Ik kijk naar zijn uitstraling, dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:14 schreef Borkydude het volgende:
Nu vraag ik me af: Hebben jullie ooit naar de muziek en de teksten geluisterd, of zeggen jullie gewoon dat het slecht is omdat de rest van Fok dat ook doet en omdat jullie je willen distancieren van die bontkragers.
jah ik vind het kut omdat heel fok het kut vindtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:14 schreef Borkydude het volgende:
Nu vraag ik me af: Hebben jullie ooit naar de muziek en de teksten geluisterd, of zeggen jullie gewoon dat het slecht is omdat de rest van Fok dat ook doet en omdat jullie je willen distancieren van die bontkragers.
Idd, als je hiphop luistert, luister dan goede.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:07 schreef De_Ananas het volgende:
50 Cent is kut. De teksten slaan nergens op, de beats niet en de clips al helemaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllll niet.
WROOOOOOOOARGH, SNIJ JE POLSEN DOOOOOORquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:16 schreef P8 het volgende:
[..]
in de hardrock/metal heb je ook hele goede teksten,
Opgezwolle, Duvelduvel, Jawat...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, als je hiphop luistert, luister dan goede.
Dit moet een lyric voorstellen of jouw advies aan mij?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:17 schreef Borkydude het volgende:
[..]
WROOOOOOOOARGH, SNIJ JE POLSEN DOOOOOOR
Opgezwolle maakt de beste Nederlandstalige hip-hop op het momentquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:23 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je zei goede hiphop. Jawat hoort daar niet bij IMHO![]()
vanwege hun ene hit(je) of wat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:24 schreef postmortum het volgende:
niet waar duvelduvel
Ik luister geen metal.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:09 schreef Borkydude het volgende:
Dit bedoel ik, accepteer dat ik die beats goed vind, ik zit toch ook niet te zeiken op jullie headbang metal Ihavenosociallife fmuziek.
Ja inderdaad. En Jawat hoort daar niet bij...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Opgezwolle maakt de beste Nederlandstalige hip-hop op het moment![]()
Hij kan beter ''Yoyoyo'' roepen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:28 schreef Borkydude het volgende:
The Game vind ik beter dan 50 Cent,
Vroeger kocht je een land met wat goud, kralen en spiegels. Tegenwoordig heet het bling-blingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:28 schreef Inorbit het volgende:
de zo genaamde "yo, yo" muziekeen neger muzieksoort die gepaart gaat met gorilla achtige bewegingen waarbij enkel vingers in de handpal gedrukt worden door de duim. troep, maar erger als 50 cent is nog die debiele nederrappers of zo die achterlijke lange baas b en frans de zielige k*tmar..
Heb je er echt zoveel moeite mee dat sommige mensen wel (graag) naar rap luisteren?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij kan beter ''Yoyoyo'' roepen?
Of Angerfistquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:31 schreef JackHerrer het volgende:
Luister naar Danger Doom, dat zijn pas vette beats.
Luisteren? Denk als je de gemiddelde puber vraagt of ze de tekst kunnen vertalen of vragen waar het over gaat, kunnen ze er 10 % van de lyrics vertellen. De overige niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb je er echt zoveel moeite mee dat sommige mensen wel (graag) naar rap luisteren?
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:32 schreef AcidTrance het volgende:
50cent is geen muziekant maar een marketingconcept net al die andere repnegerts uit de ghetto.
Pak een neger van straat geef hem goude tanden en wat steroide zodat het nog wat lijkt, hersenspoel hem dat ie zegt dat ie 10x is neergeschoten zet hem op een set tussen de bentleys en bikini's en huppa de platenmaatschappij heeft inkomsten.
Pubertjes van 15 kijken de hele dag naar MTV en TMF en willen op hem lijken en kopen die shit![]()
Als ze er andere mensen mee lastig vallen wel. Bijvoorbeeld als ze gaan zeuren dat niemand 50 Cent leuk vindt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb je er echt zoveel moeite mee dat sommige mensen wel (graag) naar rap luisteren?
Er zijn ook niet-pubers die naar rap luisteren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:32 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Luisteren? Denk als je de gemiddelde puber vraagt of ze de tekst kunnen vertalen of vragen waar het over gaat, kunnen ze er 10 % van de lyrics vertellen. De overige niet.![]()
Zo ben ik niet, echt nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:32 schreef AcidTrance het volgende:
Pubertjes van 15 kijken de hele dag naar MTV en TMF en willen op hem lijken en kopen die shit![]()
Ik val niemand lastig en zeur ook niet dat iemand het niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ze er andere mensen mee lastig vallen wel. Bijvoorbeeld als ze gaan zeuren dat niemand 50 Cent leuk vindt.
Nou dat mogen ze bij mij ook wel doen anders.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:32 schreef AcidTrance het volgende:
Pak een neger van straat geef hem goude tanden en wat steroide zodat het nog wat lijkt, hersenspoel hem dat ie zegt dat ie 10x is neergeschoten zet hem op een set tussen de bentleys en bikini's en huppa de platenmaatschappij heeft inkomsten.
TS wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik val niemand lastig en zeur ook niet dat iemand het niet leuk vindt.
Dat als ik zeg dat ik 50 Cent goed vind mensen niet meteen zeggen dat ik een 14 jarige Rotterdamse Mavo Wigger ben.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:38 schreef AcidTrance het volgende:
Maar wat is het doel van dit topic nou eigenlijk moeten we het nu opeens wel goed vinden
Zal ik je wat moois vertellen heel Fok (en half Nederland) denkt hokjes dus leer er mee levenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat als ik zeg dat ik 50 Cent goed vind mensen niet meteen zeggen dat ik een 14 jarige Rotterdamse Mavo Wigger ben.
Moet hij weten, er wordt hier nogal generaliserend gedaan over mensen die wel naar deze muziek luisteren. Geheel niet terecht vind ik!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:40 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Zal ik je wat moois vertellen heel Fok (en half Nederland) denkt hokjes dus leer er mee leven
Precies, want dat ben je ook. Je probeert gewoon je EGO op te krikken door hier wat semi-intellectueel te posten. In feite ben je gewoon een gastje met momenteel een Karl Kani trui en Southpole broek aan, die met de gouden ketting in zijn mond berichten loopt te typen die veel te hoog gegrepen zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat als ik zeg dat ik 50 Cent goed vind mensen niet meteen zeggen dat ik een 14 jarige Rotterdamse Mavo Wigger ben.
Voorbeelden:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:41 schreef Borkydude het volgende:
Je hebt gelijk, ik doe hetzelf ook.
Ik hou meer van europees. Vrouwen spreken me meer aan.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:41 schreef P8 het volgende:
[..]
je bewijst nog niet echt je intelligentie in dit topic![]()
Maar wat voor pr0n kijk je graag? ik ben zelf wel fan van het aziatische genre
Loop tijdens het uitgaan maar een 50 Cent club binnen. Als je daar iemand aankijkt heb je meteen ruzie, als er iemand tegen jou aanloopt heb je ruzie. Er lopen alleen maar BrEeZaH sletten rond. Etcquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Moet hij weten, er wordt hier nogal generaliserend gedaan over mensen die wel naar deze muziek luisteren. Geheel niet terecht vind ik!
iedereen denkt in hokjes las ik laatst. Dat moet wel, omdat we moeten relativeren. Als niemand in hokjes zou denken, zou de maatschappij niet werken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:40 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Zal ik je wat moois vertellen heel Fok (en half Nederland) denkt hokjes dus leer er mee leven
Ja, dan nog..... loop tegen mij aan en er is niets aan de hand en toch luister ik 50 cent en The Game enz enz......quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Loop tijdens het uitgaan maar een 50 Cent club binnen. Als je daar iemand aankijkt heb je meteen ruzie, als er iemand tegen jou aanloopt heb je ruzie. Er lopen alleen maar BrEeZaH sletten rond. Etc
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja, dan nog..... loop tegen mij aan en er is niets aan de hand en toch luister ik 50 cent en The Game enz enz......
Dat ongeveer 99% van de mensen wel zo vechtlustend is. Dus het is niet onterecht dat we gaan generaliseren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja, dan nog..... loop tegen mij aan en er is niets aan de hand en toch luister ik 50 cent en The Game enz enz......
Jouw perceptie...... gebasseerd op???quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat ongeveer 99% van de mensen wel zo vechtlustend is. Dus het is niet onterecht dat we gaan generaliseren.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:57 schreef Borkydude het volgende:
Als je je enigszins verdiept had had je geweten dat Dr. Dre de "vader" is van de huidige rapwereld.
Feiten en ervaringen. En meningen van andere mensen. En gesprekken met de ''mensen'' zelf die het allemaal maar ''voor de grap'' doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jouw perceptie...... gebasseerd op???
Dr Dre vader van de rap?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:57 schreef Borkydude het volgende:
Als je je enigszins verdiept had had je geweten dat Dr. Dre de "vader" is van de huidige rapwereld.
Wat wil je nou, ik bedoel je vraagt om iemands mening en wanneer deze anders is als de jouwe ga je klagen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:27 schreef Borkydude het volgende:
Die bontkragers kunnen waarschijnlijk de tekst niet eens vertalen, dus ga me nou niet vertellen dat ik dom ben omdat ik 50 Cent luister, mijn smaak is gewoon anders.
Ik vraag me iets af he:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik vraag me iets af he:
Waarom zou je in godsnaam 50 cent zo hard gaan verdedigen ? Waarom ?
![]()
![]()
![]()
Omdat het een levensstijl isquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik vraag me iets af he:
Waarom zou je in godsnaam 50 cent zo hard gaan verdedigen ? Waarom ?
![]()
![]()
![]()
Duitse wiggerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Omdat het een levensstijl is [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Couldn't agree more. Nog nooit zulke hersenloze slechte monotome kut muziek gehoord..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:14 schreef P8 het volgende:
50 cent is een goedkope slet. Omdat hij weet dat zijn muziek kut is geeft ie met zijn naam de adviesprijs voor zijn albums
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:57 schreef Borkydude het volgende:
En dan toch nog 1 van de best verkopende rap-artiesten zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:26 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Couldn't agree more. Nog nooit zulke hersenloze slechte monotome kut muziek gehoord..
Verkoopcijfers heeft niets met kwaliteit te maken. Zie K3.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dan toch nog 1 van de best verkopende rap-artiesten zijn
Jeetje wat doet deze man het slecht
Dat beweer ik ook niet. Al is kwaliteit wel een kwestie van smaak in de muziekwereld.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:37 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Verkoopcijfers heeft niets met kwaliteit te maken. Zie K3.
WTFquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:39 schreef The_Terminator het volgende:
Kappen met dat gebash -Sandstorm-, als je niets anders kunt blijf dan maar weg.
Trieste muziek, je kunt hem beter een RnB artriest noemen. Van alle rappes die TS noemt, ken ik alleen Warren G en the Nate Dog. Die hadden begin jaren '90 nog wel een goed nummer met 'Regulate'. Later nooit meer wat van die gasten gehoord. Nee, echt goeie muziek hoor je tegenwoordig alleen nog op Radio Continu, Calypso, Malle Japie en andere piratenzenders die ons land rijk is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:15 schreef Devlinsect het volgende:
50 cent.![]()
Begonnen als R n B artiest.
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
WTF![]()
Omdat ik 50 cent een knalpotneger noemde![]()
Als je na Regulate niets meer van die 2 hebt gehoord, heb je misschien niet zo veel met rap.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
Trieste muziek, je kunt hem beter een RnB artriest noemen. Van alle rappes die TS noemt, ken ik alleen Warren G en the Nate Dog. Die hadden begin jaren '90 nog wel een goed nummer met 'Regulate'. Later nooit meer wat van die gasten gehoord. Nee, echt goeie muziek hoor je tegenwoordig alleen nog op Radio Continu, Calypso, Malle Japie en andere piratenzenders die ons land rijk is.
Serieus, hij is begonnen met RnB zingen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
Trieste muziek, je kunt hem beter een RnB artriest noemen.
Beste Maikuuul, het is geen muziek. Muziek bevat emoties, verschillende kleurrijke klanken, het liefst live gespeeld met een live band....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:46 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind sommige liedjes wel leukeigenlijkk geen problemen met zijn muziek
Het is voor mij wel muziek......quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:31 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Beste Maikuuul, het is geen muziek. Muziek bevat emoties, verschillende kleurrijke klanken, het liefst live gespeeld met een live band....
K3, Frans Bauer, Marco Borsato, Kermit de Kikker. Allemaal mensen die niets kunnen en waar jij respect voor hebt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:17 schreef Vipers het volgende:
Niks dan respect voor 50 cent.
Mijn respect heb je als je totaal niet kan zingen/rappen, slechte teksten en slechte beats verzint en toch bakken met geld verdient.![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
K3, Frans Bauer, Marco Borsato, Kermit de Kikker. Allemaal mensen die niets kunnen en waar jij respect voor hebt?![]()
K3quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
K3, Frans Bauer, Marco Borsato, Kermit de Kikker. Allemaal mensen die niets kunnen en waar jij respect voor hebt?![]()
Ik hoef geen hand in mijn kont en te doen alsof ik zinnig praat/rap/zing om geld te verdienen. Mijn voorbeelden die ik net noemde, doen dat wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:37 schreef Vipers het volgende:
[..]
Jaloezie is een slechte gewoonte.
![]()
Dat jij zijn film nog gezien heb.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:15 schreef Devlinsect het volgende:
50 cent.![]()
Begonnen als R n B artiest. Kon niet aan de bak komen. Is toen wat gaan rappen en Eminem vond het wel wat.
Toen moest Curtis nog een naam hebben. En nam de naam van iemand die inderdaad X-aantal keren is neergeschoten. Iemand die hij aanbidt.
Rappen kan hij niet IMHO. Door de bek van hem, praat hij alles binnen monds. Zelfs in de film! ARGH![]()
Dus een 'artiest' die zichzelf omhoog heeft gelikt, 100 andere betere rappers zijn, graag rijk wil worden en dus gaat rappen i.p.v. bij zijn roots te houden en een beetje fitnessen, is een fake. Net zo erg als Britney Spears....
Zapte naar Discovery Channel. Dacht dat ik naar een gorilla docu zat te kijken. Bleek het een voorstukje te zijn van nieuwe 50 cent film op TMF.quote:
En een woonwagenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:36 schreef Borkydude het volgende:
Maikuuul heeft stijl, Rekkie ook.
Dan ben ik maar stijlloos, 50cent is kut. Die man heeft de muziekwereld gruwelijk vervuild, er zou zoiets als Greenpeace hiervoor moeten bestaanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:36 schreef Borkydude het volgende:
Maikuuul heeft stijl, Rekkie ook.
Ik ben 15quote:50 cent maakt simpele baggermuziek voor 15 jarigen.
zogenaamde hip hop.
Ik ben 2 keer die leeftijd..... ook ik luister hetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:40 schreef jimjim1983 het volgende:
50 cent maakt simpele baggermuziek voor 15 jarigen.
zogenaamde hip hop.
Flikker op man. Begin je weer de schijnheilige uit te hangen zoals altijd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:51 schreef Rekkie het volgende:
[..].... en weet je nu al waarom je reacties worden verwijderd?
Kap eens met dat gebash!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer die leeftijd..... ook ik luister het
Kijk, daar maak je een puntquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:53 schreef jimjim1983 het volgende:
maar 50 cent maakt wel fantastische pop muziek natuurlijk.
k3 vanwege dochter.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]![]()
je zou je moeten schamen.
wat voor pop luister je nog meer?
Hij misschien niet. Ik wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat zegt het dan? Weet jij ook mijn overige muzieksmaak?
Vergeet ik zowaar Lucie Silvas, Metallica en Nirvanaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
k3 vanwege dochter.....
Voor de rest heb ik momenteel in mijn auto: UB40, Colplay, Guns 'N Roses, Nas, Doe Maar
Zei de starter van een pro-50cent topicquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef Borkydude het volgende:
Sukkels.
ook allang niet meer hoor. maar lang niet zo erg als 'fiddy'quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nas is daarentegen dan weer helemaal ok
Proest ROFLGODVERCOPTER.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vergeet ik zowaar Lucie Silvas en Metallica
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:30 schreef Gripper het volgende:
blaaaaaat
Ik heb een partner die ook wel eens in de auto rijdt.... en met een mp3-speler vind ik het niet zo erg dat er 15 nummers van een artiest op staan die ik niet zo interessant vind.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:02 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Proest ROFLGODVERCOPTER.![]()
![]()
![]()
Dat je het in één adem kan noemen.
Net stond Nirvana er niet bij.![]()
Als je al van 50 Cent houdt....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat zegt het dan? Weet jij ook mijn overige muzieksmaak?
Ja meneer The Terminator.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:06 schreef The_Terminator het volgende:
Stop eens met dat flamen! En dat geldt voor iedereen die er aan meedoet.
dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je al van 50 Cent houdt....
Kun je de tekst verstaan dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
dan?
Ik vind zijn muziek niet verselijk en ik luister en op z'n tijd graag naar, dat is heel wat anders als houden van zijn muziek.
wat vind je er eigenlijk goed aan? de lyrics kunnen het iig niet zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
dan?
Ik vind zijn muziek niet verselijk en ik luister en op z'n tijd graag naar, dat is heel wat anders als houden van zijn muziek.
Ik vind het gewoon lekkere muziek vooral na een dagje hard werken, 50 cent aan....... en lekker de weg terug cruisen (N34 is geen rijdenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat vind je er eigenlijk goed aan? de lyrics kunnen het iig niet zijn.
de beats dan?
Alsof hij zelf met z'n beats komt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat vind je er eigenlijk goed aan? de lyrics kunnen het iig niet zijn.
de beats dan?
ah hersenloos dus, dan is 50 cent idd wel perfecte muziek ja. misschien een beetje te hersenloos.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lekkere muziek vooral na een dagje hard werken, 50 cent aan....... en lekker de weg terug cruisen (N34 is geen rijden)
![]()
dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:12 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Alsof hij zelf met z'n beats komt.
Net zo hersenloos als elk ander stuk muziek!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ah hersenloos dus, dan is 50 cent idd wel perfecte muziek ja.
Kan je het niet hebben van een broekie?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:02 schreef Borkydude het volgende:
Hoort dan, de 15 jarige wil ook wat zeggen.
nee. sowieso slaan de meeste teksten van 50 cent al helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Net zo hersenloos als elk ander stuk muziek!
vette tekstenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:17 schreef Jasperaldo het volgende:
I'll whip your head boy, with the back of my steel
Nah nigga, I don't know who shot you, I don't know who stabbed you
vette teksten tochleven van een hosselaar
Heb wel respect voor die gast, van het niets naar alles
Ik doelde op muziek in het algemeen, dus ook van andere artiestenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee. sowieso slaan de meeste teksten van 50 cent al helemaal nergens op.
Pssst.......... zal ik wat verklappen...... dat heet smaken verschillen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vette tekstenen 50 cent
er bestaat dus echt iemand die zijn teksten goed vindt
er bestaat genoeg muziek met een boodschap hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik doelde op muziek in het algemeen, dus ook van andere artiesten
dat zegt meer over die mensen dan over de teksten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Pssst.......... zal ik wat verklappen...... dat heet smaken verschillen.
Er zijn nog veel meer mensen die zulke teksten wel interessant/mooi vinden
Ik zie niet je bedoeling achter je posts..... het enige wat je doet is mensen die een andere smaak hebben dan jij ten aanzien van meneer 50 uitlachen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat zegt meer over die mensen dan over de teksten.
kijk die tekst die hij ook quote![]()
ik lach ze niet alleen uit, ik beticht ze ook van het ontbreken van enige smaak.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zie niet je bedoeling achter je posts..... het enige wat je doet is mensen die een andere smaak hebben dan jij ten aanzien van meneer 50 uitlachen.
Kan me herinneren dat jij wel eerder discussies bent aangegaan mbt hiphop.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zou eens goed leren lezen als ik jullie was!
Ja en wat is daar mis mee..... man ik luister zelfs naar klassiek en bluess....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat jij wel eerder discussies bent aangegaan mbt hiphop.
Deed je meer van die legendarische uitspraken
OOoo. Nee, dan is het goed.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja en wat is daar mis mee..... man ik luister zelfs naar klassiek en blues....
het is nooit een hele goede rapper geweest. vroeger klonk ie nog wel redelijk, nu absoluut niet meer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:38 schreef DjDev het volgende:
[..]
50 Cent was vroeger wel ok..nu is het bagger
Samenvattend: Slotje op alle 50-cent gerelateerde topics.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:07 schreef De_Ananas het volgende:
50 Cent is kut. De teksten slaan nergens op, de beats niet en de clips al helemaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllll niet.
want?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:47 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Samenvattend: Slotje op alle 50-cent gerelateerde topics.
50cent is kut.quote:
Je mocht willen dat je zijn 'flow' had, nigga!quote:
50 Cent zelf kun je dus weglaten zonder dat dat effect heeft op de kwaliteit van de muziekquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:05 schreef Borkydude het volgende:
Ik vind 50 Cent een goede artiest, zijn personality vind ik niet top, maar de muziek vind ik zeker wel goed. Beats van Dr. Dre, beetje Eminem ertussendoor, Nate Dogg op de achtergrond. Voor mij de formule van een goed nummer.
50 cent en een flow hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:01 schreef t0y het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je zijn 'flow' had, nigga!
denk dat de kwaliteit alleen maar vooruit zal gaanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:18 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
50 Cent zelf kun je dus weglaten zonder dat dat effect heeft op de kwaliteit van de muziek
Ik hoop dat je steft aan hongersnood in je ghetto, tieviswiggerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:17 schreef Borkydude het volgende:
[..]
WROOOOOOOOARGH, SNIJ JE POLSEN DOOOOOOR
Idd, wat leven we eigenlijk toch in een kutwereld als je met zoiets bakken met geld kan verdienenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:17 schreef Vipers het volgende:
Niks dan respect voor 50 cent.
Mijn respect heb je als je totaal niet kan zingen/rappen, slechte teksten en slechte beats verzint en toch bakken met geld verdient.![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik hoop dat je steft aan hongersnood in je ghetto, tieviswigger![]()
En heeft ie nog rappend de haven verlaten?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net 50 cent op de boot gezet ! Wat een opluchting
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:54 schreef Borkydude het volgende:
Nerds maken overal een RPG van.
hij is rijk, dat trekt genoeg vrouwen aan denk ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:58 schreef PsyCha het volgende:
Volgens mij moeten die wijven in zijn clips wel vet betaald krijgen. Ik denk niet dat ze vrijwillig rond zo een aap gaan huppelen in een bikini.
1.Opgezwolle heeft wel degelijk inhoudelijke teksten in veel nummers.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:03 schreef Lukaso het volgende:
Waarom vinden jullie opgezwolle dan zoveel beter?
Ik luister ook niet zo vaak rap, maar heel soms wel.
Ik vind opgezwolle beter dan 50, omdat ik over het algemeen nederlandse rap prefereer boven engelsche, maar inhoudelijk is het ook maar zelden sterk.
50 vind ik qua teksten volledig inhoudloos, maar hij heeft wel uitstraling, en ik vind de muziek(beats) erachter meestal wel okay.
Dat vind ik ook wel een beetje van opgezwolle, kubus en delic zijn imo erg goed.
Ik zou eerder een topic openen om te klagen over the opposites ofzo...
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:02 schreef JanaX het volgende:
anyway, rap zuigt zowiezo, gaat alleen maar over pimp's/ho's en auto's...
naja dat is wat mtv/tmf je doet geloven als ik dat aanzet (en dat doek niet vaakquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
goed om te zien dat je er veel van af weet.
Of luisteren echte hiphop en rap.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:40 schreef daaaaan het volgende:
TS, trek je niets aan van dat stel stink-alto's hier, die luisteren alleen maar naar rock en metal
Neequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:40 schreef daaaaan het volgende:
TS, trek je niets aan van dat stel stink-alto's hier, die luisteren alleen maar naar rock en metal
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Of luisteren echte hiphop en rap.
Nog altijd 10x beter en met meer liefde voor muziek gemaakt dan "50 uhhh, bentley uhhh"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:40 schreef daaaaan het volgende:
50 found me fresh in the slums.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nog altijd 10x beter en met meer liefde voor muziek gemaakt dan "50 uhhh, bentley uhhh"
hey.... je vergeet industrial en noisequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:40 schreef daaaaan het volgende:
Nee..... geen tijd voor...... ik heb een uur lang mogen bellen in de auto....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:56 schreef cosmick het volgende:
Ga je straks op weg naar huis weer lekker genieten van 50, Rekkie?
automatic gun, fuck em one on onequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
50 found me fresh in the slums.![]()
Dus als je geen 50cent luistert ben je achterlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:40 schreef daaaaan het volgende:
De anti-50centhaters-TS loopt zijn idool nu belachelijk te maken met die tekstenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
automatic gun, fuck em one on one
Dat zegt meer over Nederlandstalige hip-hop dan over Opgezwolle.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Opgezwolle maakt de beste Nederlandstalige hip-hop op het moment![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:00 schreef LSS het volgende:
[..]
Dat zegt meer over Nederlandstalige hip-hop dan over Opgezwolle.![]()
1 minuut van een beat van Delic zit al ingewikkelder in elkaar dan alle beats op een heel album van 50 centquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:00 schreef LSS het volgende:
[..]
Dat zegt meer over Nederlandstalige hip-hop dan over Opgezwolle.![]()
Dat zegt meer over 50 dan over Delic (whoever the fuck that is!)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
1 minuut van een beat van Delic zit al ingewikkelder in elkaar dan alle beats op een heel album van 50 cent![]()
dat geeft aan dat hij niks voorstelt inderdaadquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:20 schreef LSS het volgende:
[..]
Dat zegt meer over 50 dan over Delic (whoever the fuck that is!)![]()
Delic is de dj van Opgezwolle.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:24 schreef Rekkie het volgende:
Daarom is Delic waarschijnlijk zo bekend bij het grote publiek
Ik ook niet, maar dat zegt Fok wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:25 schreef Nega het volgende:
Ik hou ook van hiphop, en van 50Cent, en ik ben geen gangstertje.![]()
ik niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat zegt Fok wel.
Het grote publiek is niet geinteresseerd in hiphop.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:24 schreef Rekkie het volgende:
Daarom is Delic waarschijnlijk zo bekend bij het grote publiek
* Isdatzo verwijst naar het plaatje 2 posts boven jequote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:52 schreef Deafz het volgende:
Achjah, ik wordt ook schijtziek van die haters.
Het is tegenwoordig meer in de mode om 'hiphop' (en dan met name 50 cent) belachelijk te maken en niet koel te vinden dan om er wel naar te luisteren. Mensen die een bepaalde muzieksoort helemaal afkraken op basis van een paar artiesten die ze toevallig voorbij zien komen of waar ze andere mensen negatief over hebben horen praten zijn zelf de grootste losers imo.
eensquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:52 schreef Deafz het volgende:
Mensen die een bepaalde muzieksoort helemaal afkraken op basis van een paar artiesten die ze toevallig voorbij zien komen of waar ze andere mensen negatief over hebben horen praten zijn zelf de grootste losers imo.
Ik vind hiphop ook wel te pruimen ja, maar 50cent....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
eens
hip hop is vet50 cent niet
Je moet onderscheid maken tussen de artiest en zijn muziek...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:52 schreef Deafz het volgende:
Het is tegenwoordig meer in de mode om 'hiphop' (en dan met name 50 cent) belachelijk te maken en niet koel te vinden dan om er wel naar te luisteren. Mensen die een bepaalde muzieksoort helemaal afkraken op basis van een paar artiesten die ze toevallig voorbij zien komen of waar ze andere mensen negatief over hebben horen praten zijn zelf de grootste losers imo.
The Roots, Opgezwollequote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
eens
hip hop is vet50 cent niet
Ik zeg niet dat ik het gek vind.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo verwijst naar het plaatje 2 posts boven je![]()
vind je 't gek dat 50cent gebashd wordt dan?
"t hele rap gebeuren staat mij iig niet aan.. maar 50centquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:30 schreef Deafz het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het gek vind.
Ik heb voornamelijk kritiek op de mensen die maar gewoon een hele muziekstroming afrekenen op een paar personen die ze voorbij zien komen of andere mensen negatief over horen praten.
Een ander punt dat ik (probeer iig) maak is inderdaad dat het tegenwoordig meer een modeverschijnsel is om 50 cent te bashen. Nou zijn er natuurlijk zat mensen die hem echt niet uit kunnen staan, maar het lijkt er ook op dat je tegenwoordig niet meer koel bent als je 50 cent niet kut vindt. Zoals een paar posts boven me is gezegd moet je de persoon en de muziek los kunnen zien. En omdat ze 50 cent een loser vinden kraken ze ook maar meteen zijn muziek en de muzieksoort af.
50 centquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:05 schreef Borkydude het volgende:
Vaak hoor je mensen andere mensen die 50 Cent luisteren belachelijk maken. Dit vind ik onterecht. Ik vind 50 Cent een goede artiest, zijn personality vind ik niet top, maar de muziek vind ik zeker wel goed. Beats van Dr. Dre, beetje Eminem ertussendoor, Nate Dogg op de achtergrond. Voor mij de formule van een goed nummer. Echter, er zijn niet veel mensen die deze mening delen op Fok.
Veel mensen die 50 Cent luisteren zijn van die Hollandse gangstertjes, met bontkraagjes die op de straathoek hangen terwijl 50 uit hun telefoon schalt. Ik denk dat door deze lui mensen een verkeerd beeld krijgen van 50 Cent luisteraars.
Ik luister 50 Cent, en andere hip-hop, vrijwel alles van Xzibit, Snoop, Dre, Nate, 50, Warren G enz.
Verder luister ik ook dingen als rock enzo, Foo Fighters, Queens ot Stone Age. Ook goeie muziek.
50 Cent staat voor een groep in Nederland die niet heel geliefd is, en terecht. Maar scheld mij niet meteen uit als ik vertel dat ik 50 Cent luister hier.
Idd, ik vind het nergens op slaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat zegt Fok wel.
Maar goed, wat zie jij als het hele rap gebeuren? Er is imo nogal een verkeerd beeld van ontstaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
"t hele rap gebeuren staat mij iig niet aan.. maar 50cent![]()
Maar als jij een muzieksoort leuk vindt houd ik je niet tegen![]()
Alleen die 50cent![]()
![]()
houden zoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:08 schreef Frollo het volgende:
Ken ik niet.
Geen top muziek, top verkopen. Zit een groot verschil tussenquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:45 schreef Revenge2005 het volgende:
[Now Playing : 50 Cent - Candy Shop [00:55m of 03:30m] [@ 192 Kbps]![]()
50 cent vind ik zelf ook goed![]()
ik zal me dan ook nooit iets aantrekken van mensen die je gaan uitlachen omdat je dat toevallig goede muziek vind
Ik luister wat ik zelf wil en als ze dat niet bevalt dan moeten ze maar een paar oordoppen indoen
Dat hun nog in het Kinderen voor kinderen tijdperk zitten kunnen wij niks aan doen![]()
en het is gewoon een feit dat nate dogg / warren G / Dre / Xzibit / eminem Gewoon top muziek is![]()
eensch isquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geen top muziek, top verkopen. Zit een groot verschil tussen![]()
Trouwens grappig dat als je 50 Cent kut vindt je dan meteen een gothic bent![]()
ps: Leer is typen tering zeg, vind je het gek dat 50 Cent fans zo'n slechte naam hebben?
Een sample van 5 seconden 40 keer herhalen en er een beetje tussendoor mompelen. Nou wat een artiest... Soms klinkt het misschien wel prettig maar het stelt natuurlijk geen fluit voor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:05 schreef Borkydude het volgende:
Vaak hoor je mensen andere mensen die 50 Cent luisteren belachelijk maken. Dit vind ik onterecht. Ik vind 50 Cent een goede artiest, zijn personality vind ik niet top, maar de muziek vind ik zeker wel goed. Beats van Dr. Dre, beetje Eminem ertussendoor, Nate Dogg op de achtergrond. Voor mij de formule van een goed nummer. Echter, er zijn niet veel mensen die deze mening delen op Fok.
Veel mensen die 50 Cent luisteren zijn van die Hollandse gangstertjes, met bontkraagjes die op de straathoek hangen terwijl 50 uit hun telefoon schalt. Ik denk dat door deze lui mensen een verkeerd beeld krijgen van 50 Cent luisteraars.
Ik luister 50 Cent, en andere hip-hop, vrijwel alles van Xzibit, Snoop, Dre, Nate, 50, Warren G enz.
Verder luister ik ook dingen als rock enzo, Foo Fighters, Queens ot Stone Age. Ook goeie muziek.
50 Cent staat voor een groep in Nederland die niet heel geliefd is, en terecht. Maar scheld mij niet meteen uit als ik vertel dat ik 50 Cent luister hier.
alto is niet gelijk aan gothicquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geen top muziek, top verkopen. Zit een groot verschil tussen![]()
Trouwens grappig dat als je 50 Cent kut vindt je dan meteen een gothic bent![]()
ps: Leer is typen tering zeg, vind je het gek dat 50 Cent fans zo'n slechte naam hebben?
Hmz, jij bent ook zo ene die bij het zien van een neger meteen moet denken aan Black on Blondes deel 22 ?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:45 schreef Revenge2005 het volgende:
Dat hun nog in het Kinderen voor kinderen tijdperk zitten kunnen wij niks aan doen![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:17 schreef Party_P het volgende:
[Chorus: 50 Cent & Olivia]
[50 Cent]
I'll take you to the candy shop
I'll let you lick the lollypop
Go 'head girl, don't you stop
Keep going 'til you hit the spot (woah)
[Olivia]
I'll take you to the candy shop
Boy one taste of what I got
I'll have you spending all you got
Keep going 'til you hit the spot (woah)
waarom doet mij dit ineens denken aan de pijpmeisjes in amsterdam zuid-oost?
dat is gangsterquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
EN altijd die gunshot samples in zijn platen
Zooee gaar he
Gorilla Eenheid tochquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:02 schreef Party_P het volgende:
Dat is toch G-Unit?
Wat een kutnaam G-Unitwaar
slaat
dat
op
Zijn zoontje noemen ze trouwens (trommel geroffel) 25 cent. Geniaalquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
50cent maakt chille muziek.... verder is het een domme neger
owja het is ook wel dope dat hij zn zoontje porno laat zien en het gaat uitleggen
Ik vind het beiden kut. Ik wil iig niet zo genoemd worden als ik zeg dat 50 cent kut is!quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:55 schreef JanaX het volgende:
[..]
alto is niet gelijk aan gothicalto=baggy broeken, nirvana shirtje, echte ranzige dreads.
anyway, 50 is gewoon ranzige meuken reflecteerd helaas ook de IQ van zijn fans :/
bijna, issie tenminste weg uit mij at lijstquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:40 schreef Frollo het volgende:
Nog niet vol?
Psies, dat bedoel ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
bijna, issie tenminste weg uit mij at lijst
Idd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:42 schreef t0y het volgende:
Hij mag idd vol. Laten we er een slowchat van maken, ik trap af
Kutweer vandaag he?
Kut weerquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:42 schreef t0y het volgende:
Hij mag idd vol. Laten we er een slowchat van maken, ik trap af
Kutweer vandaag he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |