Precies: want die ken ik nou weer niet.... ach ja, soms is het ook maar toeval hoe je ergens tegenaan loopt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Zoiets als the Orange Peels, bedoel je?![]()
Hoe wil jij dat dan noemen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:39 schreef Z het volgende:
Als je als band 1 plaat uit hebt is er dan al sprake van een discografie?
Check dit albums maar eens, dan:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:40 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Precies: want die ken ik nou weer niet.... ach ja, soms is het ook maar toeval hoe je ergens tegenaan loopt.
Okay, thanx: ga ik doen!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Check dit albums maar eens, dan: [afbeelding]
Natuurlijk. Je weet nooit of er nog een volgende komt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:39 schreef Z het volgende:
Als je als band 1 plaat uit hebt is er dan al sprake van een discografie?
muzieknerdsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:37 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij, die band? Heb je die plaat? Dat zijn nou echt van die bandjes waarvan je verwacht dat NIEMAND het kent!
Als de 'juiste' mensen aabwezig zijn geldt dat voor mij voor ontzettend veel bands...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:37 schreef schaap001 het volgende:
Hoe kom je daar zo bij, die band? Heb je die plaat? Dat zijn nou echt van die bandjes waarvan je verwacht dat NIEMAND het kent!
Ja, da's wel waar, ja: soms komt iemand met een band op de proppen, die je zelf bijna vergeten bent: deze betreffende plaat waar peaceman naar vroeg is uit ± 1985. Daar heb ik zelf al in geen eeuwen maar aan gedacht, aan dat ding.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Als de 'juiste' mensen aabwezig zijn geldt dat voor mij voor ontzettend veel bands...
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:47 schreef peaceman het volgende:
killers ?
beide niet: het is een nieuw bandje (debuut album 2005): maar bovenstaand plaatje is een hint naar één van hun singles...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:33 schreef MadMaster het volgende:
Komen ze uit de Malcolm McLaren-stal?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:46 schreef Z het volgende:
Louis XIV (oid)
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:44 schreef ranja het volgende:
Ik ken de naam misschien welmaar om ze dan van een foto te herkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |