Nu je het zegt, zo gaat het ook als er drie o meer italiaanse truckers bij elkaar staanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee, dat is meer voor italianen onder elkaar.....
flink wat schelden, flink gek doen = hoop plezier![]()
vlc player?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:37 schreef M5 het volgende:
heb ik 'n 1080i mpg-je. kan ik hem niet afspeleniemand tips?
ik scheld ook altijd maar dat vind niemand leukquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee, dat is meer voor italianen onder elkaar.....
flink wat schelden, flink gek doen = hoop plezier![]()
dat schelden er tussendoor is echt iets italiaans.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik scheld ook altijd maar dat vind niemand leuk![]()
maar wat zeggen ze precies?
ik wil graag een script van je ontvangen rond 13:37 (l33t uur)
te laat dus...
mooi is dat hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nu je het zegt, zo gaat het ook als er drie o meer italiaanse truckers bij elkaar staan
noem je dit een script?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat schelden er tussendoor is echt iets italiaans.....
ze doen verslag van een race tussen hun en de ferrari/maseratie, met het nodige geouwehoer en gescheld ertussen!
Ja best welquote:
dat noem ik meer ga ik niet vertalenquote:
kun je nagaan dat ze in italie allemaal zo zijn en wat voor een heerlijke chaos dat is in een cafe oidquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja best welWeer eens wat anders dan de nederlndse chauffeur die stil in een hokje alleen een bakje koffie gaat zitten drinken
dat lijkt me wel wat!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kun je nagaan dat ze in italie allemaal zo zijn en wat voor een heerlijke chaos dat is in een cafe oid![]()
![]()
Zoon domme vraag, VLC Speelt ALLES af wat standaard zut niet kan.quote:
Niet iedereen zoon forumjunk als jij Alexxxxxquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet iedereen kan zo geniaal zijn als jij, Ballebek.
Gelukkig niet, dan zou het nog druk worden op internetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:12 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Niet iedereen zoon forumjunk als jij Alexxxxx
Arme, ARME ARME AMS-IX zou ik dan zeggequote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dan zou het nog druk worden op internet
Geen idee waar je hebt over hebtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Arme, ARME ARME AMS-IX zou ik dan zegge
Je hersenen (dat ene ontbrekende) zouden het niet aan kunnenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee waar je hebt over hebt
en bespaar je de moeite, ik wil het ook niet weten![]()
Wat een heerlijk hersenloos leven heb jij toch ook he...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben even een spelletje spelen en daarna de koekjes die sandra nu bakt opeten
checkquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zoon domme vraag, VLC Speelt ALLES af wat standaard zut niet kan.
Ik noem het algemene kennis...
Check ook_gek & me in... Regel je ook een paar vieze hoeren?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
check![]()
ik regel strandhuis, vervoer ernaar toe is voor jullie zelf![]()
Je moet wat als je je verveelt he...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:25 schreef M5 het volgende:
[..]
![]()
Algemene kennis...Je kunt ook gewoon een keer van het post knoppie afblijven
![]()
zigeunse hoerenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:28 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Check ook_gek & me in... Regel je ook een paar vieze hoeren?
[..]
DIe heb ik in Servie gezien, daar loop je automatisch met een grote boog omheenquote:
ze hebben altijd standaard 3 van die vieze zwerfhonden om zich heen lopenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
DIe heb ik in Servie gezien, daar loop je automatisch met een grote boog omheen
Inderdaad, soms schijnen die honden ook kinderen te zijn, ik zie het verschil nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ze hebben altijd standaard 3 van die vieze zwerfhonden om zich heen lopen![]()
Makroquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:46 schreef Sjoewe het volgende:
10 euro voor een paar scheermesjes
Takke prijzenNaja kan ik wel weer afscheid nemen van m'n baard en morco-snor
Heb je trouwens echt een 190D?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:46 schreef Sjoewe het volgende:
10 euro voor een paar scheermesjes
Takke prijzenNaja kan ik wel weer afscheid nemen van m'n baard en morco-snor
Ja en?quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:48 schreef Richboy het volgende:
[..]
Heb je trouwens echt een 190D?Dan zou ik die morco snor maar houden
Ik ben vol-hollandsquote:
Hebben ze ook kleinere verpakkingen en ik koop ze via een vriend bij een kappersgroothandel, 12 stuks voor de prijs van 4quote:
Er zal eens een onderwerp komen waar je niet over kan opscheppenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hebben ze ook kleinere verpakkingen en ik koop ze via een vriend bij een kappersgroothandel, 12 stuks voor de prijs van 4
Wat moet je dan met zo'n hok?!?! De enige mogelijkheid die overblijft is kamper, maar daarvoor spel je te goedquote:
Hendig sjieke auto gekquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:54 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat moet je dan met zo'n hok?!?! De enige mogelijkheid die overblijft is kamper, maar daarvoor spel je te goed
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
check![]()
ik regel strandhuis, vervoer ernaar toe is voor jullie zelf![]()
Je bedoeld een Italiaanse of nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:55 schreef BoJo het volgende:
[..]ik vind juist dat Italiaanse geweldig
Een kennis van me (opleiding tot interieur ontwerpster) wil je huis wel inrichtenquote:
Jij gaat zeker wel lekker de volle mep betalenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er zal eens een onderwerp komen waar je niet over kan opscheppen
ik wil het zelf doen en wat ik wil doen is:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een kennis van me (opleiding tot interieur ontwerpster) wil je huis wel inrichtenMaar als je nog zo'n programma zoekt om dat te doen, wil ze weten wat je met dat programma wil doen, dan weet zij wel een goede/simpele op te noemen.
Nu nog een leven fixen via viaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij gaat zeker wel lekker de volle mep betalenik regel gewoon zoveel mogelijk via via.
Ke, zal t haar voorleggen. En ik zei al dat je het waarschijnlijk zelf wou doen, als ik haar was zou ik ook elke eventuele kans proberen aan te pakken, echt is 100x beter als welke oefening op school dan ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil het zelf doen en wat ik wil doen is:
-eerst het appartementje uittekenen (maten invullen)
-inrichten
-in 3D een overzichtje krijgen over hoe het eruit kan komen te zien.
Heb zulke tools weleens gezien, komen af en toe voorbij op de nieuwsgroepen... alleen natuurlijk niet wanneer je het nodig hebt![]()
Sterf! Hokjesdenkerquote:
Een leven heb ik al, ander werk is lastigerquote:
is ze knap dan wil ik het wel samen met haar bekijken hoor?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ke, zal t haar voorleggen. En ik zei al dat je het waarschijnlijk zelf wou doen, als ik haar was zou ik ook elke eventuele kans proberen aan te pakken, echt is 100x beter als welke oefening op school dan ook
3d home architect (is een oud pakket zo uit mijn hoofd)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil het zelf doen en wat ik wil doen is:
-eerst het appartementje uittekenen (maten invullen)
-inrichten
-in 3D een overzichtje krijgen over hoe het eruit kan komen te zien.
Heb zulke tools weleens gezien, komen af en toe voorbij op de nieuwsgroepen... alleen natuurlijk niet wanneer je het nodig hebt![]()
En volgende keer een fluwelen voetje ehquote:
* BoJo wacht geduldig de nieuwsgroepen afquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:05 schreef lipje het volgende:
[..]
3d home architect (is een oud pakket zo uit mijn hoofd)
arkey is ook een bekend architectenpakket
Even voor de goede orde hoeveel te hard heb je daar voor geredenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:07 schreef ThaFreak het volgende:
de negatieve punten![]()
1 jaar voorwaardelijk, mits gepakt binnen dat jaar min 6 maanden kwijt + nieuw examen![]()
en een boete van 1750¤
gemiddelde van 186 waar je 120 mochtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Even voor de goede orde hoeveel te hard heb je daar voor gereden
Dan wordt je tenminste goed gepakt ipv die lullige 3km te hard die de meeste mensen hebben...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gemiddelde van 186 waar je 120 mocht![]()
top was rond de 240![]()
dat is zowiezo de grootste naaizooi ooit, voor een paar km een boete te krijgenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:13 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dan wordt je tenminste goed gepakt ipv die lullige 3km te hard die de meeste mensen hebben...
In een R32 of nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gemiddelde van 186 waar je 120 mocht![]()
top was rond de 240![]()
En dan nu de grote vraag: Was het dit allemaal waard?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:07 schreef ThaFreak het volgende:
de negatieve punten![]()
een boete van 1750¤
+
1 jaar voorwaardelijk, mits gepakt binnen dat jaar min 6 maanden kwijt + nieuw examen![]()
en ik mag nu een boete van 1750¤ betalen
Ze is niet nekverdraaiend mooi, maar zou t niet erg vinden om naast wakker te worden. Maar er is al iemand die dat doetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
is ze knap dan wil ik het wel samen met haar bekijken hoor?
quote:
nee tuurlijk is het dit niet waard, maar ben superblij om dat roze papiertjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan nu de grote vraag: Was het dit allemaal waard?
Trouwens, een cliënt van mij is misschien in de markt voor een Pheaton (vraag me niet waarom, ik probeer em in een A8 te lullen), misschien wat voor jou?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
ik laat de snelle auto's voor wat het is voorlopig
![]()
[..]
nee tuurlijk is het dit niet waard, maar ben superblij om dat roze papiertje![]()
![]()
Zolang jij nog in dat hok van jou durft te stappen zonder zak over je kop, zit ik wel snorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:43 schreef PeuRac het volgende:
Durf je nu nog wel in de 190D te stappen dan? Straks denken ze dat die gejat is![]()
190D kopenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
ik laat de snelle auto's voor wat het is voorlopig
![]()
+5 woordspelingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zolang jij nog in dat hok van jou durft te stappen zonder zak over je kop, zit ik wel snor
37 minuten met de treinquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:49 schreef PeuRac het volgende:
Ohja, morgen van 8:15 tot 9:15 de tijd om vanaf Arnhem naar Utrecht te komen, gaat me niet lukken denk ik![]()
Morgten naar Appelscha, eerst een uur in de bus naar heerenveen, daarna een uur naar Appelschaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:49 schreef PeuRac het volgende:
Ohja, morgen van 8:15 tot 9:15 de tijd om vanaf Arnhem naar Utrecht te komen, gaat me niet lukken denk ik![]()
Wat ga je daar doen dan ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Morgten naar Appelscha, eerst een uur in de bus naar heerenveen, daarna een uur naar AppelschaEn dan nog terug
![]()
Dan heb ik geen werk meer als hij dat doetquote:
Ik had me een ziekelijk aantal posts gisterquote:
Je gaat me toch niet zeggen dat je de NS er niet uitboekt ehquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan heb ik geen werk meer als hij dat doet![]()
1u in de auto naar Arnhem, 1u naar Utrecht, 5u wachten, 1u naar andere locatie in Arnhem, 30min met de bus, 1u terug naar huis. Die 5u wachttijd ga ik trouwens beetje ouwehoeren op kantoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Morgten naar Appelscha, eerst een uur in de bus naar heerenveen, daarna een uur naar AppelschaEn dan nog terug
![]()
In de spits niet neequote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je de NS er niet uitboekt eh\
och de bus kost maar 1euroquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
![]()
ik ben meer richting bedrijven en dergelijke, particulier doe ik erg weinig meer......maar mocht er info oid nodig zijn, auto natrekken (2dehands bv) moet je me even mailen oid!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Trouwens, een cliënt van mij is misschien in de markt voor een Pheaton (vraag me niet waarom, ik probeer em in een A8 te lullen), misschien wat voor jou?
Een tentoonstelling over bussen bezoeken, werd getipt vai de mail door een fokkerquote:
Hij wil een 3.0 TDI Pheaton (maar wel me alle opties), op zijn eigen bedrijf kopen. Hij rijd nu een 530d, maar die is geleast, dus volgens mij geen inruil.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik ben meer richting bedrijven en dergelijke, particulier doe ik erg weinig meer......maar mocht er info oid nodig zijn, auto natrekken (2dehands bv) moet je me even mailen oid!
pheaton lekker laten staan en idd voor de A8 gaan, pheaton gaat er volgens mij toch binnenkort wel uit, loopt niet echt lekker om het rustig te zeggen! De V10 gaat er bv ook al uit helaas![]()
te snel, denk een panda 900cc oidquote:
ik had er nog 4 meerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had me een ziekelijk aantal posts gister
feliquote:
ik heb medelijden met de mensen op kantoor, je zlut maar 5 uur lang jou over de vloer hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1u in de auto naar Arnhem, 1u naar Utrecht, 5u wachten, 1u naar andere locatie in Arnhem, 30min met de bus, 1u terug naar huis. Die 5u wachttijd ga ik trouwens beetje ouwehoeren op kantoor
2cv ombouwen met een kit van Duckhunt (hele lage roadstar van maken), ben ff de naam kwijt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
te snel, denk een panda 900cc oidof een 2cv
![]()
ga je zaterdag met me mee naar de BX meeting? Misschien zie je wat leuksquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
te snel, denk een panda 900cc oidof een 2cv
![]()
Slot van de WC is kapot, als je em op slot doet gaat hij niet meer openquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb medelijden met de mensen op kantoor, je zlut maar 5 uur lang jou over de vloer hebben
heb je een schorevendraaier bij je voro het geval ze je in de WC opsluiten?
Lomaxquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2cv ombouwen met een kit van Duckhunt (hele lage roadstar van maken), ben ff de naam kwijt.
Nee, Lomax is duur, die lui uit Zutphen hebben een eigen kit ontworpen en ontwikkeld. Ben er wel eens geweest (m'n vader wou er toen een kopen), gave autotjes, haal je met heel veel moeite de 130quote:
Voor jouw doen erg matigquote:
Dat zeg ikquote:
Heb je je account uitgeleeend aan Fwnk?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:02 schreef Sjoewe het volgende:
ff de kachel op stoken, kouwe boel hier
En sorry voor de zinloze info
anoniem in een pheaton rij je niet, tis een auto die je niet vaak ziet en toch een vrij imposante vertoning is! Valt best erg op als je erin rijdt!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij wil een 3.0 TDI Pheaton (maar wel me alle opties), op zijn eigen bedrijf kopen. Hij rijd nu een 530d, maar die is geleast, dus volgens mij geen inruil.
Hij wil een Pheaton omdat (volgens hem) niemand eraan afziet dat die zo duur is en hij dus redelijk anoniem rond kan rijden.
Geloof me, ik heb flink lopen lullen tegen die vent, maar hij wil perse een Pheaton, zijn broer heeft er ook een, en hij vind em geweldig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
anoniem in een pheaton rij je niet, tis een auto die je niet vaak ziet en toch een vrij imposante vertoning is! Valt best erg op als je erin rijdt!!!
Maar aangezien die een 530 heeft gereden zou ik hem persoonlijk een A6 aanbevelen, ook de 3.0tdi, full options, donkere kleur, leuke lichtmetale velgen en je rijdt als koning rond terwijl niemand dat door heeft!
Rijdt ook een stukje fijner dan de pheaton, pheaton rijdt ook als een grote zware auto terwijl dat bij de A6 niet zo is! Ruimte verschil is ook vrijwel te verwaarlozen!
Dan nog liever m'n eigen blote snikkel op het netquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je je account uitgeleeend aan Fwnk?
Al;s jij 25 juni Opels gaat zwaffelen, maak en publiceer ik de foto'squote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan nog liever m'n eigen blote snikkel op het net
moet die wel bereid zijn om vaak bij de dealer te staan, want echt storingsvrij zijn ze nog steeds niet! Kan die idd veel beter voor een A8 of de A6 gaan, probleemloos rijden!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb flink lopen lullen tegen die vent, maar hij wil perse een Pheaton, zijn broer heeft er ook een, en hij vind em geweldig.
Ik heb zelf ook het liefste een A6 en op de 2e plaats een A8 (zonder luchtvering!!). Als het geen Pheaton wordt, koopt hij een 7-serie, een vriendje van hem heeft namelijk een BMW-dealer.
Waarom geen luchtvering? Zo'n bak moet je gewoon met een automaat en luchtvering hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb flink lopen lullen tegen die vent, maar hij wil perse een Pheaton, zijn broer heeft er ook een, en hij vind em geweldig.
Ik heb zelf ook het liefste een A6 en op de 2e plaats een A8 (zonder luchtvering!!). Als het geen Pheaton wordt, koopt hij een 7-serie, een vriendje van hem heeft namelijk een BMW-dealer.
Verleidelijk aanbodquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Al;s jij 25 juni Opels gaat zwaffelen, maak en publiceer ik de foto's
Mja en hoeveel vinvissen zijn er op hoeveel biljoen literzeewaterquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:10 schreef ThaFreak het volgende:
wie heeft er wel eens zeewater gedronken![]()
[afbeelding]
BIj 160+ is luchtvering te traag om het bij te kunnen houden, de vering kan de hobbels dan niet verwerken waardoor je heel slecht contact hebt met de weg. Iets wat je dan juist niet wil hebben. Maar gelukkig kan je tegenwoordig de A8 ook bestellen met schroefveren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waarom geen luchtvering? Zo'n bak moet je gewoon met een automaat en luchtvering hebben
Gelukkig rij je ook niet vaak 160+quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
BIj 160+ is luchtvering te traag om het bij te kunnen houden, de vering kan de hobbels dan niet verwerken waardoor je heel slecht contact hebt met de weg. Iets wat je dan juist niet wil hebben. Maar gelukkig kan je tegenwoordig de A8 ook bestellen met schroefveren.
Ik zou zeggen: Haal em over, mij lukt het niet echtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet die wel bereid zijn om vaak bij de dealer te staan, want echt storingsvrij zijn ze nog steeds niet! Kan die idd veel beter voor een A8 of de A6 gaan, probleemloos rijden!
Jij misschien nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gelukkig rij je ook niet vaak 160+
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij misschien nietik heb 1 cliënt met een A8 en met hem vertrek ik altijd om half 6 em moet ik om half 10, 600km verder zijn. En ik moet dan 1x tanken, want met die snelheid lust die wel een slok
(3.7 v8 benzine)
als die er redelijk wat opties op wil is hij wel de hoofdprijs kwijt, terwijl je daarvoor een A6 krijgt met alles wat je maar kunt bekenden, van spiegels met memory functie tot tv ontvangst in de autoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Haal em over, mij lukt het niet echtik zal als hij terug is van vakantie eens vragen op welke termijn hij nu precies zit te kijken, want die 530d is wel lekker snel maar net niet helemaal af qua opties (wel leer, geen elec stoelen, wel navigatie, maar zonder kaart, enz).
En dat noemt zich een friesquote:
Als ik over het ijs moet, ga ik wel fietsenquote:
Die 530d zat aan de max van de lease prijs van het bedrijf waar hij voor werkt, nu wil hij een auto kopen op zijn eigen bedrijf en dan de kosten factureren aan het bedrijf waar hij voor werkt. En hij wil gewoon groter rijden, dus 5-serie, A6 ed komt niet eens aan bod. Het ligt tussen de 7-serie, A8 en Pheaton, waarbij hij zijn zinnen compleet op die VW heeft gezet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als die er redelijk wat opties op wil is hij wel de hoofdprijs kwijt, terwijl je daarvoor een A6 krijgt met alles wat je maar kunt bekenden, van spiegels met memory functie tot tv ontvangst in de auto![]()
-1 restecptquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik over het ijs moet, ga ik wel fietsen
En als ik bij Thialf ben, ga ik liever naar de kartbaan ernaast
Jij woont er niet eens, je bent je Friese namen niet waaridgquote:
Tis de schuld van het leger, die hebben mijn overgroot vader naar Utrecht gehaald en mij vervreemd van mn Fryske wortelsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij woont er niet eens, je bent je Friese namen niet waaridg
ohwacht.. Utrecht was vroeger onze hhoofdstad...
gehele electrische systeemquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die 530d zat aan de max van de lease prijs van het bedrijf waar hij voor werkt, nu wil hij een auto kopen op zijn eigen bedrijf en dan de kosten factureren aan het bedrijf waar hij voor werkt. En hij wil gewoon groter rijden, dus 5-serie, A6 ed komt niet eens aan bod. Het ligt tussen de 7-serie, A8 en Pheaton, waarbij hij zijn zinnen compleet op die VW heeft gezet.
Jij zei trouwens net dat er nogal wat foutjes waren met die auto, wat is er dan zoal mis mee/gaat snel kapot?
Had een Alfa Romeo kunnen wezenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gehele electrische systeem![]()
tis een groot electronicahuis dat ding dus zodra er een ding mis gaat gaat vaak de hele auto in een noodloop! Alle gadgets worden uitgeschakeld totdat het probleem is opgelost!
Heb een tijdje geleden er een gezien waarvan de koplampsproeier het niet meer deed (was een steentje tegen aan gekomen dus dat ding zat vast!)!
Toeters en bellen gingen blazen en ding kreeg melding om direct naar dealer te gaan, en als veiliheid werd vrijwel alle electronica uitgeschakeld, airco, radio enz enz![]()
Een fries is toch een bewerkt stukje vlak onder het dak?quote:
quote:fries (het, de ~, friezen)
1 [bouwk.] gestel tussen architraaf en kroonlijst
2 versierde strook boven langs de lambrisering van een vertrek, langs een schoorsteenmantel, boven een vaas enz.
alfa blijft er vaak normaal om rijden, in dit geval is dat niet zoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had een Alfa Romeo kunnen wezen![]()
maar komt zoiets vaak voor? Ik bedoel de auto is gelijk aan de Bentley, kan me toch niet voorstellen dat bij een auto van 230.000 euro zoiets een paar keer per jaar voorkomt
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:44 schreef lipje het volgende:
[..]
Een fries is toch een bewerkt stukje vlak onder het dak?
[..]
Het fries is een bewerkt stukje jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:44 schreef lipje het volgende:
[..]
Een fries is toch een bewerkt stukje vlak onder het dak?
[..]
Ik zal het hem zeggenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
alfa blijft er vaak normaal om rijden, in dit geval is dat niet zo![]()
ik kan niet meer op 2 handen tellen hoevaak die al een software update heeft gehad![]()
touareg wordt niet voor niets touapech genoemd, zowel binnen als buiten het bedrijf, de pheaton is iets beter maar scheelt niet veel![]()
quote:
de fries ook, alleen met een hoofdletter krijgt het de betekenis van provincie met eigen taalquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het fries is een bewerkt stukje ja
quote:fries1 (het ~)
1 dikke, langharige wollen stof
Toeval, was juist van plan een bijl te kopen om wat oude kasten in vuurkorfformaat te hakkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:48 schreef lipje het volgende:
[..]![]()
kan ze de kast waar jij graag en snel opklimt kapothakken
het langharige deel klopt in mijn gevalquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:52 schreef lipje het volgende:
t kan trouwens ook een lappie stof zijn
[..]
kon dat maarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:00 schreef lipje het volgende:
doeg Vlad, vanavond weer lekker paraciteren op de internetverbinding van de buurt?
Fwnkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:43 schreef Sjoewe het volgende:
Kliekjes opgewarmd, bakje kofie zetten
Ik ben er nog een half uurtjequote:
Ah, je gaat vanavodn TV kijken, en dan hier vertellen dat je een leven hebt, zodat wij jaloers op je worden? Het zogenaamde "leven faken"quote:
Mja ik ga m'n toneelstuk regisserenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, je gaat vanavodn TV kijken, en dan hier vertellen dat je een leven hebt, zodat wij jaloers op je worden? Het zogenaamde "leven faken"
vanavond voorstelling?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik ga m'n toneelstuk regisseren
26,27,28 aprilquote:
hm, dan hebben wij tweetjes 150 posts per SC ipv 100quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:17 schreef BoJo het volgende:
jongens![]()
![]()
Wat hoor ik, gaat Sjoewe onze trio chat in de steek laten vanavond?![]()
whooohoooquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hm, dan hebben wij tweetjes 150 posts per SC ipv 100
happy finger pointingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:25 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga even met mn vingertje zwaaien naar wat mensen
ik ben een leven aan het fakenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
lipje is verstoppertje aan het spelen
De ABS van een Golfje 5 getestquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:29 schreef BoJo het volgende:
Nog wat gedaan Alexxxxx?
Ik vind het zo schattig klinken als iemand oprecht zn best doet het uit te spreken en het lukt niet helemaalquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:30 schreef BoJo het volgende:
buter bre en grene cheese , was ook het eerste wat ik leerde van het Fryske
gelijk ook het enige en ik ken het niet eens goed![]()
ik ben meer fanboy van de kaas soufllesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik voel een dringende behoeft eaan frikandellen opkomen
[afbeelding]
Mn instructeur heb ik heel erg blij gemaakt.. Hij dacht dat hij de enige nederlander was die ooit in het Skoda museum is geweestquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja ik las het, en vanwege the olympics ook gelijk het slalommen![]()
ik zuig erinquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind het zo schattig klinken als iemand oprecht zn best doet het uit te spreken en het lukt niet helemaalIk denk dat ik die mensen niet ga onthoofden
Ik moet kotsne van kaas. Lettelrijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben meer fanboy van de kaas souflles![]()
Was het een 0906 lijn dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:33 schreef lipje het volgende:
1 uur en 20 minuten bellen![]()
ik lijk Mark wel ..
Dat verbaast me niets van de überlurkerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou het liever "op BuzzyBee lurken" noemen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn instructeur heb ik heel erg blij gemaakt.. Hij dacht dat hij de enige nederlander was die ooit in het Skoda museum is geweest
ik zat je 300D te bewonderenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou het liever "op BuzzyBee lurken" noemen.
gelukkig niet, die mogen mij wel bellenquote:
Ik ben de bosjes een keer in gerden om een fietser te ontwijken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijne was een zeikerd, hij vond het nooit leuk als ik door plassen reed of over putten. Plassen deed ik express maar putten dacht ik gewoon niet bij na![]()
tsja moet ie maar niet net nieuw die auto gekocht hebben en rijles erin geven![]()
post jij eens mee op Karboquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:33 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets van de überlurker. gelukkig doet hij hier mee met posten
quote:
registraties lopen daar standaard in de soep,moet je Tjabbo even aanschietenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:37 schreef M5 het volgende:
[..]
Mijn registratie is daar in de soep gelopen, en ik lurk er niet.
slimmerdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben er achter waarom alle foto's die ik op Boot Hallond op de donderdag heb genomen mislukt zijnIk had hem op de portretstand staan
Dat was op mn oude Canon een ander knophje
Op mn oude canon was 'tikkie terug'de stand voor aan en automatisch fotograferen... op de 300D is dat dus de portretstandquote:
ik ging in het centrum een keer spookrijden, vond ie ook niet zo leukquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben de bosjes een keer in gerden om een fietser te ontwijken.
"dat vind mn baas niet leuk dat er krassen door bosjes op de auto zitten"
Ik heb haar gevraagd of haar baas liever krasjes door een fietser had
Maar vandaag dus gemekrt waarom ik ook alweer bij een grote rijschool rijdt: instructrice ziek ---> gewoon een vervanger
En das best verfrissend, ook al hoop ik dat ze donderdag gewoon weer beter is
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op mn oude canon was 'tikkie terug'de stand voor aan en automatisch fotograferen... op de 300D is dat dus de portretstand
Maar ik heb m nu redleijk in de vingersMorgen met mooi weer wat foto's maken in Appelscha, ben ik in geen tien jaar meer geweest
Mijn eerste les was op een ristige parking... aan het begin.. wat mn instructrice niet wist, is dat er een groot evenment begon aan het eind van die les.. drukste uur op die parking ooit of zoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ging in het centrum een keer spookrijden, vond ie ook niet zo leuk![]()
Mijn eerste les was gelijk het centrum in, ik dacht dat ik een hartverzakking zou krijgen van al die fietsers. Dat was een uurtje zweten![]()
Jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:41 schreef BoJo het volgende:
heeft karbo nog steeds hetzelfde design als tijdje terug?
Hoezo?quote:
ik kan niet zo goed tegen die layout.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoezo?
T word binnenkort we gewijzigd waarschijnlijk als ik het goed heb begrepen.
http://utsmsrv002.sms.utw(...)pic.asp?TOPIC_ID=937
T Skoda museum in Tsjechië ? Daar was ik bijna geweestquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn instructeur heb ik heel erg blij gemaakt.. Hij dacht dat hij de enige nederlander was die ooit in het Skoda museum is geweest
Nouja, ik had eigenlijk al genoeg gegeten, maar toen was er nog net een kleine portie over welke ik normaal in de vriezer zou gooien voor als tussendoortje andere keer. Maar nu heb ik dat ook maar meteen opgegeten, vond t te lekker om te bewarenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
als je de restjes hebt opgegeten, waren er geen restjes, slimme [afbeelding]
zoent zei je nog dat je het anders weg zou gooienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, ik had eigenlijk al genoeg gegeten, maar toen was er nog net een kleine portie over welke ik normaal in de vriezer zou gooien voor als tussendoortje andere keer. Maar nu heb ik dat ook maar meteen opgegeten, vond t te lekker om te bewaren
jij en kokenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:58 schreef PeuRac het volgende:
Hoi![]()
vanavond lekker thuis en het eten wat ik voor mezelf heb gekookt was gewoon lekkerdat was voor het eerst
(het is meestal wel eetbaar, maar de restjes gooi ik normaal weg, nu heb ik zelfs dat opgegeten
)
T jaar erop is de andere klas wel geweest, gesponsort door Skoda, kregen ze allemaal Skoda's om met de hele klas erheen te rijden vanaf hierquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, die in Mlada Boleslav, naast de fabriek
Wij zijn met de bus over de Skoda testbaan gegaanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T jaar erop is de andere klas wel geweest, gesponsort door Skoda, kregen ze allemaal Skoda's om met de hele klas erheen te rijden vanaf hierAls wij dat hadden geweten dan waren we misschien toch naar Tsjechië gegaan
(t waren niet bepaald kale Fabia's).
Schijnt een mooi museum te zijn, wel de moeite waard
Ja, als het niet lekker isquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zoent zei je nog dat je het anders weg zou gooien
Iemand van de test afdeling reed hun rond in de nieuwe Octavia in zo'n snelle uitvoering (over de testbaan dus) en wij gingen liever 5 dagen aan het strand liggen, wat ik 2wkn daarvoor ook al had gedaan. Heb er achteraf wel spijt van eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wij zijn met de bus over de Skoda testbaan gegaan
En ook eens met de bus over het TT circuit geracedEn Erwin Doctor (beroemd rallycoureur destijds) was de chauffeur
![]()
Ja dat dacht ik ook anderhalf uur geledenquote:
* BoJo gaat nog steeds stuk om die "omelet" op vakantiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook anderhalf uur geleden![]()
de helft blubber en de helft zwart?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo gaat nog steeds stuk om die "omelet" op vakantie![]()
![]()
Maar het blijft een Vauxhall ...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:09 schreef PeuRac het volgende:
Heb vandaag trouwens een Lotus Omega gezien, dat blijven wel hele speciale auto's moet ik zeggen, heerlijk subtiel snel.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo gaat nog steeds stuk om die "omelet" op vakantie![]()
![]()
Maar wel een twin-turbo v6 met 6 versnellingsbak en compleet ander onderstelquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:16 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Maar het blijft een Vauxhall ...
het enige wat ik redelijk kan maken is een omelet (hoewel ie stuk ging in de pan toen met peu erbij, natuurlijk)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de helft blubber en de helft zwart?
Dat stukgaan heb ik niet eens onthouden, gebeurt mij ook altijdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
het enige wat ik redelijk kan maken is een omelet (hoewel ie stuk ging in de pan toen met peu erbij, natuurlijk)
dus ik eitjes klutsen etc. komt hij erna zegt van "ja ik kluts nooit, ik smijt ze gewoon gelijk in de pan 2 tegelijk". Vergetend dat de pan natuurlijk nog heet was van mijn omelet en dus gelijk gebakken werden.
Als je nou gebakken ei had gezegd ipv omelet dan was het nog een beetje goed overgekomen![]()
![]()
mijn luiheid staat in de weg. Plus mijn zeurende moeder omdat ik net al gegeten hebquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:29 schreef PeuRac het volgende:
Wat let je om naar de keuken te gaan en t te maken?
-Zijn vaderquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:29 schreef PeuRac het volgende:
Wat let je om naar de keuken te gaan en t te maken?
Hoofdzakelijk punt 2 denk ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
-Zijn vader
-Zijn moeder
-De buren
-De hele buurt
-de Brandweer
-Stichting Salvage
Hehe, en je moeder kwaad als je op bezoek komt met een paar kilo extraquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn luiheid staat in de weg. Plus mijn zeurende moeder omdat ik net al gegeten heb
* BoJo kan niet wachten tot volgend jaar, kan het dan op het vreten zetten![]()
![]()
eigen woning hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, en je moeder kwaad als je op bezoek komt met een paar kilo extra
klopt, maar heb gister een draadloosnetwerkkaartje gekocht en heb nu iets van verbinding.quote:
Het duurde nog lang ook voordat ik het doorhadquote:
Iets is beter als niets (soms danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:32 schreef vlad het volgende:
[..]
klopt, maar heb gister een draadloosnetwerkkaartje gekocht en heb nu iets van verbinding.alleen niet erg betrouwbaar
![]()
ja ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het duurde nog lang ook voordat ik het doorhadik zat al te denken van: "he, hij gaat deze zomer toch wel op vakantie
"
brakke AP dan ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:32 schreef vlad het volgende:
[..]
klopt, maar heb gister een draadloosnetwerkkaartje gekocht en heb nu iets van verbinding.alleen niet erg betrouwbaar
![]()
Ik blijf deze zomer maar thuis denk ik, alleen weekendje naar een festival en verder maar beetje werken en sparen.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik blijf deze zomer maar thuis denk ik, alleen weekendje naar een festival en verder maar beetje werken en sparen.
kwante kosta? enne op SCARB ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:40 schreef PeuRac het volgende:
Er bied iemand gewoon een GTV6 aan, getuned door Savali van 18 jaar oud, welke hij gewoon al 18 jaar heeft![]()
![]()
![]()
Ga je een weekje korter, of strik je iemand om te delen in de brandstof kostenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:39 schreef BoJo het volgende:
ik zou eigenlijk ook moeten sparen
maar dat trek ik niet...geen zomer vakantie![]()
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?p=147605#147605quote:
Echt, als ik het geld had, zou ik em vanavond nog ophalenquote:
ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt, als ik het geld had, zou ik em vanavond nog ophalen![]()
Uiteraard, die GTV6 mag geen slecht weer zienquote:
gekquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:46 schreef ook_gek het volgende:
Zo was ik weer![]()
nou ik ga weer op stap natuurlijk![]()
Hoezo nou weerquote:
M'n oma ligt in het ziekenhuis, beetje verkeerd moment dusquote:
Ah jo morgen half dagje werken en dan vrij. Donderdag avond richting de sneeeeuwquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet naar de dokter en niet gaan stappen.![]()
verrot van je omaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
M'n oma ligt in het ziekenhuis, beetje verkeerd moment dusal ben ik wel bijna jarig
![]()
Die oldtimer die hij me ooit beloofde krijg ik waarschijnlijk pas als ik em of zelf koop of in de erfenis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |