Ik zou al genoegen nemen met één liberale partij in dit land, die coalitie zien we vanzelf wel eens.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:21 schreef Chewie het volgende:
Het wordt eindelijk weer eens tijd voor een puur liberale coalitie dat is namelijk nog langer geleden.
Ik denk niet dat de hervormingen die dit kabinet wil uitvoeren en de manier waarop de juiste zijn. Dat kan in inderdaad anders en beter.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:29 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Inderdaad. Economische hervomingen zijn natuurlijk maar niks, ook al zijn ze nog zo elementair.
Geen slechte coalitie, wat overigens ook geldt voor PaarsII al had die beter zonder D66 gekund, maar natuurlijk niet liberaal.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Paars 1 hadden we in de jaren 90 nog.
Het is de meest liberale coalitie geweest die we ooit hebben gehad. Loonbelastingverlaging, privatisering NS, homohuwelijk, euthenasie, drugsbeleid, privatisering ziektewet, ruimer winkelsluitingsbeleid etc.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
Geen slechte coalitie, wat overigens ook geldt voor PaarsII al had die beter zonder D66 gekund, maar natuurlijk niet liberaal.
Maar verder is er te weinig gedaan aan de verzorgingsstaat bijvoorbeeld. Dat dit het meest liberale kabinet is geweest in de recente geschiedenis klopt wel maar het ging mij nog niet liberaal genoeg.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is de meest liberale coalitie geweest die we ooit hebben gehad. Loonbelastingverlaging, privatisering NS, homohuwelijk, euthenasie, drugsbeleid, privatisering ziektewet, ruimer winkelsluitingsbeleid etc.
Bron?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:37 schreef HenriOsewoudt het volgende:
In dit land is de helft van de beroepsbevolking voor haar inkomen van de overheid afhankelijk, dus is het uberhaupt een wonder dat de pvda niet bij alle verkiezingen de absolute meerderheid behaalt.
Echter, elementaire zaken zoals de Abw, de WAO en het zorgstelsel zijn blijven liggen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is de meest liberale coalitie geweest die we ooit hebben gehad. Loonbelastingverlaging, privatisering NS, homohuwelijk, euthenasie, drugsbeleid, privatisering ziektewet, ruimer winkelsluitingsbeleid etc.
Whie! Jij bent er ook weer. Heb je je idioot aan het koord meegenomen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:43 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Echter, elementaire zaken zoals de Awb, de WAO en het zorgstelsel zijn blijven liggen.
Heb meteen gereageerd, wat een gejammer.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb een anti-etatistisch topic geopend: Onze eigen fucking bondgenoten martelen
Niet alles is aangepakt inderdaad, en er is ook niet meteen een volledig klassiek-liberaal paradijs van gemaakt. Toch zou ik het wel een liberaal kabinet willen noemen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:43 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Echter, elementaire zaken zoals de Awb, de WAO en het zorgstelsel zijn blijven liggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |