Omdat ik niet houd van konijnen proevenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
en waarom ben ik dan het proefkonijn?![]()
![]()
Jouw humorquote:Op maandag 20 februari 2006 19:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Omdat ik niet houd van konijnen proeven
Ik kom gewoon niet meer bij! Ik weet zelfs niet meer hoe ik tussen het lachen nog een deftig woord kan uitbrengenquote:
deftige woorden worden hier ook niet van je verwacht hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 20:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet meer bij! Ik weet zelfs niet meer hoe ik tussen het lachen nog een deftig woord kan uitbrengen![]()
![]()
ik verwacht dat er binnen 10 minuten iemand dit goede gesprek gaat verstorenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:01 schreef leonieke het volgende:
Gaan wij anders met z'n tweeën het topic volspammen?
neequote:Op maandag 20 februari 2006 20:01 schreef leonieke het volgende:
Gaan wij anders met z'n tweeën het topic volspammen?
Da's gewoon omdat ik uit België kom eh dat jullie dat niet verwachten van mijquote:Op maandag 20 februari 2006 20:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
deftige woorden worden hier ook niet van je verwacht hoor
nee hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 20:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Da's gewoon omdat ik uit België kom eh dat jullie dat niet verwachten van mij![]()
Tijd voor een ander abo dan? Simonly niets?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef indahnesia.com het volgende:
goedenavond.. ik ben door weer en wind gegaan om prepaid tegoed te halen toen ik ontdekte dat er niet meer opgewaardeerd kon worden via MasterCard. Kut Hi![]()
ik heb geen abbo, wil er ook geen voor die paar maanden dat ik nog hier ben.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd voor een ander abo dan? Simonly niets?
Zit ook weer wat in jaquote:Op maandag 20 februari 2006 20:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb geen abbo, wil er ook geen voor die paar maanden dat ik nog hier ben.
quote:
Ey!!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi,
vertel, wat heb je allemaal gedaan?
Druk dusquote:Op maandag 20 februari 2006 22:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ey!!
Werken, bijeenkomst, zwemmen....
Dat ligt er aan of het van die h00terz zijn die je echt omhoog moet houden of dat het gewoon ferme jongens zijn.quote:
Volgens de voorspellingen wordt het vandaag een graadje of 24. Toch maar even insmeren als ik straks naar buiten ga, was de vorige keer na 3 uur al helemaal verbrand.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goed hoor.. Weer lekkere winterse temperaturen!
Dat is wel helemaal bagger!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:36 schreef classpc het volgende:
Om 1 uur met haar afgesproken, komt ze niet opdagen
En ik kom ook nog helemaal naar een winkelcentrum dat juist bij haar in de buurt is. Ik ben precies op tijd, maar zij komt gewoon niet opdagen.
En als ik haar dan later op msn spreek erover, kan het haar ook gewoon geen zak schelen
Does niet, jalours enzoquote:Op maandag 20 februari 2006 22:51 schreef Jaguarized het volgende:
Voor aankomend weekend hebben we een auto gehuurd en gaan we naar het schiereiland Coromandel. We hebben een slaapplek in de Tatahi Lodge en je kan er mooi kayakken in de buurt.Coromandel is dus een schiereiland en we verblijven in het plaatsje Hahei, op de kaart rechts net onder Cooks Beach. Ook heb je er Cathedral Cove:
[afbeelding]
Vlakbij ligt dan weer Hoho Rock:
[afbeelding]
Met leuke zonsondergang:
[afbeelding]
En Hahei Beach:
[afbeelding]
Waarom niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Had je anders van mij verwacht??
Ja, maar eigenlijk ook wel nee,quote:Op maandag 20 februari 2006 23:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gewoon ja of nee had in deze ook wel gemogen hoor
Kan dat zingen?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:13 schreef Jaguarized het volgende:
Oh ja we gaan naar Girls Aloud vanavond.![]()
![]()
Heel goed! Ik ben trots op je!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk ook wel nee,
zo dan?
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heel goed! Ik ben trots op je!
Dat kan zeker zingen. Het ziet er nog beter uit.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan dat zingen?
En ziet er mooi uit hoor die foto's
Stilte kan fijn zijnquote:
Wat doe jij nog op zo laat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Stilte kan fijn zijn![]()
Maar niet als je jezelf verveelt![]()
Fok!kenquote:
Ik heb geen excuus, tis hier gewoon overdag.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Fok!ken
En wat is jouw excuus?
hehe.,. hij trapt erinquote:Op dinsdag 21 februari 2006 05:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb geen excuus, tis hier gewoon overdag.
Ja, de hoest is er nog steeds, maar het wordt minder gelukkig..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:42 schreef marcb1974 het volgende:
Hoest?
Nog 3 dagen, ga je dat nog uithouden
een lange vakantiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:50 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand iets tegen lastig collega's en domme cursussen?
Maar toen ik terugkwam zaten ze er nogquote:
nog langer danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar toen ik terugkwam zaten ze er nog
hey Squote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:17 schreef Shreever het volgende:
Zooo, lang geleden dat ik hier ben geweest
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:17 schreef Shreever het volgende:
Zooo, lang geleden dat ik hier ben geweest
Heb je een bakje nodig?quote:
quote:
nu? helemaal topquote:How are you doing?
oiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:01 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is er ook weer ff..
Een aardige ToDo lijstje, dus moet aardig wat dingen doen vandaag
Mooi zo, houden zoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:00 schreef qu63 het volgende:
[..]![]()
[..]
nu? helemaal top
verder wel okhelaas veel aan het wachten
Same here,voornamelijk schoonmaken en 2 kasten in elkaar zetten...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:01 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is er ook weer ff..
Een aardige ToDo lijstje, dus moet aardig wat dingen doen vandaag
tot ik weer wat kan doenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:14 schreef Shreever het volgende:
[..]
Mooi zo, houden zo
Enne.. hoezo aan het wachten? waar wacht je precies op?
Therapieën zijn niet zo erg toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
tot ik weer wat kan doen
stomme therapieën enzo
het is meer dat ik aklle tijd heb, en zij nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:21 schreef Shreever het volgende:
[..]
Therapieën zijn niet zo erg toch?
Zolang het maar ergens goed voor is
Al heb ik zo onderhand ook wel weer therapeuten genoeg gezien![]()
Ach wees blij, het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is meer dat ik aklle tijd heb, en zij niet2 maanden wachten op een afspraak enzo
zit nu al vanaf november weer thuis
dat heb ik ook al even gehadquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:28 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ach wees blij, het kan altijd erger.
En geloof me ik spreek uit ervaring![]()
Op gegeven moment kan je geen therapeut of arts meer zien![]()
Waren die Girls wat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:37 schreef Jaguarized het volgende:
Vanavond naar de opnames van de Nieuw-Zeelandse versie van Top Of The Pops geweest.Er waren twee live optredens. Girls Aloud trad op en een band genaamd My Life Story. De laatste maakt een soort Greenday-achtige muziek. Ik heb er ook nog een gesigneerde live-dvd van gescoord.
Ook nog een cd weten te ritselen van Mattafix, de nieuwste.
jaquote:
dat valt nog wel mee toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
Al onze medewerkers zijn nog in gesprek,
u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.
De GEMIDDELDE wachttijd bedraagt 8 minuten
Mwah, ben bijna een half uur bezig geweest met dat telefoontje. En dat was mijn 4e al vandaag dat zo gingquote:
Gisteren een kwartier met het ziekenfonds aan de lijn gehangen ( 0,05 ct p.m.) en nog geen écht levend wezen aan de lijn gehadquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
Al onze medewerkers zijn nog in gesprek,
u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.
De GEMIDDELDE wachttijd bedraagt 8 minuten
Jij kent het dus ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Gisteren een kwartier met het ziekenfonds aan de lijn gehangen ( 0,05 ct p.m.) en nog geen écht levend wezen aan de lijn gehad.
En dan om de minuut de mededeling dat je ook info van de site kunt halen. Als ik het daar had kunnen vinden had ik niet hoeven bellen stomme
.
Frustratie is nog niet helemaal weg, ik ga het dus nog maar niet opnieuw proberen.
Gisteren een frustrerend dagje gehad (veel plannen, weinig doenquote:
gewoon niks plannen, heb je er geen last vanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Gisteren een frustrerend dagje gehad (veel plannen, weinig doen), ik ben er nog steeds niet helemaal overheen
.
En komt er waarschijnlijk helemaal niets nuttigs uit mijn handenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
gewoon niks plannen, heb je er geen last van
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:36 schreef es70 het volgende:
[..]
En komt er waarschijnlijk helemaal niets nuttigs uit mijn handen.
Dan is wel alles wat je doet mooi meegenomenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
gewoon niks plannen, heb je er geen last van
Ik ben (in etappes, stof -> benauwdheid) ontzettend nuttig bezig. Vliering en bergzolder opruimenquote:
jeetjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben (in etappes, stof -> benauwdheid) ontzettend nuttig bezig. Vliering en bergzolder opruimen.
precies!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is wel alles wat je doet mooi meegenomen
suc6quote:Volgende verzekeraar, kijken hoe lang dit gaat duren
Vooral als er een aan je hoofd loopt te zeuren dat er vanalles bewaard moet worden omdat hij met koninginnedag geld wil verdienenquote:
zo is/was mijn zusje ook jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Vooral als er een aan je hoofd loopt te zeuren dat er vanalles bewaard moet worden omdat hij met koninginnedag geld wil verdienen.
Spruitjes vind ikzelf wat minder, zou 't niet zo voor mezelf maken, maar als iemand 't anders maakt, zal ik 't zeker wel eten (dan wel de verse spruitjes, uit pot vind ik ze niet echt lekker).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:02 schreef leonieke het volgende:
Bami.. klink lekker!
Hier worden het spruitjes denk ik... Ook yummie![]()
Uiteraard verse spruitjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Spruitjes vind ikzelf wat minder, zou 't niet zo voor mezelf maken, maar als iemand 't anders maakt, zal ik 't zeker wel eten (dan wel de verse spruitjes, uit pot vind ik ze niet echt lekker).
Het zal wel een puf en een warme douche wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:18 schreef leonieke het volgende:
es: eens zien of er jou iemand kan verwennen anders vanavond![]()
Ik ga naar beneden. Beetje tv zien en dan misschien nog wat werken vanavond
AUW!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:51 schreef Conflict het volgende:
schop!
Slapenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:46 schreef leonieke het volgende:![]()
Ik ben moooeeeee
Vannacht misschien wel goed slapen
Eigenlijk wel erg want ik heb misschien nog maar een uur gedaan met eten... Misschien iets meer. Maar het is allemaal de schuld van phille, hij is over pannenkoeken begonnenquote:
Das niet lekker nee, vannacht gewoon doorslapen dan hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kan zo heerlijk zijn![]()
Zolang ik geen twee uur moet wakker liggen zoals vanmorgen vroeg
Yupsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet lekker nee, vannacht gewoon doorslapen dan hoor
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:53 schreef leonieke het volgende:
Ik heb philles verrassing verpest
Kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en ben naar de keuken gegaan om te zien waarom hij zo lang wegbleef... Is hij bezig pannenkoekendeeg aan het maken![]()
ik heb ook nooit zin om m'n bed uit te gaan om te plassen... terwijl je uiteindelijk toch moet...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yups![]()
Maar ik moest zoooo naar het toilet om 4u en had geen zin om op te staan omdat het zo koud ging zijn. Dus toen nog een half uur getwijfeld wat ik ging doen, dan toch opgestaan en toen was ik al te wakker om nog te kunnen slapen...
Eigen schuld dus
lekkerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:53 schreef leonieke het volgende:
Ik heb philles verrassing verpest
Kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en ben naar de keuken gegaan om te zien waarom hij zo lang wegbleef... Is hij bezig pannenkoekendeeg aan het maken![]()
Maar weet je waarom ik dat het ergste vind? Omdat mijn voeten dan koud krijgen. De rest kan ik makkelijk weer opwarmen door tegen phille te kruipen, maar die voeten blijven dan zo lang koudquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb ook nooit zin om m'n bed uit te gaan om te plassen... terwijl je uiteindelijk toch moet...
trek je toch sloffen aan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar weet je waarom ik dat het ergste vind? Omdat mijn voeten dan koud krijgen. De rest kan ik makkelijk weer opwarmen door tegen phille te kruipen, maar die voeten blijven dan zo lang koud![]()
Zeker, de blonde was errug dun maar knappe chicks hoor.quote:
qu!quote:
moet je er een pieper aan vastmaken dat zodra je fluit licht geeft ofzo... of beplakken met van die glow-in-the-dark-dingenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar die vind ik dan weer niet als het donker is
dan klaagt phille weer dat ik hem wakker maakquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
moet je er een pieper aan vastmaken dat zodra je fluit licht geeft ofzo... of beplakken met van die glow-in-the-dark-dingen
ququote:
wordt hij het dan niet als je tegen hem aan kruipt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
dan klaagt phille weer dat ik hem wakker maak![]()
Jawel, maar dan kan mij dat niet zoveel schelen want dan heb ik er zelf iets aanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
wordt hij het dan niet als je tegen hem aan kruipt?
goed puntquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jawel, maar dan kan mij dat niet zoveel schelen want dan heb ik er zelf iets aan![]()
Ik kon niet langer slapen.quote:
hoe laat is het dan nu bij jou?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kon niet langer slapen.En ik lag er om een uurtje of half 1 in vannacht, na de bios.
08.15 op 22 feb.quote:
Ach, het is toch alweer ochtend.. dus het word tijd dat je eens opstaatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kon niet langer slapen.En ik lag er om een uurtje of half 1 in vannacht, na de bios.
Kunnen ze je dat niet meteen vertellen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:16 schreef indahnesia.com het volgende:
oi Jag, ik heb wellicht een tijdelijke verblijfsvergunning voor Indonesië. Moet tijdens mijn vakantie naar Jakarta om te kijken wat het gaat kosten en zo.
enkele reis, z'n ouders wonen erquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:16 schreef Jaguarized het volgende:
Btw, 414 naar NZ? Dat vind ik knap.
Gaat via een bedrijf, er moeten ook foto's gemaakt worden e.d. maar dat boeit niet, ik betaal wel als ik er 1 kan krijgen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kunnen ze je dat niet meteen vertellen?
Dat vind ik nog goedkoop aangezien enkeltjes vaak reteduur zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
enkele reis, z'n ouders wonen er
Voor hoe lang is dat visum geldig dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gaat via een bedrijf, er moeten ook foto's gemaakt worden e.d. maar dat boeit niet, ik betaal wel als ik er 1 kan krijgen.![]()
Enkeltjes zijn bij SQ een paar euro meer dan de helft van een retourtje. Ik heb ook al een optie staan voor 11 juniquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat vind ik nog goedkoop aangezien enkeltjes vaak reteduur zijn.
1 jaar.. daarna verlengbaar zonder veel gezeik, en na 5 jaar kan ik een permanente vergunning krijgen. Mijn uiteindelijke doel, maar nog ver weg natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Voor hoe lang is dat visum geldig dan?
Krijg je bij SQ de volle pond aan punten?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Enkeltjes zijn bij SQ een paar euro meer dan de helft van een retourtje. Ik heb ook al een optie staan voor 11 juni![]()
Dan moet je daar een baan kunnen vinden dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 jaar.. daarna verlengbaar zonder veel gezeik, en na 5 jaar kan ik een permanente vergunning krijgen. Mijn uiteindelijke doel, maar nog ver weg natuurlijk.
voor die enkele reis ja..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Krijg je bij SQ de volle pond aan punten?
dat komt nog wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan moet je daar een baan kunnen vinden dus.
Retour dus ook? Ongeacht boekingsklasse?quote:
Of je moet dusdanig veel gespaard hebben dat je kan rentenieren.quote:
heb ik niet naar gekeken, maar lijkt me wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Retour dus ook? Ongeacht boekingsklasse?
Kennissen hebben drie retourtjes geboekt naar KUL via SIN.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb ik niet naar gekeken, maar lijkt me wel.
dat zou wel relaxed zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 jaar.. daarna verlengbaar zonder veel gezeik, en na 5 jaar kan ik een permanente vergunning krijgen. Mijn uiteindelijke doel, maar nog ver weg natuurlijk.
mahquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of je moet dusdanig veel gespaard hebben dat je kan rentenieren.![]()
Roosjequote:
aankleden? Je was niet aangekleed?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga ff aankleden en richting uni voor ontbijt.
ik hoef niet álle details te weten hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
veel plezierquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
ga je er eentje bij jag halenquote:
ik krijg nu meteen hongerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, da's eten ja
Al kan er ook wat te drinken bij
hij wil vast wel wat voor je bewarenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik daar ben is het al op
ja hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet je daar iets aan doen
eten dus
*ff terug zwaaitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Even zwaaien hoewel ik heel druk bezig ben
goed dat het je goed doetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat doet deze medemens goed![]()
Ik heb vanavond eens een tip gegeven aan phille dat een pannenkoek wel zou smakenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat hoort zo, daar zijn pannenkoeken voor
lang niet gehad trouwens
ik geloof niet dat wij alles in huis hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb vanavond eens een tip gegeven aan phille dat een pannenkoek wel zou smaken
en hop, een half uurtje later was phille al deeg aan het maken![]()
Ik heb echt wel goed gekozen![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Even zwaaien hoewel ik heel druk bezig ben
Ik zat nog in mijn "snel aantrekken kleding".quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
aankleden? Je was niet aangekleed?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg marcb en vikingmeisje, zijn jullie het nieuwe neukstelletje in de Lounge?
Lalalaquote:
Je mist iig geen schokkende dingen (geloof ik).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lalala
Zo eens in de 2 maanden je kop om de hoek steken is genoeg om niks te missen dus
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
mooi, dan ga ik slapen!
doei allemaalEs
Het nieuwe?? Is er dan een oude??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg marcb en vikingmeisje, zijn jullie het nieuwe neukstelletje in de Lounge?
Wel meer dan 1quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het nieuwe?? Is er dan een oude??
moet dat nou echt?quote:
Voornamelijk virtueel gerommelquote:
Hee, valt best mee tochquote:
quote:
waarom denk je dat ik het zo deedquote:
Jij dachtquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
En ik dacht nog wel dat het zou helpen als ik de boel even met rust zou laten
Echt wel, t was een bevestiging hequote:Op woensdag 22 februari 2006 01:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wat zijn we weer aardig
een cynische bevestigingquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel, t was een bevestiging he![]()
![]()
dus een bevestigingquote:
Ik ben zo'n beetje met de boel aan het afsluiten.. ben niet zo fit meerquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dus een bevestiging![]()
Nog steeds druk?
wow..quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:12 schreef qu63 het volgende:
* qu63 stiekem licht uit doet en Vikingsmeisje een setvige nachttongzoen draait
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben zo'n beetje met de boel aan het afsluiten.. ben niet zo fit meer
ze doet vreemd, das wat andersquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*gaat nu niet de rivella-reclame aanhalen!
Beetje virtueel tongzoenen met een anderquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Waarom ga ik nou weer vreemd![]()
Die onderneemt tenminste nog wat actiequote:Op woensdag 22 februari 2006 01:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje virtueel tongzoenen met een ander![]()
Duidelijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die onderneemt tenminste nog wat actie
* qu63 gooit met een steen het licht en sleurt Vikingsmeisje de slaapkamer inquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die onderneemt tenminste nog wat actie
Het licht was toch al uit?? Of wil je me in volle glorie zienquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63 gooit met een steen het licht en sleurt Vikingsmeisje de slaapkamer in
eerst met lichtknopje, en voor de zekrheid de lamp ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het licht was toch al uit?? Of wil je me in volle glorie zien![]()
Ik blijf mijn eigen willetje houdenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
eerst met lichtknopje, en voor de zekrheid de lamp ook
maar ik lag al in bed met jou
Je ben nog aan het gooien ofzo ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
wat zijn we lichtgeraakt vandaag![]()
Alleen maar met modder, alleen maar met modderquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je ben nog aan het gooien ofzo ook
Dat raakt idd niet zo hard neequote:Op woensdag 22 februari 2006 01:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alleen maar met modder, alleen maar met modder
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:07 schreef MutZ het volgende:
goed punt
ik ga denk ook m'n sloffen 'vergeten' als ik bij glacier ben...
leuke foto'squote:Op woensdag 22 februari 2006 09:34 schreef Jaguarized het volgende:
Nieuwe foto's.
Met onder andere foto's van de tour rondom Auckland en het retrobowlen.
zo'n vermoeden had ik alquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar, alsof ik dat erg vind ofzo
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:34 schreef Jaguarized het volgende:
Nieuwe foto's.
Met onder andere foto's van de tour rondom Auckland en het retrobowlen.
Mogguh indahquote:
* qu63 laat MutZ rustig wakker worden in haar bedje en brengt ontbijt op bed met verse croissants en vers geperste jus-d'orangequote:
oehquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63 laat MutZ rustig wakker worden in haar bedje en brengt ontbijt op bed met verse croissants en vers geperste jus-d'orange
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |