Wat ben je toch ook een doerak, hè?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bupatihisme
Kutquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bupatihisme
Eve, wat een trut is dat!quote:'bu·pa·tih·is·me (het ~) 1 godsdienst in Bupanië, waarin verschillende Goddelijke eigenschappen aparte personen zijn. Beoefenaars van deze ...')
Hierquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Over onwijs tof gesproken...waar is niksan?
Wat een boefje!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:39 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] Waarschuwing!
Dit IP-adres is gebruikt voor vandalisme op Wikipedia!
Beste gebruiker,
Je computer heeft op het internet een adres. Je raadpleegt Wikipedia anoniem, en dus is dit adres het enige dat we van je kennen. Doordat de adressen vaak opnieuw willekeurig worden uitgedeeld, kan het zijn dat je dit leest terwijl het vandalisme eerder door een ander gepleegd is. Ook kan het zijn dat je ongelukkigerwijs het nummer met een vandaal deelt. In dat geval wensen wij je van harte welkom als gebruiker van Wikipedia, voel je vrij en ga je gang!
Maar: als je iemand bent die bewust fouten of beledigende opmerkingen in wikipedia artikelen maakte, of bestaande informatie zonder goede reden verwijderde, dan geldt deze waarschuwing: Bij herhaald misbruik wordt dit adres geblokkeerd; je kunt dan niets meer wijzigen. Als er sprake is van ernstig vandalisme kan tegelijk met het plaatsen van deze waarschuwing al een blokkade zijn uitgevoerd.
Je kunt oefenen met Wikipedia in de Zandbak. Indien je aan het oefenen was in artikelen, kan het zijn dat dit oefenen als vandalisme werd gezien.
Wikipedia hanteert bewust een zeer open filosofie waarbij iedereen, zelfs zonder registratie, informatie kan toevoegen of wijzigen. Wij nodigen je van harte uit hiervan gebruik te maken. Vandalisme wordt echter snel verwijderd!
Ze snappen niet dat ik serieus wasquote:
*traantje wegpinktquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:41 schreef Bupatih het volgende:
En die gasten moeten niet zo zeuren.
Ik denk dat de mensheid méér heeft aan een artikel over het Bupatihisme dan over de dominomus ofzo.
Wikipedia wil de mensen dom houden!
Ik ga ze mailen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
*traantje wegpinkt
Mooie speech, Bupa
Ik vind het bedroevend sneu en waanzinnig geil tegelijk!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:51 schreef Svensational het volgende:
Ik heb een kunstwerk gemaakt voor de notoire PI-twijfelaars.
quote:Geachte moderators van het gemeenschapsproject Wikipedia,
Luttele minuten geleden heeft een van de fervente bezoekers, Eve, het artikel 'Bupatihisme' leeggehaald en verwijderd. Dit artikel, geopend door een niet nader te noemen user van Fok!Forum, zou aanstonds verder bewerkt worden, alwaar een prachtig artikel zou moeten ontstaan over de atheïstische stroming die veel bekendheid geniet onder de vaste Fok!users.
Maar neen, Eve was ongeduldig en vond het van een dergelijke necessiteit om het artikel pardoes te verwijderen. En daar ben ik, Bupatih, het dus niet mee eens. Want naar mijn bescheiding mening heeft de mensheid meer aan een artikel over zo'n geweldige stroming dan aan een artikel over de gehypede dominomus.
Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben en zal geduld wachten op uw relaas.
Met vriendelijke groeten,
Bu P. Atih
"geduldig of "met geduld"quote:en zal geduld wachten op uw relaas
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:01 schreef babette21 het volgende:
ïk mag hopen dat je 'm nog niet verzonden hebt, bupie:
[..]
"geduldig of "met geduld"
goeie studierichting heeft ie dan gekozenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:03 schreef Zhenar het volgende:Zodra Buup meer dan 5 zinnen achter elkaar moet typen wordt het het baasje teveel hoor
![]()
![]()
Jaja, dat snap ik ook wel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:01 schreef babette21 het volgende:
ïk mag hopen dat je 'm nog niet verzonden hebt, bupie:
[..]
"geduldig of "met geduld"
daar mag ik wel vanuit gaan jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:11 schreef Bupatih het volgende:
Jaja, dat snap ik ook wel.
Eerder een soort van 'typefout' dan gebrek aan kennis.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar mag ik wel vanuit gaan ja
maar ja, da's bij ons ook 9 v/d 10 keer het geval, en desondanks worden we erop aangesproken
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:16 schreef Zhenar het volgende:
Mijn nationstates land wordt kannibalistisch!![]()
![]()
![]()
Oeh, zeker handig om te weten!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
misschien handig om te weten: bij mij is er een vrije organenmarkt, dus als iemand van jou trek heeft in een niertje of een lever...........
Wat een kutshirt!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:26 schreef Bupatih het volgende:Wat is het toch tof om mensen te kunnen helpen!
Leuk! Ik dans meequote:Op woensdag 22 februari 2006 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding] Let's Dance! [afbeelding]
HAAAAHHHAHAHAH! DIE ZIJ-ZIJ-STAP-ZIJ-STAP HOORDE DAAR HELEMAAL NIET!!11!! SUKKEL!11!quote:
Put on your dance shoes and dance the blues, lets swingquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding] Let's Dance! [afbeelding]
Die jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Put on your dance shoes and dance the blues, lets swing.
En niet de horlepiep dusquote:
1) Wie heeft de zon uit jouw gezicht gehaald?quote:
Helemaal niet zoals Buup hem doet!quote:
Nee, die kan er ook weer he-le-maal niks vanquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Helemaal niet zoals Buup hem doet!![]()
![]()
Is dit zo'n vragenlijstje voor in je profiel?!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
1) Wie heeft de zon uit jouw gezicht gehaald?
2) Wie heeft het licht in jou gedoofd?
3) Wie heeft je rooie wangen bleek gemaakt?
4) Wie joeg dromen uit je hoofd?
5) Wie brak jouw kleine hart, kleurde je ogen zwart?
6) Wie is niet nagekomen wat hij heeft beloofd?
7) Wie heeft het lachen in je keel gesmoord?
8) Heeft je vuisten zo gebald?
9) Wie heeft dat onbevangen kind verwond, dat altijd opstaat als het valt?
10) Wie boog jouw rechte rug?
11) Trapte je speelgoed stuk?
12) Wie brak jouw vleugels in de vreugde van een vlucht?
13) Wie is er zo om jou voorbij gegaan?
14) Wie verraadt hier jouw geloof?
15) Wie hield zicht voor het kraaien van de haan na de derde keer nog doof?
16) Wie is het die vergat dat jij de toekomst had?
17) Wie heeft jou net als ik te weinig lief gehad?
The thin dukequote:
1) Bent u graag alleen?quote:
Dude.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Helemaal niet zoals Buup hem doet!![]()
![]()
Oh yeah?! It's a horlepiep-off!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.Ik ben de beste horlepieper die er bestaat!
Google is your best friend.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is dit zo'n vragenlijstje voor in je profiel?!![]()
![]()
?
Heb best wel een hekel aan die gastquote:
[Bupa]quote:
Dude.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[Bupa]
Ik heb zelfs ooit een horlepeepshow gegeven!![]()
![]()
![]()
![]()
[/Bupa]
En?? Ben ik labiel?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
1) Bent u graag alleen? Ja
2) Zijn uw zaken geregeld? Nee
3) Bent u een ochtendmens? Nee
4) Hoe zou u graag heten? Leonie
5) Slikt u nogal veel in het algemeen? Ja
6) Heeft u vrienden zonder auto? Ja
7) Werkt u niet snel, maar wel volgens de regels? Ja
8) Waar bent u tegen? De paus
9) Gaan de dagen te snel? Of is het u om het even? Niet vaak
10) Komt u vaak te laat? Af en toe
11) Speelt u dan de clown? Nee