Inderdaad, dat deed me goed gister.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:41 schreef methodmich het volgende:
Geen Jenner dus volgend seizoen, wat een goede zaak is. Hopelijk ook geen Mathijsen of Bouma. Dan doet Van Geel het goed.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
tvp
Zit er helaas weer dik in...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:42 schreef Cart_man het volgende:
0-1 of 0-2 morgen.
triestquote:
Twee uit tweequote:
zo'n geweldige post is...quote:snel...
Mathijsen is in "grote" duels vaak de eerste die ik zie afhaken bij AZ. Ben ik niet van onder de indruk nog, dan heb ik liever Vermaelen aan de hand van Jaap.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Jenner erbij is prima, al was het voor de breedte. Mathijsen zie ik nog steeds graag komen, net als Landzaat. Het vliegtuig van Bouma richting Amsterdam mag jeweetwelen...
Nee, topic was dan ook te vroeg. Alleen irriteer ik me net als anderen de laatste tijd aan tvp's in de eenvoudige zin van het 'woord' en eveneens aan die plaatjes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
alsof
[..]
zo'n geweldige post is...
Wie heb jij dan op het oog? Nedved? Zidane?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mathijsen is in "grote" duels vaak de eerste die ik zie afhaken bij AZ. Ben ik niet van onder de indruk nog, dan heb ik liever Vermaelen aan de hand van Jaap.
Landzaat lijkt me overbodig en Jenner is niet beter dan pakweg De Mul.
jij dat weten we nu wel: optopic verder?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, topic was dan ook te vroeg. Alleen irriteer ik me net als anderen de laatste tijd aan tvp's in de eenvoudige zin van het 'woord' en eveneens aan die plaatjes.
En mm, ik heb Jenner liever nu dan dat ie volgend jaar veel meer waard is...
Leuk dat je het weet, ga je er dan ook iets mee doen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
jij dat weten we nu wel: optopic verder?
ik heb liever De Mul dan Jenner Landzaat hoeft ook niet zo nodig, kost waarschijnlijk genoeg....
Aub geen Boukhariquote:Blind twijfelt over Juanfran
Gepost op 21-02-2006 15:42 door Gino Ninaber
Trainer Danny Blind van Ajax weet nog niet of hij Juanfran woensdagavond opneemt in de basisformatie van zijn ploeg voor het duel met Internazionale.
Met het oog op de vele geblesseerde spelers in zijn selectie kan de oefenmeester van Ajax tijdens de thuiswedstrijd in de tweede ronde van de Champions League bijna niet om de Spanjaard heen. Ook Blind is echter geschrokken van de manier waarop Juanfran zich de laatste weken profileert.
Juanfran was op 29 januari tijdens de door Ajax verloren thuiswedstrijd schuldig aan drie van de vier treffers van FC Utrecht (1-4). Hij raakte daarna zijn plaats kwijt aan de herstelde Urby Emanuelson.
Juanfran speelde vervolgens ongeïnspireerd in Jong Ajax. Met het oog op het duel met Internazionale in de Champions League liet Blind de Spanjaard zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen RBC invallen. Juanfran oogde allesbehalve gemotiveerd en speelde opnieuw ondermaats.
Blind kan tegen Internazionale niet over de geblesseerde Grygera, Galásek, Sneijder en Pienaar beschikken. Hij vindt Sarpong nog te licht voor het grote werk en wilde daarom Juanfran als linksback tegen de opkomende Figo laten verdedigen. „Maar ik ben er nog niet uit. Ik moet nog voor mezelf bepalen of Juanfran wel of niet moet beginnen”, aldus Blind, die in het geval hij niet voor de Spanjaard kiest waarschijnlijk Boukhari laat beginnen. Emanuelson acteert in dat geval op zijn vertrouwde positie links in de defensie. Trainer Mancini van Internazionale kan tegen Ajax niet over de geblesseerde Veron en Recoba beschikken.
Vermoedelijke opstellingen:
Ajax:
Stekelenburg; Trabelsi, Vermaelen, Heitinga en Juanfran; Maduro, Lindenbergh en Emanuelson; Rosales, Huntelaar en Rosenberg.
Internazionale:
Cesar; Javier Zanneti, Samuel, Cordoba en Favalli; Figo, Cambiasso, Pizarro en Stankovic; Martins en Adriano.
Precies, Jenner mag eerst eens langer dan 7 minuten per wedstrijd goed gaan spelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:49 schreef Radegast het volgende:
Mathijsen kopen zou ik heel vreemd vinden, die is niks beter dan Escudé.
En Jenner, ach, maar eens kijken hoe hij het over een langere periode bij NAC doet. Mocht je hem dan toch willen dan heb je zomer 2007 de kans hem extragratis aan te trekken...
geen idee, en jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:50 schreef methodmich het volgende:
Waarom Juanfrán in de basis? En Zanneti, is die goed?
Nope, dat 1 iemand zich er aan ergerd kan ik geen ruk aan doen... Ik kan ook "snel" neerzetten, maar waarom zou ik....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Leuk dat je het weet, ga je er dan ook iets mee doen?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:51 schreef Houniet het volgende:
De Mul terug, scheelt misschien veel geld. Is van eigen jeugd, Nederlands en niet slechter als Jenner.
Hij is belg.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:51 schreef Houniet het volgende:
De Mul terug, scheelt misschien veel geld. Is van eigen jeugd, Nederlands en niet slechter als Jenner.
Die heeft ook veel zijn ups en downs. Hij was goedquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:50 schreef methodmich het volgende:
Maar hij spreekt wel nederlands ja, dus wat dat betreft maakt het weinig uit Nederlander of Belg.quote:
Dat heeft hij maar 1x per jaar je moet niet te veel van hem verwachten he.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:55 schreef BliksemSchigt het volgende:Boukhari.
Wordt morgen weer 90min lang gezellig zeiken op de tribuneOf zou hij nog een keer dat PSV niveau kunnen halen
Wie is die Gino die dat stukje schreef. Van die Zanneti dus.quote:
Nee, want dan ga jij zeker weer lopen fluiten....quote:
En dat tegen psv, die vrije trapquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat heeft hij maar 1x per jaar je moet niet te veel van hem verwachten he.![]()
Ik vind het prima morgenavond met een biertje op de bank.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:57 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga uit van een pak slaag, maar hoop op een verassing!
Zit zelf in een redelijk klote vak woensdag, 402, mij iets teveel in de bocht.. maar goed, altijd beter dan thuis op de bank!
mischien dat ze winnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vind het prima morgenavond met een biertje op de bank.
En wat is een verassing?
Zanetti speelt waarschijnlijk niet, begint op de bankquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:50 schreef methodmich het volgende:
Nee hij doet het niet prima als linksback. Hij is daar veel te aanvallend voor en laat dus openingen voor de tegenstander.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:16 schreef J.P. het volgende:
Urby doet het dus prima als linksback, hoewel ik hem nog liever linkshalf zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |