Die doceert daar toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat heeft Plasterk met Leiden van doen?
Hij is directeur van het Hubrecht Laboratorium (Nederlands Instituut voor Ontwikkelingsbiologie) in Utrecht, en is hoogleraar Ontwikkelingsbiologie aan de Universiteit van Utrecht.quote:
Maar mijn TT is vééél leuker.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nou, de eerste wordt altijd genomen. Protocol zeg maar.
Mooi, jouw vlag fungeert niet meer.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:48 schreef du_ke het volgende:
Oi!
Overigens kan daar zoals van elk protocol van afgeweken worden. Maar dat is nu te laatquote:Op maandag 20 februari 2006 22:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hij heeft in de gemeenteraad gezeten daar.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij is directeur van het Hubrecht Laboratorium (Nederlands Instituut voor Ontwikkelingsbiologie) in Utrecht, en is hoogleraar Ontwikkelingsbiologie aan de Universiteit van Utrecht.
alhoewel:quote:
En je neemt Johan liever dan mij?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Jaja, rustig maar hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij is directeur van het Hubrecht Laboratorium (Nederlands Instituut voor Ontwikkelingsbiologie) in Utrecht, en is hoogleraar Ontwikkelingsbiologie aan de Universiteit van Utrecht.
Dat staat hier natuurlijk los van.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
En je neemt Johan liever dan mij?
In z'n studietijd.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij heeft in de gemeenteraad gezeten daar.
Me dunkt.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:52 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat staat hier natuurlijk los van.
Deze vraag zou je beter aan Monidique kunnen stellen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
En je neemt Johan liever dan mij?
Oh? Is hij uit de kast?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Deze vraag zou je beter aan Monidique kunnen stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |