Juanfran was zondag ook dramatisch in die korte tijd dat hij speelde.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:12 schreef keijz het volgende:
Juanfran gewoon in de basis zetten, Urby is nog te onzeker en wisselvallig om linksback te staan.
ik heb toch liever dat een verdediger ook echt kan verdedigenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar het is me wel opgevallen dat die Juanfran een goede voorzet kan geven. Dat is ook wat waard natuurlijk
Dan hoef je Urby daar ook niet op te stellenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb toch liever dat een verdediger ook echt kan verdedigen
die maakt lang niet zulke cruciale fouten als ik Juanfran heb zien maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dan hoef je Urby daar ook niet op te stellen
als Blind Boukhari opstelt dan mogen ze hem wat mij betreft op het veld al ontslaan. als je zoiets doet dan kan je nooit een goede trainer zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:24 schreef Cheiron het volgende:
"Kom, ik laat nu Boukhari 2 maanden niet in het eerste spelen, en dan zet ik hem in de basis tegen Inter. Ik verwacht in ieder geval een uitmuntende prestatie van Boukhari."
Sjezus, je laat toch iemand met ritme spelen in zo een belangrijke wedstrijd? En Sarpong te licht -> Boukhari niet dan?
Juanfran is lichamelijk wel sterker dan Urby, wat best handig is tegen die 'Italianen'.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die maakt lang niet zulke cruciale fouten als ik Juanfran heb zien maken.
ik zie nog liever Urby achterin en dan Sarpong voorin.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:32 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Juanfran is lichamelijk wel sterker dan Urby, wat best handig is tegen die 'Italianen'.
Verder heeft Juanfran ook goede dingen laten zien.
Uit tegen Arsenal speelde hij in mijn ogen geen slechte wedstrijd.
Gezien het gebrek aan geschikte spelers voor op het middenveld, momenteel, lijkt deze keuze mij dus logisch.
toch is blind dan uiteindelijk degene op wie je moet zeiken..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:55 schreef BliksemSchigt het volgende:Boukhari.
Wordt morgen weer 90min lang gezellig zeiken op de tribuneOf zou hij nog een keer dat PSV niveau kunnen halen
In het klassieke Ajax-systeem zal Hedwiges Maduro als vier gebruikt worden en niet als rechtshalf.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:49 schreef methodmich het volgende:
Landzaat lijkt me niet handig als je Maduro al hebt voor die plek.
Die avatar!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:42 schreef speert.flies het volgende:
[..]
toch is blind dan uiteindelijk degene op wie je moet zeiken..
hij stelt om met zijn domme kop...
Ik heb nog een andere variant van dat plaatje, zal ik hem even uploaden? Is wel offtopic, trouwens!quote:
De komende 50 jaar zijn WIJ onaantastbaarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgend jaar winnen we de wereldbeker![]()
We halen AZ nog in let maar op.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:29 schreef Black-Death het volgende:
We worden vierde!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:23 schreef Erwtensoep het volgende:
We winnen de Gatorade Cup!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |