Toch nog 6e, maar met langlaufen en ijshockey heb ik wss niet echt flink gescoord, dus zak misschien nog iets. Maar na het desastreuse begin is dit niet verkeerdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:26 schreef MiLalaa het volgende:
6. Wombcat ------- 76
Met alleen langlauf mass start en ijshockey 1,2,3 nog te gaan op naar het eindklassement van morgen.
Iddquote:Op zondag 26 februari 2006 18:01 schreef Bruce117 het volgende:
MiLaLaa ontzettend bedankt voor het bijhouden van de prono![]()
Zou ik Ambrosius nog gepasseerd zijn en 19e eindigenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:42 schreef Brahimov het volgende:
De laptop ratelt, de spanning stijgt...
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:42 schreef Brahimov het volgende:
De laptop ratelt, de spanning stijgt...
Eerst doen we uiteraard nog de zomerspelen.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:03 schreef MiLalaa het volgende:
bedankt voor de dankbetuigingen of hoe je zoiets noemt. Het was me een waar genoegen. Ik dacht vantevoren dat het heel veel werk zou zijn maar het viel heel veel mee dus wat mij betreft doen we over 4 jaar een nog uitgebreidere![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:03 schreef MiLalaa het volgende:
(..)
lang zag het uit naar een andere winnaar.
* eens isquote:Op zondag 26 februari 2006 23:00 schreef snellejelle het volgende:
Voor MiLalalalalalalala:
[afbeelding]
Matig.quote:
we staan gedeeld op een mooie 13e plaatsquote:Op maandag 27 februari 2006 18:10 schreef dolle_hond het volgende:
klasse milalalaa![]()
en ik heb mitt geklopt
het was mijn streven om precies gelijk te eindigen met iemand, zolang t maar niet mitt wasquote:Op maandag 27 februari 2006 18:45 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
we staan gedeeld op een mooie 13e plaats![]()
Zou DeeBee al weten dat ie (het is toch een hij?) de winnaar is, hij mag alle felicitaties wel eens komen ophalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |