Nu je het zegt, zo gaat het ook als er drie o meer italiaanse truckers bij elkaar staanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee, dat is meer voor italianen onder elkaar.....
flink wat schelden, flink gek doen = hoop plezier![]()
vlc player?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:37 schreef M5 het volgende:
heb ik 'n 1080i mpg-je. kan ik hem niet afspeleniemand tips?
ik scheld ook altijd maar dat vind niemand leukquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee, dat is meer voor italianen onder elkaar.....
flink wat schelden, flink gek doen = hoop plezier![]()
dat schelden er tussendoor is echt iets italiaans.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik scheld ook altijd maar dat vind niemand leuk![]()
maar wat zeggen ze precies?
ik wil graag een script van je ontvangen rond 13:37 (l33t uur)
te laat dus...
mooi is dat hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nu je het zegt, zo gaat het ook als er drie o meer italiaanse truckers bij elkaar staan
noem je dit een script?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat schelden er tussendoor is echt iets italiaans.....
ze doen verslag van een race tussen hun en de ferrari/maseratie, met het nodige geouwehoer en gescheld ertussen!
Ja best welquote:
dat noem ik meer ga ik niet vertalenquote:
kun je nagaan dat ze in italie allemaal zo zijn en wat voor een heerlijke chaos dat is in een cafe oidquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja best welWeer eens wat anders dan de nederlndse chauffeur die stil in een hokje alleen een bakje koffie gaat zitten drinken
dat lijkt me wel wat!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kun je nagaan dat ze in italie allemaal zo zijn en wat voor een heerlijke chaos dat is in een cafe oid![]()
![]()
Zoon domme vraag, VLC Speelt ALLES af wat standaard zut niet kan.quote:
Niet iedereen zoon forumjunk als jij Alexxxxxquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet iedereen kan zo geniaal zijn als jij, Ballebek.
Gelukkig niet, dan zou het nog druk worden op internetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:12 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Niet iedereen zoon forumjunk als jij Alexxxxx
Arme, ARME ARME AMS-IX zou ik dan zeggequote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dan zou het nog druk worden op internet
Geen idee waar je hebt over hebtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Arme, ARME ARME AMS-IX zou ik dan zegge
Je hersenen (dat ene ontbrekende) zouden het niet aan kunnenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee waar je hebt over hebt
en bespaar je de moeite, ik wil het ook niet weten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |