quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:11 schreef moemoe het volgende:
Niks, gun haar een man die haar wel durft aan te spreken.![]()
1 |
Roep haar maar even dan zal ik haar wel even aan jou introduceren via een topicquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:12 schreef cerror het volgende:
Stop je stick in haar socket.
Assertiviteit heet dat, houden ze van.
waar kan ik dat downloadenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:12 schreef cerror het volgende:
Assertiviteit.
jaamaar zometeen dan zegd zuh dat ik stom ben ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:15 schreef moemoe het volgende:
Als je niks onderneemt gebeurt er ook niks. Ik probeer je zo ver te krijgen om wat te gaan doen.![]()
Nou dan heeft ze in ieder geval mensenkennisquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:16 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
jaamaar zometeen dan zegd zuh dat ik stom ben ofzo![]()
![]()
tof, idee. ik vraag haar e-mail ff .quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef MissBliss het volgende:
Stuur haar de link naar dit topic.
Dan zijn er nog miljarden vrouwen over waarbij je het nog eens kan proberen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:16 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
jaamaar zometeen dan zegd zuh dat ik stom ben ofzo![]()
![]()
Wel erbij zeggen dat ze eerst tieten moet posten he?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:18 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
tof, idee. ik vraag haar e-mail ff .
Bluf, bluf. Als je 'm hebt he even hier postenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:18 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
tof, idee. ik vraag haar e-mail ff .
onwijsleukechick.rarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Pak je mooie spiegelreflexcamera en maak stiekem een fotoserie van haar, heb je achteraf nog iets om aan terug te denken want je zal kansloos zijn.
Hahaha.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |