Omdat ik niet houd van konijnen proevenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
en waarom ben ik dan het proefkonijn?![]()
![]()
Jouw humorquote:Op maandag 20 februari 2006 19:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Omdat ik niet houd van konijnen proeven
Ik kom gewoon niet meer bij! Ik weet zelfs niet meer hoe ik tussen het lachen nog een deftig woord kan uitbrengenquote:
deftige woorden worden hier ook niet van je verwacht hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 20:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet meer bij! Ik weet zelfs niet meer hoe ik tussen het lachen nog een deftig woord kan uitbrengen![]()
![]()
ik verwacht dat er binnen 10 minuten iemand dit goede gesprek gaat verstorenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:01 schreef leonieke het volgende:
Gaan wij anders met z'n tweeën het topic volspammen?
neequote:Op maandag 20 februari 2006 20:01 schreef leonieke het volgende:
Gaan wij anders met z'n tweeën het topic volspammen?
Da's gewoon omdat ik uit België kom eh dat jullie dat niet verwachten van mijquote:Op maandag 20 februari 2006 20:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
deftige woorden worden hier ook niet van je verwacht hoor
nee hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 20:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Da's gewoon omdat ik uit België kom eh dat jullie dat niet verwachten van mij![]()
Tijd voor een ander abo dan? Simonly niets?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef indahnesia.com het volgende:
goedenavond.. ik ben door weer en wind gegaan om prepaid tegoed te halen toen ik ontdekte dat er niet meer opgewaardeerd kon worden via MasterCard. Kut Hi![]()
ik heb geen abbo, wil er ook geen voor die paar maanden dat ik nog hier ben.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd voor een ander abo dan? Simonly niets?
Zit ook weer wat in jaquote:Op maandag 20 februari 2006 20:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb geen abbo, wil er ook geen voor die paar maanden dat ik nog hier ben.
quote:
Ey!!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi,
vertel, wat heb je allemaal gedaan?
Druk dusquote:Op maandag 20 februari 2006 22:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ey!!
Werken, bijeenkomst, zwemmen....
Dat ligt er aan of het van die h00terz zijn die je echt omhoog moet houden of dat het gewoon ferme jongens zijn.quote:
Volgens de voorspellingen wordt het vandaag een graadje of 24. Toch maar even insmeren als ik straks naar buiten ga, was de vorige keer na 3 uur al helemaal verbrand.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goed hoor.. Weer lekkere winterse temperaturen!
Dat is wel helemaal bagger!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:36 schreef classpc het volgende:
Om 1 uur met haar afgesproken, komt ze niet opdagen
En ik kom ook nog helemaal naar een winkelcentrum dat juist bij haar in de buurt is. Ik ben precies op tijd, maar zij komt gewoon niet opdagen.
En als ik haar dan later op msn spreek erover, kan het haar ook gewoon geen zak schelen
Does niet, jalours enzoquote:Op maandag 20 februari 2006 22:51 schreef Jaguarized het volgende:
Voor aankomend weekend hebben we een auto gehuurd en gaan we naar het schiereiland Coromandel. We hebben een slaapplek in de Tatahi Lodge en je kan er mooi kayakken in de buurt.Coromandel is dus een schiereiland en we verblijven in het plaatsje Hahei, op de kaart rechts net onder Cooks Beach. Ook heb je er Cathedral Cove:
[afbeelding]
Vlakbij ligt dan weer Hoho Rock:
[afbeelding]
Met leuke zonsondergang:
[afbeelding]
En Hahei Beach:
[afbeelding]
Waarom niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Had je anders van mij verwacht??
Ja, maar eigenlijk ook wel nee,quote:Op maandag 20 februari 2006 23:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gewoon ja of nee had in deze ook wel gemogen hoor
Kan dat zingen?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:13 schreef Jaguarized het volgende:
Oh ja we gaan naar Girls Aloud vanavond.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |