Weet je het zekerquote:Op maandag 20 februari 2006 22:52 schreef MiLalaa het volgende:
en ik verander mijn nr3 1500m Morrisson in Fabris
ja jammer Olmo. Ik kan je voorspelling wel meenemen in de puntentelling hoor. Alleen een topnotering kun je op je buik schrijven vrees ik.. Misschien kun je nog winnaar worden van blok3 ...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:52 schreef Olmo het volgende:
Jammer dat ik dit topic nu pas zie.. had graag alles meevoorspeld
Tussenstand in OP is wel een goed ideequote:Op maandag 20 februari 2006 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
Misschien handig om hier ook even de stand in te zetten?
Neem dan ook de linkjes naar de vorige topics mee in de OPquote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tussenstand in OP is wel een goed idee
Finale ijshockey damesquote:Op maandag 20 februari 2006 22:56 schreef MiLalaa het volgende:
Stand na zondagavond (ik geloof dat er vandaag toch geen punten verdiend konden worden, heb het nog even niet bekeken in ieder geval en heb nu m'n laptop met de gegevens even niet bij de hand)
Doe ik dat wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:54 schreef MiLalaa het volgende:
Misschien kun je nog winnaar worden van blok3 ...
ok ik heb het geprobeerdquote:Op maandag 20 februari 2006 22:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Neem dan ook de linkjes naar de vorige topics mee in de OP![]()
En het is geluktquote:
Ik had 1 en 3 omgedraaid, 2 goed dus nog wel een paar puntjes gesprokkeldquote:Op maandag 20 februari 2006 23:00 schreef komrad het volgende:
Dames:
1. Canada
2. Finland
3. USA
weer een fijne voorspelling, 1 en 3 goed
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:17 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik voel me wel een echte trendsetter met Rocca op de slalom
Rocca is de grote favoriet en Italiaan...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:20 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja ik heb geeeen idee wie het is
maar hup Rocca!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:35 schreef snellejelle het volgende:
IJshockey (nummers 1,2,3)
Dames:
Canada
Zweden
VS
snellejelle had het damesijshockey helemaal goed voorspelt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:46 schreef MiLalaa het volgende:
Vaduz was de enige die de voorspelling landenteams schansspringen helemaal goed had, 10 punten dus. Vond ik wel even het vermelden waard omdat het volgens mij nog niet eerder was voorgekomen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
snellejelle had het damesijshockey helemaal goed voorspelt.
Staat een paar posts hierboven, maar ook dit is zeker het vermelden waard.
nog "maar" zesdequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef MiLalaa het volgende:
Tussenstand na vandaag:
1. Brahimov ----- 68
2. BVO ----------- 62
3. komrad -------- 61
4. Caws --------- 60
5. Falco ---------- 59
6 Snellejelle ------ 56
Heej Simon, jij ook hier?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:50 schreef Caws het volgende:
Kut, 4e
Mwoh, er staan nog heel wat beslissingen open. Dus ik verkoop de beer nog nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:56 schreef komrad het volgende:
brahimov heeft wel de vorentscheidung gemaakt
je bedoelt de huidquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:57 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Mwoh, er staan nog heel wat beslissingen open. Dus ik verkoop de beer nog niet![]()
Ik dacht: er hapt wel iemand. Ik werd op m'n wenkbrauwen bediendquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:46 schreef MiLalaa het volgende:
Vaduz was de enige die de voorspelling landenteams schansspringen helemaal goed had, 10 punten dus. Vond ik wel even het vermelden waard omdat het volgens mij nog niet eerder was voorgekomen.
Had ik ook last vanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:23 schreef Bruce117 het volgende:
Wel de drie goede namen, alleen de volgorde klopte niet helemaal
jaja zeggen ze allemaal achteraf hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:59 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik dacht: er hapt wel iemand. Ik werd op m'n wenkbrauwen bediend![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:11 schreef Brahimov het volgende:
SnelleJelle, jij had het damesijshockey goed voorspeld?![]()
*Brahimov gaat eens wat hij daarover geroepen had
Oh yea of little faithquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:11 schreef komrad het volgende:
[..]
jaja zeggen ze allemaal achteraf he
you call this mediocre try an attampt worthy of my trust??quote:
Is this an english-language slowchat topic now?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:20 schreef komrad het volgende:
[..]
you call this mediocre try an attampt worthy of my trust??
i have no problems with switching the language of the OWG prono to dutch againquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:26 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Is this an english-language slowchat topic now?![]()
haastquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef Remzz het volgende:
Ik sta gewoon laatsteEcht zielig haast
i second that. Ik bedoel: Daar ben ik voor!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:28 schreef komrad het volgende:
[..]
i have no problems with switching the language of the OWG prono to dutch again
gefeliciteerdquote:
Thx!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:41 schreef komrad het volgende:
[..]
gefeliciteerd
sportief trouwens dat je niet mijn prono gekopieerd hebt om je (toen nog) naaste concurrent af te schudden
Hoiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef MiLalaa het volgende:
Tussenstand na vandaag:
14. Wombcat ----- 50
'quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:46 schreef MiLalaa het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:37 schreef Boogerd het volgende:
Ik zie net dat dit mijn 1500M Heren is: 1500m H 1. Fabris 2. Davis 3. Hedrick!!!
Wow. Zomaar naar een (gedeelde) vierde plek gestegen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef MiLalaa het volgende:
nieuw tussenstandje:
1. Brahimov ------- 75
2. Falco ------------ 66
3. BVO ------------- 64
4. komrad ---------- 62
4. Caws ----------- 62
4. Wombcat ------- 62
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:44 schreef Wombcat het volgende:
MiLalaa, waarom staat D_H 23e met 53 punten? Heeft 'ie iets verkeerds tegen je gezegd.
zal wel typefoutje zijn
laat maar staan danquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:45 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
daar is iets misgegaan. Ik zal er morgen wel even naar kijken, waarschijnlijk ben ik gewoon vergeten hem omhoog te schuiven.
Hoeft niet per sé, hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef MiLalaa het volgende:
nieuw tussenstandje:
(...)
Wie houdt Brahimov tegen?
dat zegt mijn vriendin ook altijd tegen mijquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:45 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
daar is iets misgegaan. Ik zal er morgen wel even naar kijken, waarschijnlijk ben ik gewoon vergeten hem omhoog te schuiven.
ik heb het even opgezocht:quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:14 schreef MiLalaa het volgende:
![]()
![]()
Maarruh, dolle_hond, om het weer even over iets anders te hebben. Heb je nog enig idee voor een russische naam die je hebt ingevuld bij het langlaufen? Of blijft het bij 'russische'?
Ik win in ieder geval niet meerquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef MiLalaa het volgende:
nieuw tussenstandje:
1. Brahimov ------- 75
25. Olmo ------------ 5
Same here. Is ook al weer zolang geleden...quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:16 schreef komrad het volgende:
i kweet niet eens meer wat mijn curling voorspelling is
Dames:quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:16 schreef komrad het volgende:
i kweet niet eens meer wat mijn curling voorspelling is
Dames:quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:05 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Same here. Is ook al weer zolang geleden...
Heej, da's pas service! Thx!quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Dames:
1. Zweden
2. Canada
3. USA
OWS Prono
zeven puntenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:18 schreef snellejelle het volgende:
zweden moet winnen, dan heb ik 1 en 3 goed
er is toch maar één rij?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:17 schreef Ambrosius het volgende:
Het linkerrijtje is nu zelfs ver weg, en ik heb nog bovenaan gestaan.
aha okee, dankjewelquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:18 schreef MiLalaa het volgende:
ijshockey finale heren, curling finale heren, en de mass starts langlaufen, verder de 10km en 5km schaatsen en that's it volgens mij .
dat had ik geweigerd te voorspellen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:19 schreef komrad het volgende:
we hebben trouwens helemaal geen kunstrijden gedaan bedenk ik me nu, terwijl dat ongeveer de meeste zendtijd heeft gekregen
de slalom heren ook nog, toch? of is die vandaag geweestquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:18 schreef MiLalaa het volgende:
ijshockey finale heren, curling finale heren, en de mass starts langlaufen, verder de 10km en 5km schaatsen en that's it volgens mij .
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat had ik geweigerd te voorspellen.
Mwah.quote:30km mass start D 1 Neumannova 2. Tchepalova 3. Bjoergen
Hedrick en Verheijen op 2 en 3 des te meerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:21 schreef Bruce117 het volgende:
Bob als winnaar.
Dat zullen er niet veel hebben. Verwacht eigenlijk dat niemand dat heeft.
Dan kom je dichtbijquote:
*meld.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:52 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hedrick en Verheijen op 2 en 3 des te meer
maar niet Brahimov![]()
En minstens 4 anderenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:44 schreef Falco het volgende:
Dat wordt een spannende eindsprint tussen Brahimov en mij!
Dat ook. Ik heb je pronolijstje van het derde blok gecheckt en we hebben veel dingen hetzelfdequote:
Spannend!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat ook. Ik heb je pronolijstje van het derde blok gecheckt en we hebben veel dingen hetzelfde!
Told you soquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:52 schreef Bruce117 het volgende:
Wordt het toch nog erg spannend wie dit gaat winnen.
Maar ben gerust, ik ga je in ieder geval niet meer inhalen.quote:
Er staan als ik hierboven kijk en aftel nog 5 events open, dus dat wordt moeilijk, inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Maar ben gerust, ik ga je in ieder geval niet meer inhalen.
zelfs toen stond ik niet boven jequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:12 schreef Brahimov het volgende:
Grappig om terug te kijken en te vergelijken:
De allereerste tussenstand:
15. Brahimov ----- 4
19. snellejelle ----- 3
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zelfs toen stond ik niet boven je
Toen was er nog niets aan de handquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:12 schreef Brahimov het volgende:
Grappig om terug te kijken en te vergelijken:
De allereerste tussenstand:
3. Bruce117 ---- 10
Mja, stom, ik had hem natuurlijk op 1 moeten/horen te zetten in het kader van mijn 'ik gun het jou het meest' voorspellingen..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:21 schreef Bruce117 het volgende:
Bob als winnaar.
Dat zullen er niet veel hebben. Verwacht eigenlijk dat niemand dat heeft.
Ik ben nu je grootste supporter, ik kijk nu al uit naar mijn aandeel in de eerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:44 schreef Falco het volgende:
Dat wordt een spannende eindsprint tussen Brahimov en mij!
Veel dankquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:40 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik ben nu je grootste supporter, ik kijk nu al uit naar mijn aandeel in de eer.
Fraai is dat...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:40 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik ben nu je grootste supporter, ik kijk nu al uit naar mijn aandeel in de eer.
Same herequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Veel dank
Maar ik heb veel punten laten liggen vandaag met Fischer, Wilhelm en Rocca.
Daar sta je dan met Smit in je pronoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:31 schreef MiLalaa het volgende:
Nu wordt het spannend. Ik had als enige Smitin de prono. Nog een half uur de hoop op heel wat punten te scoren
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:31 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Daar sta je dan met Smit in je prono
Ik vond het wel een goede gok om Smit te kiezen. Met onderscheidende voorspellingen haal je pas echt punten. Als ze uitkomen, tenminstequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
mijn hoop is nu op Groenewold gevestigd
die had ik er ook nog in staan. Hoe dom. Had ik qua 'leuke' naam theorie beter Kleibeuker kunnen kiezen.
Daar gaat m'n koppositie...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:34 schreef MiLalaa het volgende:
Trouwens, vandaag zijn er nog heel weinig punten gescoord door iedereen. Bij biathlon was er slechts 1 iemand die Greis goed had (DeeBee doet weer goede zaken) en niemand had de dames goed.
Wat Skien betreft lijkt het helemaal een hopeloze zaak met Rocca. Maar voor de enkelen die hem niet hadden kunnen er zo op het einde nog mooie verschuivingen plaats gaan vinden.
Ik had achteraf ook voor Kleibeuker moeten gaan... Groenewold kan echt helemaal niks daar in Turijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
mijn hoop is nu op Groenewold gevestigd
die had ik er ook nog in staan. Hoe dom. Had ik qua 'leuke' naam theorie beter Kleibeuker kunnen kiezen.
Linkerrijtjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:26 schreef MiLalaa het volgende:
Weinig punten verdiend vandaag door iedereen. Weinig verschuivingen dus ook maar wel een nieuwe nummer 1 dus de nieuwe stand is zeker het vermelden waard.
9. MiLalaa --------- 73
9. Leonoor -------- 73
9. Snellejelle ------ 73
9. WEST ---------- 73
Met alleen langlauf mass start en ijshockey 1,2,3 nog te gaan op naar het eindklassement van morgen.
ennuh, bedankt he
dat kan natuurlijk morgen pas. Ik denk dat dat op basis gaat van de meeste 5-punters, ofzo, als dat lukt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Linkerrijtje
is het doelsaldo of onderlinge resultaat van deze vier al bekend?
tis maar goed dat je voor jouw functie van "Nieuwsposter Sport" geen echte kennis nodig hebtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:30 schreef Ambrosius het volgende:
Dat wordt dus maar net top 20, hoop ik.
Misschien kan ik je nog inhalenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:30 schreef Ambrosius het volgende:
Dat wordt dus maar net top 20, hoop ik.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tis maar goed dat je voor jouw functie van "Nieuwsposter Sport" geen echte kennis nodig hebt
Zeker voordat we begonnen en de namen alfabetisch gesroterrd stondenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..].
Ik heb bovenaan gestaan, volgens mij kun jij dat niet zeggen.
Nee, gewoon op eigen kracht met meer punten dan iedereen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zeker voordat we begonnen en de namen alfabetisch gesroterrd stonden![]()
mazzel, pure mazzel. hardlopertquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..].
Ik heb bovenaan gestaan, volgens mij kun jij dat niet zeggen.
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:20 schreef MiLalaa het volgende:
Ik moet zo eventjes weg. De officiele eindstand volgt vanavond laat. Tot dan laat ik jullie nog even in spanning.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:01 schreef Bruce117 het volgende:
MiLaLaa ontzettend bedankt voor het bijhouden van de prono![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:01 schreef Bruce117 het volgende:
Toch nog 6e, maar met langlaufen en ijshockey heb ik wss niet echt flink gescoord, dus zak misschien nog iets. Maar na het desastreuse begin is dit niet verkeerdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:26 schreef MiLalaa het volgende:
6. Wombcat ------- 76
Met alleen langlauf mass start en ijshockey 1,2,3 nog te gaan op naar het eindklassement van morgen.
Iddquote:Op zondag 26 februari 2006 18:01 schreef Bruce117 het volgende:
Zou ik Ambrosius nog gepasseerd zijn en 19e eindigenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:42 schreef Brahimov het volgende:
De laptop ratelt, de spanning stijgt...
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:42 schreef Brahimov het volgende:
De laptop ratelt, de spanning stijgt...
Eerst doen we uiteraard nog de zomerspelen.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:03 schreef MiLalaa het volgende:
bedankt voor de dankbetuigingen of hoe je zoiets noemt. Het was me een waar genoegen. Ik dacht vantevoren dat het heel veel werk zou zijn maar het viel heel veel mee dus wat mij betreft doen we over 4 jaar een nog uitgebreidere![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:03 schreef MiLalaa het volgende:
(..)
lang zag het uit naar een andere winnaar.
* eens isquote:Op zondag 26 februari 2006 23:00 schreef snellejelle het volgende:
Voor MiLalalalalalalala:
[afbeelding]
Matig.quote:
we staan gedeeld op een mooie 13e plaatsquote:Op maandag 27 februari 2006 18:10 schreef dolle_hond het volgende:
klasse milalalaa![]()
en ik heb mitt geklopt
het was mijn streven om precies gelijk te eindigen met iemand, zolang t maar niet mitt wasquote:Op maandag 27 februari 2006 18:45 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
we staan gedeeld op een mooie 13e plaats![]()
Zou DeeBee al weten dat ie (het is toch een hij?) de winnaar is, hij mag alle felicitaties wel eens komen ophalen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het was mijn streven om precies gelijk te eindigen met iemand, zolang t maar niet mitt was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |