Dan krijg je een ban! Puh!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:45 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben niet in de ban, mag dat ook?
Mods kunnen niet bannenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoeft ze niet meer naar school ofzo?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:11 schreef Zhenar het volgende:
Zal je zien dat MissBliss ergens rond 16 uur komt aankakken met "laatstie"![]()
how rudequote:"The fact is, the penguin population is out of control," says Beef-Based Agriculture spokesperson Aaron Nagasawa. "We have to do something about them anyway, so why not market them as tasty snacks? We could have penguin kebabs, penguin pies, penguin-on-a-sticks--the possibilities are endless! Let's not pass up this golden opportunity to provide a feast, if you will, for our economy."
neequote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:12 schreef Airelle het volgende:
Zullen we een handelsrelatie starten. Jij levert pingins en ik lever jouw ingevroren leeuw.
Tssssskkppf.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
neeik luister naar SPCA President Dave Clinton, die zegt precies waar het op staat
onvoorstelbaar dat jij ervoor gekozen hebt je leeuwen op te vretenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:14 schreef Airelle het volgende:
Tssssskkppf.
Hehe.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
onvoorstelbaar dat jij ervoor gekozen hebt je leeuwen op te vreten![]()
Vond ik ookquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vond ik ookGa je nog iets leuks doen vandaag Beev?
Oeh... vijftig procent kans dus dat hij zich vandaag gaat schamen voor Balkenende!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:52 schreef pberends het volgende:
'Helft Nederlanders schaamt zich voor Balkenende'
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Oeh... vijftig procent kans dus dat hij zich vandaag gaat schamen voor Balkenende!![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Oeh... vijftig procent kans dus dat hij zich vandaag gaat schamen voor Balkenende!![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:01 schreef Dizer het volgende:
[..]. Weet ie wie er mee gaat volgende meeting? Digispeed
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |