Dat is je BMI, oa te berekenen op www.overgewicht.nlquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
wat is dat tussen haakjes? eigenlijk
OoAstridoO (1m65) (??) was 63,0 kg, weegt nu 63,0.kg en wil graag 58 kg wegen 0
Okquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is je BMI, oa te berekenen op www.overgewicht.nl
Ja! Maar je woont helemaal in W en het is koudquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Innepin: wil je hem even komen halen ofzo?
Nee, de bel is niet eens aangesloten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja! Maar je woont helemaal in W en het is koud![]()
sorry, erg offtopic. ik kom even langs.
edit: gvd de bel doet het niet en de deur is dichtals alles goed is gegaan heb ik je op msn toegevoegd.
Welkom, Starcatquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:22 schreef Starcat het volgende:
Starcat (1m68) (22,9) was 60,8 kg, weegt nu 64,6 kg en wil graag 60 kg wegen +4
Ik woog ooit eens 3 pond en 2 ons.....in 1966quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:28 schreef kwakveense het volgende:
ik heb ooit zelfs een kilo of 12 gewogen...maar ja, toen was ik denk ik een jaar of 2 oud...
Daar is eigenlijk geen vaste dag voor. Ik zelf doe het meestal op maandag omdat ik bij het Weight Watchers-programma ook steeds aan het einde van een week mijn nieuwe gewicht moet invoeren.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:57 schreef Starcat het volgende:
Op welke dag van de week geven jullie je gewicht eigenlijk door hier?
En die dag heb ik afgesloten met liters wijn en een turkse pizzaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:13 schreef karoltje het volgende:
Vandaag weer vol frisse moed begonnen...
Ach, de topictitel is niet voor niks "we houden vol".quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:24 schreef karoltje het volgende:
[..]
En die dag heb ik afgesloten met liters wijn en een turkse pizza. Ik ben echt oer en oerdom.
Maar ook vandaag weer vol frisse moed begonnen.
Dat klinkt als mij een paar jaar geledenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:30 schreef Klein het volgende:
Net een uur gestept en daarna een uur total body workout..dus heerlijk twee uurtjes gesport!
Sporten werkt bij mij verslavend, voel me heerlijk! (en heel erg moe nu, na america's next top model lekker slaaaaapen)
Net weer een uur pilates gedaan en een half uur op de crosstrainer gestaan... (mn verslaving is weer gevoedquote:Op maandag 6 maart 2006 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt als mij een paar jaar geledenIk had zo'n onbeperkt sporten abonnement en als ik een uurtje gestept had dan bleef ik na de les regelmatig (als enige
) gewoon wachten op het begin van de volgende les. Ik voelde me dan echt zalig en het was idd verslavend.
Ik heb vandaag heel saai gewandeldMaar ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas weer mag hardlopen bij een minder hoog gewicht. Dit kan nooit echt goed zijn voor mijn gewrichten als ik ga hardlopen.
En ik ga meedoen met een proefles waterpoloIk ben benieuwd
(en het is hier idd stil zeg....jullie eten toch nog wel gezond?)
Shit als ik dat ga eten val ik na 2 dagen dood neer van de honger!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:39 schreef Maeghan het volgende:
Jeeeej, vandaag gaat het wel goed. Vanochtend 2 boterhammen met cashewnotenpindakaas ertussen, tussendoor sesamsnaps en een appel, lunch een soyashake met een plak wortel-walnoten-chocoladecake, tussendoor sesamsnaps, een appel en een banaan en dan vanavond Indiase aardappelschotel. (Oh ja, en 3 Droste pastilles vergeet ik)
Jij bent ook geen vrouw.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Shit als ik dat ga eten val ik na 2 dagen dood neer van de honger!
Hm misschien. Ik let gewoon heel erg op dat ik geen tussendoortjes vreet, dat werkt ook goed! Wil alleen me buik nog wat in vorm krijgen, maar daarvoor moet ik oefeningen gaan doen in de sportschool, en daar heb ik geen zin in op dit moment... :$quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jij bent ook geen vrouw.
Bovendien, je went eraan. Ik heb vandaag 2 knackertjes, een broodje en een kom yoghurt met cruesli gehad, en avondeten straks nog. Ook niet erg veel, maar je moet er wat voor over hebben en als je het goed verspreidt hoef je echt geen honger te hebben.
Wat zijn sesamsnaps?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:39 schreef Maeghan het volgende:
Jeeeej, vandaag gaat het wel goed. Vanochtend 2 boterhammen met cashewnotenpindakaas ertussen, tussendoor sesamsnaps en een appel, lunch een soyashake met een plak wortel-walnoten-chocoladecake, tussendoor sesamsnaps, een appel en een banaan en dan vanavond Indiase aardappelschotel. (Oh ja, en 3 Droste pastilles vergeet ik)
Buikgriepje....quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:26 schreef Klein het volgende:
Goeiemorguh!
Ik ben misselijk, blegh, hele dag al..
Begon eigenlijk gister al na het avondeten (salade met kip, gedroogde tomaatjes en komkommer en brood en wat tomatensoep) Misschien toch wat te snel gegeten, want voel me nog steeds niet helemaal lekker... Of kan dat aan het warmte verschil soep/salade liggen?
Welkom en hier http://overgewicht.eigenstart.nl/ vind je in de rechterkolom onder 40-puntendieet diverse puntenlijstjes.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik kom me ook aanmelden
BubblegumBarbie (1m64) (24.2) weegt nu 65 kg en wil graag 55 kg wegen
Nu nog opzoek naar het puntendieet lijstje..
maar het gaat wel heel langzaam met enorm veel ups en downsquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Afvallen is echt heel simpel...
Tja, je zal er toch iets voor moeten doen, gaat niet vanzelf. Kun je niet vragen of die persoon jouw portie wat aanpast? Is bij mij toen ook gedaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:35 schreef BubblegumBarbie het volgende:
okeej.. dat gaat niet in mijn leven passen, er word altijd voor me gekookt en ik heb zelf echt geen tijd s'avonds om te gaan koken.. Dammit..
Isabeau had het over de theorie, die kent geen ups en downsquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maar het gaat wel heel langzaam met enorm veel ups en downs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |