Nu je het zegt, zo gaat het ook als er drie o meer italiaanse truckers bij elkaar staanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee, dat is meer voor italianen onder elkaar.....
flink wat schelden, flink gek doen = hoop plezier![]()
vlc player?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:37 schreef M5 het volgende:
heb ik 'n 1080i mpg-je. kan ik hem niet afspeleniemand tips?
ik scheld ook altijd maar dat vind niemand leukquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee, dat is meer voor italianen onder elkaar.....
flink wat schelden, flink gek doen = hoop plezier![]()
dat schelden er tussendoor is echt iets italiaans.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik scheld ook altijd maar dat vind niemand leuk![]()
maar wat zeggen ze precies?
ik wil graag een script van je ontvangen rond 13:37 (l33t uur)
te laat dus...
mooi is dat hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nu je het zegt, zo gaat het ook als er drie o meer italiaanse truckers bij elkaar staan
noem je dit een script?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat schelden er tussendoor is echt iets italiaans.....
ze doen verslag van een race tussen hun en de ferrari/maseratie, met het nodige geouwehoer en gescheld ertussen!
Ja best welquote:
dat noem ik meer ga ik niet vertalenquote:
kun je nagaan dat ze in italie allemaal zo zijn en wat voor een heerlijke chaos dat is in een cafe oidquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja best welWeer eens wat anders dan de nederlndse chauffeur die stil in een hokje alleen een bakje koffie gaat zitten drinken
dat lijkt me wel wat!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kun je nagaan dat ze in italie allemaal zo zijn en wat voor een heerlijke chaos dat is in een cafe oid![]()
![]()
Zoon domme vraag, VLC Speelt ALLES af wat standaard zut niet kan.quote:
Niet iedereen zoon forumjunk als jij Alexxxxxquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet iedereen kan zo geniaal zijn als jij, Ballebek.
Gelukkig niet, dan zou het nog druk worden op internetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:12 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Niet iedereen zoon forumjunk als jij Alexxxxx
Arme, ARME ARME AMS-IX zou ik dan zeggequote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dan zou het nog druk worden op internet
Geen idee waar je hebt over hebtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Arme, ARME ARME AMS-IX zou ik dan zegge
Je hersenen (dat ene ontbrekende) zouden het niet aan kunnenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee waar je hebt over hebt
en bespaar je de moeite, ik wil het ook niet weten![]()
Wat een heerlijk hersenloos leven heb jij toch ook he...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben even een spelletje spelen en daarna de koekjes die sandra nu bakt opeten
checkquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zoon domme vraag, VLC Speelt ALLES af wat standaard zut niet kan.
Ik noem het algemene kennis...
Check ook_gek & me in... Regel je ook een paar vieze hoeren?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
check![]()
ik regel strandhuis, vervoer ernaar toe is voor jullie zelf![]()
Je moet wat als je je verveelt he...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:25 schreef M5 het volgende:
[..]
![]()
Algemene kennis...Je kunt ook gewoon een keer van het post knoppie afblijven
![]()
zigeunse hoerenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:28 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Check ook_gek & me in... Regel je ook een paar vieze hoeren?
[..]
DIe heb ik in Servie gezien, daar loop je automatisch met een grote boog omheenquote:
ze hebben altijd standaard 3 van die vieze zwerfhonden om zich heen lopenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
DIe heb ik in Servie gezien, daar loop je automatisch met een grote boog omheen
Inderdaad, soms schijnen die honden ook kinderen te zijn, ik zie het verschil nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ze hebben altijd standaard 3 van die vieze zwerfhonden om zich heen lopen![]()
Makroquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:46 schreef Sjoewe het volgende:
10 euro voor een paar scheermesjes
Takke prijzenNaja kan ik wel weer afscheid nemen van m'n baard en morco-snor
Heb je trouwens echt een 190D?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:46 schreef Sjoewe het volgende:
10 euro voor een paar scheermesjes
Takke prijzenNaja kan ik wel weer afscheid nemen van m'n baard en morco-snor
Ja en?quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:48 schreef Richboy het volgende:
[..]
Heb je trouwens echt een 190D?Dan zou ik die morco snor maar houden
Ik ben vol-hollandsquote:
Hebben ze ook kleinere verpakkingen en ik koop ze via een vriend bij een kappersgroothandel, 12 stuks voor de prijs van 4quote:
Er zal eens een onderwerp komen waar je niet over kan opscheppenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hebben ze ook kleinere verpakkingen en ik koop ze via een vriend bij een kappersgroothandel, 12 stuks voor de prijs van 4
Wat moet je dan met zo'n hok?!?! De enige mogelijkheid die overblijft is kamper, maar daarvoor spel je te goedquote:
Hendig sjieke auto gekquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:54 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat moet je dan met zo'n hok?!?! De enige mogelijkheid die overblijft is kamper, maar daarvoor spel je te goed
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
check![]()
ik regel strandhuis, vervoer ernaar toe is voor jullie zelf![]()
Je bedoeld een Italiaanse of nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:55 schreef BoJo het volgende:
[..]ik vind juist dat Italiaanse geweldig
Een kennis van me (opleiding tot interieur ontwerpster) wil je huis wel inrichtenquote:
Jij gaat zeker wel lekker de volle mep betalenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er zal eens een onderwerp komen waar je niet over kan opscheppen
ik wil het zelf doen en wat ik wil doen is:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een kennis van me (opleiding tot interieur ontwerpster) wil je huis wel inrichtenMaar als je nog zo'n programma zoekt om dat te doen, wil ze weten wat je met dat programma wil doen, dan weet zij wel een goede/simpele op te noemen.
Nu nog een leven fixen via viaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij gaat zeker wel lekker de volle mep betalenik regel gewoon zoveel mogelijk via via.
Ke, zal t haar voorleggen. En ik zei al dat je het waarschijnlijk zelf wou doen, als ik haar was zou ik ook elke eventuele kans proberen aan te pakken, echt is 100x beter als welke oefening op school dan ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil het zelf doen en wat ik wil doen is:
-eerst het appartementje uittekenen (maten invullen)
-inrichten
-in 3D een overzichtje krijgen over hoe het eruit kan komen te zien.
Heb zulke tools weleens gezien, komen af en toe voorbij op de nieuwsgroepen... alleen natuurlijk niet wanneer je het nodig hebt![]()
Sterf! Hokjesdenkerquote:
Een leven heb ik al, ander werk is lastigerquote:
is ze knap dan wil ik het wel samen met haar bekijken hoor?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ke, zal t haar voorleggen. En ik zei al dat je het waarschijnlijk zelf wou doen, als ik haar was zou ik ook elke eventuele kans proberen aan te pakken, echt is 100x beter als welke oefening op school dan ook
3d home architect (is een oud pakket zo uit mijn hoofd)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil het zelf doen en wat ik wil doen is:
-eerst het appartementje uittekenen (maten invullen)
-inrichten
-in 3D een overzichtje krijgen over hoe het eruit kan komen te zien.
Heb zulke tools weleens gezien, komen af en toe voorbij op de nieuwsgroepen... alleen natuurlijk niet wanneer je het nodig hebt![]()
En volgende keer een fluwelen voetje ehquote:
* BoJo wacht geduldig de nieuwsgroepen afquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:05 schreef lipje het volgende:
[..]
3d home architect (is een oud pakket zo uit mijn hoofd)
arkey is ook een bekend architectenpakket
Even voor de goede orde hoeveel te hard heb je daar voor geredenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:07 schreef ThaFreak het volgende:
de negatieve punten![]()
1 jaar voorwaardelijk, mits gepakt binnen dat jaar min 6 maanden kwijt + nieuw examen![]()
en een boete van 1750¤
gemiddelde van 186 waar je 120 mochtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Even voor de goede orde hoeveel te hard heb je daar voor gereden
Dan wordt je tenminste goed gepakt ipv die lullige 3km te hard die de meeste mensen hebben...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gemiddelde van 186 waar je 120 mocht![]()
top was rond de 240![]()
dat is zowiezo de grootste naaizooi ooit, voor een paar km een boete te krijgenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:13 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dan wordt je tenminste goed gepakt ipv die lullige 3km te hard die de meeste mensen hebben...
In een R32 of nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gemiddelde van 186 waar je 120 mocht![]()
top was rond de 240![]()
En dan nu de grote vraag: Was het dit allemaal waard?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:07 schreef ThaFreak het volgende:
de negatieve punten![]()
een boete van 1750¤
+
1 jaar voorwaardelijk, mits gepakt binnen dat jaar min 6 maanden kwijt + nieuw examen![]()
en ik mag nu een boete van 1750¤ betalen
Ze is niet nekverdraaiend mooi, maar zou t niet erg vinden om naast wakker te worden. Maar er is al iemand die dat doetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
is ze knap dan wil ik het wel samen met haar bekijken hoor?
quote:
nee tuurlijk is het dit niet waard, maar ben superblij om dat roze papiertjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan nu de grote vraag: Was het dit allemaal waard?
Trouwens, een cliënt van mij is misschien in de markt voor een Pheaton (vraag me niet waarom, ik probeer em in een A8 te lullen), misschien wat voor jou?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
ik laat de snelle auto's voor wat het is voorlopig
![]()
[..]
nee tuurlijk is het dit niet waard, maar ben superblij om dat roze papiertje![]()
![]()
Zolang jij nog in dat hok van jou durft te stappen zonder zak over je kop, zit ik wel snorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:43 schreef PeuRac het volgende:
Durf je nu nog wel in de 190D te stappen dan? Straks denken ze dat die gejat is![]()
190D kopenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
ik laat de snelle auto's voor wat het is voorlopig
![]()
+5 woordspelingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zolang jij nog in dat hok van jou durft te stappen zonder zak over je kop, zit ik wel snor
37 minuten met de treinquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:49 schreef PeuRac het volgende:
Ohja, morgen van 8:15 tot 9:15 de tijd om vanaf Arnhem naar Utrecht te komen, gaat me niet lukken denk ik![]()
Morgten naar Appelscha, eerst een uur in de bus naar heerenveen, daarna een uur naar Appelschaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:49 schreef PeuRac het volgende:
Ohja, morgen van 8:15 tot 9:15 de tijd om vanaf Arnhem naar Utrecht te komen, gaat me niet lukken denk ik![]()
Wat ga je daar doen dan ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Morgten naar Appelscha, eerst een uur in de bus naar heerenveen, daarna een uur naar AppelschaEn dan nog terug
![]()
Dan heb ik geen werk meer als hij dat doetquote:
Ik had me een ziekelijk aantal posts gisterquote:
Je gaat me toch niet zeggen dat je de NS er niet uitboekt ehquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan heb ik geen werk meer als hij dat doet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |