Ok vandaag toevallig nietquote:Op maandag 20 februari 2006 23:17 schreef Agiath het volgende:
Forum traag?
Dat gestalk van jou levert inderdaad veel dataverkeer op.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:15 schreef Bill_E het volgende:
(* Bill_E vind het niet gek dat het forum zo traag is)
Anderen hoeven het geen onzin te vinden.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:15 schreef Bill_E het volgende:
Sommige mensen die kunnen echt alleen maar onzin bedenken. Vandaag kwam ik steeds post van het_biertje tegen.. allemaal onzin..
En dan echt gewoon niets nuttigs.. Kan iemand mijn uitleggen wat zoon user in zijn hoofd heeft om zoveel onzin te lopen posten?![]()
dit topic bv...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Anderen hoeven het geen onzin te vinden.
Wat voor nuttigs heb jij bijgedragen dan?![]()
Waaruit maak je op dat ik een minderheid ben?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:32 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
God heeft mij verboden te converseren met minderheden.
omdat je je aangesproken voelt.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:33 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat ik een minderheid ben?
Hahaquote:Op maandag 20 februari 2006 23:33 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
omdat je je aangesproken voelt.
je gaf antwoord op mijn vraag? Geen enkele reden waarom ik me dan niet aangesproken zou voelen?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:33 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
omdat je je aangesproken voelt.
je moet je lijstje ff bijwerken. heb zojuist weer een topic gemaakt.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:38 schreef Bill_E het volgende:
[..]
je gaf antwoor dop mijn vraag? Geen enkele reden waarom ik me dan niet aangesproken zou voelen?
volgens mij ben je gewoon stiekem jalours.....quote:Op maandag 20 februari 2006 23:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wat wil je met een naam als antoine
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:39 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
je moet je lijstje ff bijwerken. heb zojuist weer een topic gemaakt.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:41 schreef The_Terminator het volgende:
Bagger en bash topicEn dat in één zin, hoe krijg je het voor elkaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |