Alweerquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:15 schreef Jasza het volgende:
Hoezo heeft het midden 2e ring geen vlaggetjes, nu moet ik er weer 1 gaan stelen![]()
Ik denk dat ze daar rode vlaggetjes neerzetten, krijg je zo'n rode baan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:21 schreef Jasza het volgende:
Weet iemand of er een TIFO op zuid komt, want het midden van alle vakken liggen geen vlaggetjes dus misschien wel papieren?
Hope soquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar rode vlaggetjes neerzetten, krijg je zo'n rode baan.
Waarom zo vroeg?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman vertrekt om half een...
Nog even 2,5 uur in een busje bier drinken
Hehe, het is al aardig druk hoor, ik vertrek nu en ben er over een half uurtjequote:
Daar baal ik dan weer van hequote:Op woensdag 22 februari 2006 12:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hehe, het is al aardig druk hoor, ik vertrek nu en ben er over een half uurtje.
zijn er nog kaarten te koop dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:28 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Ben er vanavond niet bij, er wil niemand mee! Ga nu proberen de uitwedstrijd mee te pakken! Lijkt me wel een een keer heel gaaf!
Voor het uitduel in Milaan zullen nog wel kaarten zijn denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
VOor de uitwedstrijden?
Tot in de ArenA is dat ook goedquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
VOor de uitwedstrijd? Ja natuurlijk..
* Da_Sandman is foetsie, tot op Rembrandt of Old Sailor
Klopt, tegen Mvv voor de beker. 1997-1998.quote:Op woensdag 22 februari 2006 07:27 schreef Suijk het volgende:
Ik las dat de laatste hattrick die voor Ajax was gescoord al een hele poos geleden was...en wel door Dean Gorré.
en echte hattrick die gescoord is in 1 helft, of gewoon 3 doelpunten in een wedstrijd?quote:Op woensdag 22 februari 2006 07:27 schreef Suijk het volgende:
Ik las dat de laatste hattrick die voor Ajax was gescoord al een hele poos geleden was...en wel door Dean Gorré.
Dit stukje over Markus uit een Zweedse krant wil ik jullie toch niet onthoudenquote:Två mål av Rosenberg
Tvåmålsskytt - och bättre än Zlatan.
Foto: ALL OVER PRESS
Nu är han redan bättre än Zlatan i Ajax...
Markus Rosenberg är redan bättre än Zlatan Ibrahimovic.
Åtminstone om man räknar mål i Ajax.
Zlatan gjorde sex i sin första holländska säsong.
Mackan har satt tolv på sina första sju månader.
- Zlatan gjorde 13 som mest en säsong. Jag antar att jag slår det, säger Rosenberg.
Allt annat vore en sensation. Efter nyår har Mackan gjort sju mål på sju matcher. Han har gjort elva på de 14 senaste ligamatcherna. Det blev två i går när Ajax utklassade bottenlaget Roosendaal med 6-0. En storseger som inte betyder något för toppstriden. Serieledande PSV Eindhoven är ointagliga 20 poäng före.
"Hur bra som helst"
Viktigare är att fyran Ajax har tre poäng ned till sexan Heerenveen och sjuan Utrecht. För nu handlar Ajax säsong om att bli sämst femma.
- Det är skit samma om man blir tvåa eller femma eftersom de fyra lagen går till ett play off om en plats i Champions League.
Hans målskytte har lossnat ordentligt.
- Allt funkar hur bra som helst för mig nu. det tråkiga är att det inte funkat så bra för laget. Men nu har vi tre raka segrar och det är bra inför matchen mot Inter, säger Markus Rosenberg.
nee thuiswedstrijd...quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
VOor de uitwedstrijd? Ja natuurlijk..
* Da_Sandman is foetsie, tot op Rembrandt of Old Sailor
Ik heb werkelijk geen enkel ideequote:Op woensdag 22 februari 2006 12:58 schreef Mr.Mills het volgende:
En wat staat daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |