Ja dat mag ze gewoon hebben..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef PPL het volgende:
Echt?
M'n vrouw had gisteren verschrikkelijk last van maagzuur maar riep dat ze geen Rennies mocht.
Dit zou dan een alternatief kunnen zijn.
Mooi, dat ga ik dan strax meteen ff medeln bij haar.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:12 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]
Ja dat mag ze gewoon hebben..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet idd via de huisarts, het is iig goedgekeurd voor zwangere vrouwen..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:13 schreef PPL het volgende:
[..]
Mooi, dat ga ik dan strax meteen ff medeln bij haar.
Gaviscon dus.
Ze moet morgen toch langs de huisarts om een en ander af te geven, dus dan kan dit ook meteen.
Ik begreep dat het geen OTC is, en dus via receptje moet.
Sorry.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:16 schreef pinquit het volgende:
ik hoef niet meer in t lijstje hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu niet meer als het goed is. Ik weet niet goed wat er gebeurd is maar ik had pinguit en ladylike volgens mij allang uit de lijst gehaaldquote:Op maandag 20 februari 2006 20:24 schreef Xanthe het volgende:
Vergeleken met de vorige lijst missen er nu een paar namen onderin het lijstje.
Ik had gewoon de hele lijst gequote uit deel 175.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:32 schreef Lois het volgende:
[..]
Nu niet meer als het goed is. Ik weet niet goed wat er gebeurd is maar ik had pinguit en ladylike volgens mij allang uit de lijst gehaaldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:32 schreef Troel het volgende:
Ik vind het nog steeds gigantisch gaaf PPLom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb haar profiel besnuft, en zag dat ze niet zo lang geleden nog op het forum geweest is:quote:Op maandag 20 februari 2006 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb ladylike trouwens ook even uit het lijstje gehaald.
Hoe bedoel je? wat is een bugje?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:53 schreef Lois het volgende:
Nee dat is een bugje Rijstebuiltje, dat zegt niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop