ER WORDT NIETS GECONTROLEERD, DAT IS BEDUIDEND WAT ANDERS - HET MANAGEMENT - IN TEGENSTELLING TOT ANDEREN - CONTROLEERDE WEL!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Mijn eerste post, daar stel ik die vraag, posten die 2 beheerders ook hier?
We weten helemaal niet wie die lieden zijn hier.
Dus dat die website uit de lucht is nu, betekent niets vooralsnog.
Alles wat 'we' weten komt van ene Francis en alles wat Francis zegt is waar omdat alles wat Francis zegt dat er gaat gebeuren ook gebeurt, een website uit de lucht en een Gert die niet reageert in een topic op een fok
Niets is te controleren.
En dus weer de vraag: ga jij hem daarvoor aanklagen? Ben jij een benadeelde partij in deze zaak?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:44 schreef FrancisC het volgende:
(2) Het management betaalde alle audioapperatuur, de mercedes waarin Gert Timmerman reed, het benzinegeld en de wegenbelasting van deze wagen - ook voor andere zaken werd door de heer Timmerman en mevrouw Babs geld gehaald bij het Management - vervolgens ontdekte het Management via mij dat Gert Timmerman over een pensioen beschikte - dit was een behoorlijk inkomen dat door beiden moedwillig werd verzwegen - wederom oplichting!
Nou kan je wel in caps gaan typen, maar daarmee heb je nog geen gelijk. Ik vroeg naar jouw concrete aantijgingen, niet naar oude koeien, die ik -ondanks jouw CAPS- niet kan controleren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:47 schreef FrancisC het volgende:
CONTROLEERBAAR? SINDS WANNEER IS EEN GERECHTLIJK GEDANE UITSPRAAK, GESCHIL TIMMERMAN-PADBERG - TE VINDEN IN HET REGISTER, ONCONTROLEERBAAR? NOGMAALS IK BEN GEEN OBER EN BEDIEN NIET OP WENKEN - HET BLIJFT ONGECONTROLEERD TOTDAT JE EENS ZELF IETS ONDERNEEMT OM DEZE ONFIRMATIE OP TE DIEPEN!
Een verzwegen bron van inkomsten is beduidend wat anders dan met het medeweten van het bestaan van de inkomstenbron doorbetalen, nietwaar? Ik ga mijn aanklacht hier al evenmin formuleren - dat is het sluiten van het topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dus weer de vraag: ga jij hem daarvoor aanklagen? Ben jij een benadeelde partij in deze zaak?
En dan nog, als 'het management' dat allemaal betaalde is het nog geen oplichting. Ik betaal de auto van mijn opa terwijl hij zelf een pensioen heeft. daar hoef ik echt nooit mee bij een rechter aan te kloppen.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:51 schreef milagro het volgende:
Als ik Timmerman Padberg intik op google kom ik op neuromusculaire disorders uit, gezien je CAPS gebruik, ben ik inene om! het klopt!
Luister, deurwaarders geschillen en gerechtelijke uitspraken staan in openbare registers, een beetje iemand die moeite doet komt de heer Timmerman hier tegen .....quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou kan je wel in caps gaan typen, maar daarmee heb je nog geen gelijk. Ik vroeg naar jouw concrete aantijgingen, niet naar oude koeien, die ik -ondanks jouw CAPS- niet kan controleren.
Ja dat zeg je steeds, ja .quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:50 schreef FrancisC het volgende:
Nogmaals, het management leest hier MAAR POST NIET!
Dat vroeg ik een uur geleden dus, eikel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:52 schreef FrancisC het volgende:
<..>
Ik ga mijn aanklacht hier al evenmin formuleren
<..>
En het leven, amen broeder jappie, amen! Sorry, trapte er weer in -quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:54 schreef Jappie het volgende:
@ FrancisC: Dit win je toch niet op deze manier....ga gewoon verder met waarmee je bezig was en dan zal vanzelf blijken of wat je schrijft waar is.
DAT is de enige weg en bovendien de waarheid.
Dat ze controlerenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja dat zeg je steeds, ja .
En?
dus? is het waar?
dat Gert hier niet post maar wel leest, is een teken aan de wand, een schuldbekentenis en vooral laf, beweer jij, en wat betekent het dat het management niet meepost maar wel meeleest?
Nou, de burden of proof ligt bij jou, hoor, niet bij ons, jij doet beweringen, jij insinueert, jij beschuldigt, dus kom dan ook met feiten aan, als je geloofwaardig wil overkomen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:53 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Luister, deurwaarders geschillen en gerechtelijke uitspraken staan in openbare registers, een beetje iemand die moeite doet komt de heer Timmerman hier tegen .....
Het is je vergeven mijn zoon.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:56 schreef FrancisC het volgende:
[..]
En het leven, amen broeder jappie, amen! Sorry, trapte er weer in -
Ja, en wie ben jij, en wat is die onenigheid, ms is er wel buiten de deur geneukt, wie zal het zeggen, hèquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:55 schreef FrancisC het volgende:
Aangezien jullie het zo goed weten - waarom is de website uit de lucht en wat vermeld de boodschap aldaar? Verwijst de boodschap wellicht naar enige onenigheid? Juist -
Het is gewoon jouw kloon, hè, of van APKquote:
Wacht nou maar even een paar dagen af.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, de burden of proof ligt bij jou, hoor, niet bij ons, jij doet beweringen, jij insinueert, jij beschuldigt, dus kom dan ook met feiten aan, als je geloofwaardig wil overkomen.
Tot dan praat je wat mij betreft gewoon poep.
Even een vraagje, misschien heb ik ergens overheen gelezen, maar: het management van Gert Timmernan..... dat wordt toch gefinancierd met geld van Gert Timmerman?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:44 schreef FrancisC het volgende:
(2) Het management betaalde alle audioapperatuur, de mercedes waarin Gert Timmerman reed, het benzinegeld en de wegenbelasting van deze wagen - ook voor andere zaken werd door de heer Timmerman en mevrouw Babs geld gehaald bij het Management - vervolgens ontdekte het Management via mij dat Gert Timmerman over een pensioen beschikte - dit was een behoorlijk inkomen dat door beiden moedwillig werd verzwegen - wederom oplichting!
Ga je me nu via mail stalken?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is gewoon jouw kloon, hè, of van APK
Smaakt je wel, je bent er nog .....quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, de burden of proof ligt bij jou, hoor, niet bij ons, jij doet beweringen, jij insinueert, jij beschuldigt, dus kom dan ook met feiten aan, als je geloofwaardig wil overkomen.
Tot dan praat je wat mij betreft gewoon poep.
Ik ben ook een insider.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:00 schreef milagro het volgende:
Het is gewoon jouw kloon, hè, of van APK
Tot in den doet!!!!!!!quote:
ik heb duiven op mijn balkon, telt dat ook?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben ook een insider.![]()
Gert en Hermien woonden vroeger bij mij in de buurt en ik had een krantenwijk!![]()
Wat een prachtige narcistische formulering trouwens: 'Ze woonden bij mij in de buurt'quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:02 schreef APK het volgende:
Gert en Hermien woonden vroeger bij mij in de buurt en ik had een krantenwijk!![]()
NIET Junior noemen hier!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:02 schreef Manu82 het volgende:
Snap er nu weer wat meer van..
De aanklacht gaat met name over Junior toch?
Als je ze maar ophokt...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb duiven op mijn balkon, telt dat ook?
Als het postduiven met dorpsroddels zijn wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef milagro het volgende:
En grijze haren toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Dit, en ik meen het, is een hele goede opmerking - als ie waar was! Gert, het is namelijk zo: Babs lijkt het management - zij is degene die in de media uitspraken doet maar ook degene die de contacten tot stand brengt - maar het geld komt van het management - meneer Timmerman zelf bezit niets - het management ( zij die niet op tv zijn verschenen) zijn tevens geldschieters van andere Nederlandse artiesten: zij bekostigden de opnamen van de nieuwe cd van gert, de persing, marketing, etc - Gert zelf betaalde niets, verzweeg zelfs zijn inkomsten tegenover het management - dus nee, hij rijdt zeker niet van zijn eigen centen - de wagen, de studio, alle apperatuur zijn vanmiddag in beslag genomen - dit kan niet als het je eigen centen zijn, tenzij je ze schuldig ben .....quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Even een vraagje, misschien heb ik ergens overheen gelezen, maar: het management van Gert Timmernan..... dat wordt toch gefinancierd met geld van Gert Timmerman?
Dus als hij "van het management" een Mercedes rijdt, dan rijdt hij die toch in feite van zijn eigen centen?
Je snapt er weer geen ruk van. Dit forum gaat op slot.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:04 schreef Jappie het volgende:
dit topic zal over een aantal posts automatisch op slot gaan omdat het dan wederom aan de limiet zit van 300 posts.
FLUGELTJE, IK ZEI ECHT NIETS DIT KEERRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
NIET Junior noemen hier!![]()
Anders gaat CW het verklikken en plaatst Flügeltje een slotje.![]()
Ik zei trustuh allemaal....dat betekent in de regel dat je dan tegen de achterkant van een zwart beeldscherm zit te praten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Je snapt er weer geen ruk van. Dit forum gaat op slot.![]()
nee, ik vroeg alleen of dat dat het belangrijkste was in je aanklacht en ik neem aan dat je van Flugel dat wel met ja of nee mag beantwoorden... Zo niet dat sluit ze dit topic niet maar edit ze de reacties maar.....quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:08 schreef FrancisC het volgende:
[..]
FLUGELTJE, IK ZEI ECHT NIETS DIT KEERRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Francis, je houdt je momenteel goed staande tussen alle aantijgingen en grappen en grollen, respect daarvoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:08 schreef FrancisC het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:08 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Dankje, dan is het voor iedereen wat duidelijker en daar niet verder op ingaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:14 schreef FrancisC het volgende:
ja!
Kun je van ajaks niet zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:12 schreef feiten het volgende:
Deel 1 hebben we nu gewonnen
Blijf gewoon hangen als deze zaak voorbij is.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:20 schreef feiten het volgende:
Ajax was niet slecht. Ik heb ze wel eens slechter gezien.
Eerlijk gezegt had ik die wedstrijd wel willen missen gezien de ontwikkelingen van dit forum. Voel me er wel een beetje thuis.
Lees je even in ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:23 schreef sig000 het volgende:
Ach die Timmerman heeft zijn zin weer.Hij heeft de aandacht die al jaren weg was.
![]()
HUHHH,quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:23 schreef sig000 het volgende:
Ach die Timmerman heeft zijn zin weer.Hij heeft de aandacht die al jaren weg was.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |