Vandaag aten wij gehaktballen, oma's friet, sla, appelmoesquote:Op maandag 20 februari 2006 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, zie net dat de site tijdelijk uit de lucht is![]()
Moet ik het even voor je overtypen?
Vandaag: of taco's of mihoen met teveel groenten![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:23 schreef JacMar het volgende:
Een boterham met pindakaas en een kop thee (Rooibos chocolade-mint)
Je kunt het kopen bij Simon Leveltquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
chocolade mint thee, dat klnkt wel onwijs spannend
ik drink nu sterrenmix thee
Dat ziet er goed uit... is het wat? Ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:58 schreef JacMar het volgende:
Een sultana hartig (tomaat/ Italiaanse kruiden)
Ik vond 'm lekker!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit... is het wat? Ik had er nog nooit van gehoord.
Ik ben een tosti met kaas aan het maken, beetje verlaat ontbijt.
Een WATquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:22 schreef Koningin het volgende:
Ik ben nu een nonnevot aan het eten
Nooit gehoord of gezienquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:14 schreef Koningin het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier in Limburg noemen ze dat een nonnevot (de kont van een non).
Is dat ding hard of zacht?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:14 schreef Koningin het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier in Limburg noemen ze dat een nonnevot (de kont van een non).
Zacht en erg lekkerquote:
Dat klopt!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:02 schreef _Flame_ het volgende:
[..]
Zacht en erg lekker![]()
is volgens met van hetzelfde deeg als een berlinerbol
Je hebt na je avondeten nog 8 boterhammen naar binnen gewerkt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:25 schreef Camplo het volgende:
Gegeten:
Aardappels, Witlof Salade, Blinde Vink ofzo =).
S'avonds nog gehad:
4 boterhammen met chorizo en 4 met goudsalami
en 2 glazen water en een glas melk met smaakje
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:15 schreef -Marc- het volgende:
1 Portie kibbeling
1 Krentenbol
1 Broodje paté gezond garnalen salade gezond
1 Appel
1 Banaan
1 Pakje karnemelk!
Oh, die wil ik nu ook!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:46 schreef El_Rolando het volgende:
Pizza El Tono!
Ik ben heul benieuwd hoe dat smaaktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:47 schreef JacMar het volgende:
De linzenschotel uit de allerhande staat te pruttelen![]()
Ik ga 'm nu proevenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben heul benieuwd hoe dat smaakt
Mooi zo, want ik wil hem ook binnenkort gaan makenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef JacMar het volgende:
De linzenschotel was zeer geslaagd!![]()
Zeker voor herhaling vatbaar![]()
Dat lijkt me lekker!!! Heb je een recept toevallig?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:38 schreef Thisbe het volgende:
Spaghetti a la putanesca![]()
Spaghetti met knoflook, ansjovis, tomaten uit blik, spaanse peper, rode wijn, kappertjes en olijven![]()
Spaghetti koken,quote:Op zondag 26 februari 2006 17:24 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat lijkt me lekker!!! Heb je een recept toevallig?![]()
Ga ik proberenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:04 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Spaghetti koken,
Knoflook, ansjovis en spaanse peper kleinsnijden en even bakken
tomaten uit het blik vissen en wat kleiner snijden, deze gooi je met een flinke scheut wijn bij de knoflook ed in de pan.
Dan zwarte olijven wat kleinsnijden, en deze met de kappertjes ook erbij flikkeren helemaal op het eind.
Klaar, studentenmaaltijd!![]()
Die heb ik ook wel eens gegeten, een paar keer in een restaurant op Malta en later nog een paar keer thuis, die spaghetti is echt super! Goed idee trouwens, die ga ik ook weer een keer maken.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:38 schreef Thisbe het volgende:
Spaghetti a la putanesca![]()
Spaghetti met knoflook, ansjovis, tomaten uit blik, spaanse peper, rode wijn, kappertjes en olijven![]()
Die van Knorr vind ik juist helemaal niet lekker. Heb je een recept?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:37 schreef Angeles het volgende:
Vanavond wordt het moussaka. Mijn nichtje komt eten en die is gek op moussaka. Ik maak 'm wel zelf, zal mij benieuwen of ze 'm net zo lekker vindt als die van Knorr.
Het was lekker, behalve de erwtjes danquote:Op maandag 27 februari 2006 16:47 schreef golfer het volgende:
Straks gevulde kabeljauwburgers met mosterdsaus, worteltjes en doperwtjes.![]()
Is een benaming die ik er zelf aangegeven had.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat houdt indische hutspot in martijn?
Eehhh, kijken wat er in huis is als je vergeten bent groenten voor bij de beenham mee te nemen.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeetje Martijn, hoe kom je er op? En hoe durf je het te maken?![]()
Bij welke v.d. Valk ga je eten? Heb al bij verschillende v.d. Valks gegeten en er is een groot verschil tussen de keukens kan ik je zeggenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen uit eten bij v.d. Valk.... Iemand daar nog een suggestie voor, wat ik moet nemen?
Hou het altijd veilig, d.w.z. biefstuk![]()
In Wolvega, schijnt toch wel goed te zijn .... Wat vind jij waar het lekkerst?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:34 schreef Martijn_77 het volgende:
Bij welke v.d. Valk ga je eten? Heb al bij verschillende v.d. Valks gegeten en er is een groot verschil tussen de keukens kan ik je zeggen![]()
In Maastricht hadden ze erg lekker lamsvlees en in Emmen heb ik een goede (en ook grote) snitzel op.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
In Wolvega, schijnt toch wel goed te zijn .... Wat vind jij waar het lekkerst?
We hadden verse groenten genoeg alleen niet speciaals voor bij de beenham dus ben ik gaan experimenteren en qua smaak enzo paste het ook nog goed bij elkaar.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Dus vergeten dingen maakt een indische hutspot?![]()
Cool, bij mij wordt het dan de bezorgshoarma![]()
Ja, en dat smaakt prima maar dan probeer je het de volgende keer bewust, dan is het niet te vreten, tenminste zo gaat het altijd bij mijquote:Op maandag 27 februari 2006 20:12 schreef Martijn_77 het volgende:
We hadden verse groenten genoeg alleen niet speciaals voor bij de beenham dus ben ik gaan experimenteren en qua smaak enzo paste het ook nog goed bij elkaar.
Gaan we hier verder [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktipsquote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, en dat smaakt prima maar dan probeer je het de volgende keer bewust, dan is het niet te vreten, tenminste zo gaat het altijd bij mij![]()
Sorry, nu weer OT![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Damn, alleen de olie of ook het apparaat?![]()
Ik ook, zelf gefrituurd. Een bord frites met satesaus naar binnen gewerktquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:17 schreef Camplo het volgende:
Cappucino met 5 bastognekoeken.
Het was geslaagd. Bluezz en mijn stiefmoeder vonden het lekker.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:51 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Fettuccini in roomsaus met gegrillde st. Jacobsschelpen en aspergetips.![]()
Dat is een pittige saus op basis van vis saus, sesamolie en diversen kruiden, je doet hier gemarineerde kip (maismeel en soyasaus) en verschillende verse ingredienten bij zoals gember en knoflook, dit roerbak je op hoog vuur en serveer je met rijst.quote:
Of wat wij altijd adviseren, 20 minuten per pond! Aantal graden ben ik op dit moment even kwijt...Denk dat je met 180 wel redelijk zit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:42 schreef Faithy het volgende:
ik ga lekker andijviestamppot met spekjes eten en rollade..
maar nu vroeg ik me af:
ik heb een rolladetje van ehm.. ongeveer 600gram, en die wil ik in de oven (met het spit) gaan klaarmaken...
kan iemand mij vertellen hoe lang en op hoeveel graden ongeveer? Zo, dat 't nog een beetje zacht van binnen is, dus niet droog?![]()
hahaha komt me bekend voorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
bij gebrek aan beter ga ik zo pizza eten met wat wijn erbij.
had eigenlijk iets anders in gedachten, maar dat komt dan wel een andere keer
soms loopt het zo, maar dat geeft op zich nietquote:
die pizza heb ik laatst ook x gehad is wel lekker.. wijntje er bijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
soms loopt het zo, maar dat geeft op zich niet
zit nu een funghi pizza van dr oetker in de oven
En dadelijk een boterham met kipnuggets. Meergranenbrood, dat wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Afbakbroodje met kaassoufflé. Lekker ongezond.![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:03 schreef kabouter.muts het volgende:
Broodje shoarma met zelfgemaakte uiensaus en knoflooksaus en komkommer/tomaat/uien salade.
Wat een combinatiesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En dadelijk een boterham met kipnuggets. Meergranenbrood, dat wel.
Echt tentamenvoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |