niks mis met Steve Urkelquote:
Heeeeeey, da's Lange Japie van Bassie en Adriaan!quote:
Afgezien van het feit dat hij een gangster is die geen mededogen kent: inderdaad.quote:
Inderdaad. Die verwachtte ik al sinds ik de TT las.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:01 schreef Gesloten het volgende:
* Gesloten wacht op een foto van Thijs Bosma![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:01 schreef Gesloten het volgende:
* Gesloten wacht op een foto van Thijs Bosma![]()
waarom fuck jij met mij ... tsss, sukkelquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Thijs Bosma is tha bomb!
*proest
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:21 schreef Thijs.Bosma het volgende:
[..]
waarom fuck jij met mij ... tsss, sukkel
in zijn tweede leven, wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hij woonde niet in the Getto!![]()
hij was wel een rijkeluis zoontje ... en ghetto's worden toch gevormd door groepen samenwonende minderheden ... nou rijke mensen vormen een minderheid dus een villawijk is ook een soort van ghetto... in theorie kwam Dolfje dus ook uit de ghettoquote:
Thank, you!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:24 schreef GWD het volgende:
[..]
hij was wel een rijkeluis zoontje ... en ghetto's worden toch gevormd door groepen samenwonende minderheden ... nou rijke mensen vormen een minderheid dus een villawijk is ook een soort van ghetto... in theorie kwam Dolfje dus ook uit de ghetto
you gotta be kiddin' mequote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:21 schreef Thijs.Bosma het volgende:
[..]
Misschien is het een kloonquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:25 schreef DraYtje het volgende:
[..]
you gotta be kiddin' me![]()
de echte neger zit op FOK!![]()
WESTSIDEEEEEE THIJS!!!![]()
fuckin nepnigger![]()
Zou je denken?quote:
Rezpect weet je!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:21 schreef Thijs.Bosma het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:31 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Westsideee!
Thijs oudjuh je vriend stond vanmiddag in de krant ouwee!
"[afbeelding]
te veel GTA:SA gespeeltquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:37 schreef Quickie_Bat het volgende:
[afbeelding]
Deze mag niet vergeten worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |