type o negative heb ik nog nooit geluisterd
![]()
Wat voor muziek is dat
![]()
Was net ff in een boek aan het bladeren dat gaat over de evolutie. " Evolutie, triomf van een idee" heet het boek.
3,85 miljard jaar geleden was er al leven op aarde hebben wetenschappers ontdekt. En dat boek gaat dieper in op bacterieën en vissen in het water en nog meer. Ik ga het denk ik nog helemaal lezen. Maar ik lees dus selectief
![]()
Ik lees niet chronologisch altijd.
Voorkant van het boek staan allemaal ogen op van wezens. En in principe heeft het allemaal een oog
![]()
Ik bedoel, als ik de voorkant van het boek bekijk en ik zie al die ogen, en ook het oog van de mens staat erop. Dan lijken we allemaal op elkaar. Op alle wezens. Omdat we ogen hebben
![]()
Wat ik ermee wil zeggen weet ik niet, maar ik vind het soms gewoon apart allemaal hoe het in elkaar steekt allemaal.
Hoe ziet een kikker de wereld? Of een vis? Of een vogel? Of wat dan ook? En zitten we niet allemaal verbonden via het zicht in de realiteit? Of hoe moet ik dat uitleggen nu?
Het alziend oog denk ik dan over na, misschien zijn al die ogen van alle wezens wel verbonden zoals ik 2 weken geleden schreef