We houden er in elk geval allebei van om te Burnerbashen.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
O kut ik lachte om een sarcastische opmerking van TRS.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:50 schreef Tally het volgende:
Dan moet je naar de notaris..
Dat kost nog meer geld!
Sinds wanneer ben ik een begrafenisondernemer?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Was jij niet voor hetero-lijken?
Ik giechelde.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gewoon zoiets.
Maar dan in kleur.
O ja we zitten niet op MSN samen hequote:Op maandag 20 februari 2006 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
hehe, ik wou je al bijna op je gay.nl profiel gaan aanspreken.
Ja..dat was een inkoppertjequote:Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een begrafenisondernemer?
Ik denk dat dat meer in dat laatste dan in dat eerste zitquote:Op maandag 20 februari 2006 21:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik open net een hele wereld voor TRS, hij had nog nooit van het fenomeen homo literatuur gehoord![]()
O oke..quote:Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gewoon zoiets.
Maar dan in kleur.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:04 schreef Cazman het volgende:
WIE LOOPT HIER TALLY UIT TE SCHELDEN!!!?!?!?!?!??!!???!!!!!
Ssst.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer in dat laatste dan in dat eerste zit
Handgeschreven, én met stempel.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:05 schreef Tally het volgende:
O oke..
En dan uitgeprint?
Of digitaal is ook goed?
Dat komt waarschijnlijk omdat "literatuur" pas in de bovenbouw behandeld wordt. Daarvoor heet het gewoon "lezen".quote:Op maandag 20 februari 2006 21:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik open net een hele wereld voor TRS, hij had nog nooit van het fenomeen homo literatuur gehoord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |