quote:Aritha, niet-aflatende bewondering hier!
Wij zijn koud een maandje aan het 'gewone' klussen (likjes verf enzo) en al dood op elke avond.
Hoe jullie dat doen?
Respect
Zo langzamerhand, geen idee eigenlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 20:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Wanneer denk je klaar te zijn?
Ja ik zie het vanaf de woonkamer hierquote:Op maandag 20 februari 2006 19:12 schreef arithaterhorst het volgende:
Zie je licht branden beneden? Da's Rene die met electra aan het klooien is
Haha!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ja ik zie het vanaf de woonkamer hier
Ik verwacht wel een soort van Ketelhaven feest bij jullie als het huis helemaal klaar is, he?
Gaan we gezellig bij jullie zitten na afloop van de Ketelhavenloop![]()
Oef, ik las het verkeerd. Dat je het in een weekend wilde doenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:03 schreef Scheepschroef het volgende:
Jullie huis is niet alleen groter geworden, het ziet er van de voorkant ook een stuk beter uitVerbouwen is zo gaaf, ben zelf een bovenverdieping van een oude villa aan het renoveren, maar da's echt een weekendproject
Hadden we gedaan. Isolatiemateriaal op de zakken, en dan zeil erover heen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:07 schreef Cybersijp het volgende:
Aritha? had je niet de tegenwoordigheid van geest om een zeil over het zand te leggen? Zonde zeg ¤125,- voor nix...
Veel plezier met het installatiemateriaal
anders ik welquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:14 schreef B.A.Trix het volgende:
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat!!![]()
Al een tekenign laten maken die je online kunt zetten?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:58 schreef Juleh het volgende:
Aritha, hoe gaat het met het keukens kopen? Al een keuze gemaakt?
Ooh! Gaaf! Foto'squote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:57 schreef Marsepein het volgende:
Gister is onze rode rotpunktkeuken bezorgd en ben erg onder de indruk. Rotpunkt is zeker niet slecht!
Daarl komt een hoge kastenwand voor. Daarom zitten ze relatief laag. Dat is de (ruimte voor) extra groepenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:52 schreef Marsepein het volgende:
Zit hier:
[afbeelding]
een aantal las/montagedozen niet wel heel erg dicht boven de vloer?
Of komen die onder de keukenkastjes, achter de plint?
Ja, dat was ook mijn opmerking toen ik het zag. Gelukkig is het 'maar' de garage, maar de leidingen zijn inderdaad een beetje scheef. Heb je als het een eerste poging qua verwarmingsleidingen isquote:En hier:
[afbeelding]
Gaat dat met die aanvoer en retour van die radiator wel goed? Konden die niet mooier recht van ondere komen?
Vond ik super eng eigenlijk. Het is "now or never". Gisteren kon je nog zeggen:"Goh, daar wil ik ook nog wel een leiding hebben zitten". Vandaag is het: "Jammer, kan niet". Nou ja, in principe danquote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:24 schreef Marsepein het volgende:
Ah, handig dat jullie daar dan nog ff aan dachten, anders zit je binnen een week alweer te hakken in je cementvloer. Vond je het ook zo'n gek gezicht om alles wat je op de vloer had te zien verdwijnen .... eigenlijk voor eeuwig.
Bijna....quote:Bloed zweet en tranen alles gemonteerd en hoppa, laagje erover en je ziet niets meer.![]()
Jullie zijn ook vroeg weer op![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:31 schreef arithaterhorst het volgende:
Electra beneden is af. Maarreh...sorry hoor, ik weet dat het je job is. Maar de mijne zou het dus echt niet zijn. De hele verbouwing nog niet zo gevloekt... Ik denk gewoon dat ik er het geduld niet voor heb
![]()
Nou, we hebben een deur naar diezelfde tuinkamer verplaatst omdat dan mooier een keuken kon worden geplaatst... (anders moest ie in een hoek worden gepropt omdat je anders al tegen de deur aanzat)quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:00 schreef Marsepein het volgende:
Was die ketel nou niet juist een reden om een wandje weg te halen of een kast te maken of zo?![]()
![]()
Ziekenbed?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:37 schreef Vonkenboer het volgende:
En wij blijven dit topic ook volgen (vanuit ons ziekenbed; dat wel)
Sorry dat ik het zo zeg hoor, maar da's gewoon wel een beetje kutquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:45 schreef Marsepein het volgende:
Ik moet dus aan het werk om die allemaal om te leggen naar achter de machine(s). 2 WCD's, warm en koud water, CAI, netwerk en een loze leiding![]()
Nee joh, kan gebeuren. Ik ben gewoon superbenieuwd naar een mooie rooie Rotpunkt keuken. Wij zijn er (met pijn in 't hart!) vanaf gestapt. Met Rotpunkt konden we gewoon niet een mooie belijning maken in de kastenwand.quote:Niet leuk enzo![]()
Ik zal er foto's van maken, en dan in het blundertopic plaatsen
Geopereerd aan de galblaas (galstenen); twee dagen in het ziekenhuis gelegen; sinds donderdag weer thuis.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:21 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Ziekenbed?![]()
Ik hoop toch wel een griep(je) of?
Ik weet er niet zoveel van, maar het staat mij bij dat dit vrij pijnlijk aangelegenheden zijn....Uiteraard beterschap gewenst vanuit hier!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:40 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Geopereerd aan de galblaas (galstenen); twee dagen in het ziekenhuis gelegen; sinds donderdag weer thuis.
Nu herstellende![]()
![]()
Valt wel mee; het herstel is pijnlijker omdat de gehechte wondjes allemaal "werken" en bewegen bij iedere beweging die je zelf ook maaktquote:Op zondag 2 april 2006 08:30 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Ik weet er niet zoveel van, maar het staat mij bij dat dit vrij pijnlijk aangelegenheden zijn....Uiteraard beterschap gewenst vanuit hier!
Dat probleem hebben wij helemaal niet gehad met de dekvloerquote:Op woensdag 5 april 2006 15:33 schreef arithaterhorst het volgende:
Dus de cementdekvloer is gestort.... Wij zijn er op een gegeven moment overheen gaan lopen... (na een week ofzo).
Nu zien we overal van die looppaden ontstaan.![]()
Zoals Dagobert Duck die na een halve dag denken uit zo'n gelopen cirkeltje klimt....
Najaaa zeg...![]()
Wij gebeld... blijkt normaal te zijn...![]()
Dat je na de cementdekvloer er nog een laagje overheen moet doen met portland & water en dan met een wisser strak trekken zodat het helemaal egaal wordt. Wisten wij veel.....![]()
Dat hebben we dus afgelopen weekend gedaan en het is er wel veel mooier van geworden. Verder hebben we de inloopkast gedemonteerd die op wat ooit onze slaapkamer was stond... 'k Zal morgen foto's van alles maken![]()
marsepein, hoe is het met het leidingwerk?
Ik heb alles opnieuw gedaan en ik moet zeggen het ziet er ook beter uit, dus het was maar goed ook.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:33 schreef arithaterhorst het volgende:
marsepein, hoe is het met het leidingwerk?
Echt niet? Onze "aannemer" zegt dat het normaal is. Behalve daar waar er vezel ivm met de vloerverwarming zit.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat probleem hebben wij helemaal niet gehad met de dekvloer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |