abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 februari 2006 @ 15:21:02 #1
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_35255273

ik had dus net voor de vakantie een boekhoud opdracht ingeleverd. Nu weet ik dat die vent van wie we die colleges hebben een toffe peer is, maar wat ik net in m'n mail vond.

Ik had dus de opdracht ingescanned & gemaakt en als PDF weer verzonden naar die bijgoochem.
Kijk ik net in m'n mail, blijkt dat hij die opdracht uitgeprint heeft en met rood heeft nageken en weer ingescanned en terug gemaild.

Ik had bij de laatste vraag toch wel een domme fout gemaakt >
Staat er met rood bij "WAT IS DIT VOOR KUT BEREKENING, GODVERDOMME" ( )
( had toch een 7,2 )

Dat had ik dus echt niet verwacht van een docent

Heb jij ook wel eens zoiets meegemaakt ?
pi_35255488
Wij hebben een docent die erg veel mailtjes spamt - niet echt zoiets als in de OP maar wel met e-mail
  zondag 19 februari 2006 @ 16:21:27 #3
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_35257112
whehe de leraren bij ons zijn zo ouderwets als iets.. internet.. huh computer

Huilen dan.
pi_35265516
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_35265711
Gave gozer
There you go..
pi_35265850
Bij ons op de TU ook een paar docenten die wat jonger zijn. "Nee, dat zou ik niet doen, dan verneuk je alles" bvb
  zondag 19 februari 2006 @ 20:13:09 #7
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_35266167
Ik had vroeger een leraar Nederlands en dat was een neger. Hij was af en toe zo gek als een deur. Als ie iets ging spellen zei hij altijd met de K van kut de B van beffen, enz, enz. Was ie wat aan het uitleggen dan liep ie op onze tafels de klas door. Was je wat in je schrift aan het tekenen zat je opeens tegen een schoen aan te kijken.
Hij was dan ook de populairste leraar van school.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_35266321
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:13 schreef cheqy het volgende:
Ik had vroeger een leraar Nederlands en dat was een neger. Hij was af en toe zo gek als een deur. Als ie iets ging spellen zei hij altijd met de K van kut de B van beffen, enz, enz. Was ie wat aan het uitleggen dan liep ie op onze tafels de klas door. Was je wat in je schrift aan het tekenen zat je opeens tegen een schoen aan te kijken.
Hij was dan ook de populairste leraar van school.
Zolang je het voor elkaar krijgt dat je leerlingen dan ook nog iets doen, is dit echt super Twintig keer beter dan al die saaie taarten waar je toch niks van mee kreeg omdat je lag te slapen
  zondag 19 februari 2006 @ 20:21:31 #9
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_35266554
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:16 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Zolang je het voor elkaar krijgt dat je leerlingen dan ook nog iets doen, is dit echt super Twintig keer beter dan al die saaie taarten waar je toch niks van mee kreeg omdat je lag te slapen
We moesten af en toe echt wel blokken want anders kon ie best pissig worden.
Maar van hem konden we het wel hebben als ie boos werd. Bij mij op school was menig leerkracht overspannen gevlucht, alleen hij redde het.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_35267248
Ik had eens met mijn ouders gewed dat ik een 10 zou halen voor Grieks (proefvertaling), en ik had een 9. Ik vertelde dit aan mijn leraar, zegt hij "ZEG DAT DAN METEEN, MALLOOT!" en schrijft een 10 neer " RdJ, je bent een toffe peer
Geen gezeik.
  Moderator zondag 19 februari 2006 @ 21:47:20 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35270173
Leuke 'belevenissen mogen hier , maar echt dwaze uitspraken? -> Dwaze uitspraken van leraren #2
Ofterwel

GC >> SES
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')