte scheids had dat thuispubliek nog meer afgestraft.
Ach, hij deed het vorig jaar ook al hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:22 schreef Houniet het volgende:
Inderdaad, jammer van Gomes. Is natuurlijk een uitstekende keeper. Blunders maken mag wel, alleen niet in zulke wedstrijden.
Heb je liever Stekelenburg of Gomes? Is een serieus bedoelde vraag.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ach, hij deed het vorig jaar ook al hoor.
Toen had hij nog mazzel...
Ok, krijg je ook een serieus antwoord.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Heb je liever Stekelenburg of Gomes? Is een serieus bedoelde vraag.
Oke, kan ik me in vinden (al heb ik een andere mening).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ok, krijg je ook een serieus antwoord.
Vorig seizoen had ik blind Stekelenburg geantwoord. Nu blijkt Steek ook onder elke hoge bal door te lopen, dus daarin onderscheidt hij zich niet van Gomez. Hij is voetballend nog wel beter dan Gomez. maar Gomez heeft weer betere reflexen. Op zich dus lood om oud ijzer, maar Stekelenburg past ddenk ik wel beter bij ajax omdat men daar altijd een voetballende keeper wil.
Naar mijn mening is Gomez(s) ( is het nou een s of een z??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Oke, kan ik me in vinden (al heb ik een andere mening).
Waarom dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Naar mijn mening is Gomez(s) ( is het nou een s of een z??) zonder de twijfel de betere keeper . . .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |