In I is hij maar half af en wordt 3PO achtergelaten bij Anakin's moeder Shmi Skywalker om haar te helpen. (R2 is hier in dienst van Padme van Naboo)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja leuk is dat hè?
Over C-3PO gesproken, ik ben vast niet de eerste met deze vraag maar ik weet gewoon echt het antwoord niet: hoe komt C-3PO in II ineens helemaal af en opgepoetst bij de Jedi terecht, als hij in I in half-afgemaakte toestand op Tatooine is achtergelaten door Anakin?
http://forums.starwars.com/thread.jspa?threadID=175056quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:47 schreef Koningin het volgende:
Dat zilveren onderbeen heb ik ook nog nooit begrepen
Dat zilveren onderbeen is me nog nooit opgevallenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:47 schreef Koningin het volgende:
Dat zilveren onderbeen heb ik ook nog nooit begrepen
Tis ook niet echt bijzonder goed te zien hoor:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat zilveren onderbeen is me nog nooit opgevallen
Nee, dit is niet aangedikt. Kijk de film nog maar eens, dan valt het wel op.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:33 schreef Frollo het volgende:
Als je weet dat je erop moet letten, ja, dan is het vrij duidelijk
Is het niet aangedikt op deze foto?
Ok dan!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:34 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nee, dit is niet aangedikt. Kijk de film nog maar eens, dan valt het wel op.
Gelijk in het begin van deel IV in de woestijn zie je het alquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ok dan!
Ik heb uiteraard de IV-V-VI box in huis, al maanden zelfs, maar nog geen tijd gehad om te kijken. Dit is eigenlijk wel een goede reden om ze op te zetten
Ik heb nog geen tijd gehadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:38 schreef Koningin het volgende:
ik heb de box gekocht en echt gelijk gekeken...
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:40 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Lucas legt nog even 'de groet' uit.![]()
Nope. Ik heb heel Droids (TV serie) hier liggen. Wordt niets over gezegdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:25 schreef Patch het volgende:
Zilver-Onderbeen-Raadsel zal wel beantwoord worden in de tv-serie dan.
Of is dat raadsel al opgelost in de Droid-comics / cartoon-serie?
Heb jij alle Droids afleveringen? Waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nope. Ik heb heel Droids (TV serie) hier liggen. Wordt niets over gezegd
misschien de comics inderdaad, of de aankomende tv-serie tussen III en IV in
Een keer via Marktplaats of eBay ofzo. Een rij video's van Ewoks en Droids.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:38 schreef Patch het volgende:
[..]
Heb jij alle Droids afleveringen? Waar heb je die vandaan?
Het viel me wel tegen dat er niet meer verwijderde scenes uit deel iV op de extra DVD van de iV-VI box te zien zijn, zoals de Tatooine scene met Luke, Biggs en hun vrienden waarbij ze met hun verrekijker naar het gevecht tussen de Tantive IV en de Stardestroyer kijken. Deze scene is namelijke wel te zien op de PC-CD "Star Wars Behind the Magic".quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat klopt.
Alle geknipte scenes (waar nog wel beeldmateriaal van is, al is het vaak niet veel) zitten in dit boek, zoals Luke die het gevecht tussen de Tantive IV van Leia en de Devastator van Vader ziet door zijn verrekijker, Luke die naar Toshi Station gaat en daar Biggs nog een keer ontmoet, Han's gesprek met Jabba (teruggezet in de Special Edition) en Luke die Biggs nogmaals treft op Yavin 4 (ook teruggezet in de Special Edition).
eh, die droids en ewoks cartoons zijn ook gewoon op dvd te koop.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Een keer via Marktplaats of eBay ofzo. Een rij video's van Ewoks en Droids.
Volgens mij mist er 1 Droids aflevering en 3 Ewoks afleveringen (wel utigezonden, niet op video uitgebracht). Maar de rest heb ik dus.
een paar ja, niet allemaal....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
eh, die droids en ewoks cartoons zijn ook gewoon op dvd te koop.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:49 schreef FoXje het volgende:
Waar hebben jullie die box gekocht, hoe weet ik of het de SE is?
Op zn vroegst in 2007.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:36 schreef Mad-Matt het volgende:
komt er ooit nog een volledige box uit of zit ik voor jan joker te wachten?
De kwaliteit daarvan is gewoon te belabberd, zelfs ILM kon dat niet meer oppoetsen geloof ik. Bovendien is het er met een reden uitgehaald. Vrees dat SW: BTM je enige mogelijkheid is om die footage te zien.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:48 schreef 1972 het volgende:
[..]
Het viel me wel tegen dat er niet meer verwijderde scenes uit deel iV op de extra DVD van de iV-VI box te zien zijn, zoals de Tatooine scene met Luke, Biggs en hun vrienden waarbij ze met hun verrekijker naar het gevecht tussen de Tantive IV en de Stardestroyer kijken. Deze scene is namelijke wel te zien op de PC-CD "Star Wars Behind the Magic".![]()
dat vind een flauw excuus, ik heb hier bonus discs van oudere films waarvan deleted scenes er gewoon slecht uitzien (nooit afgewerkt enzo + veel ruis), dat maakt de scene niet slechterquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:49 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
De kwaliteit daarvan is gewoon te belabberd, zelfs ILM kon dat niet meer oppoetsen geloof ik. Bovendien is het er met een reden uitgehaald. Vrees dat SW: BTM je enige mogelijkheid is om die footage te zien.
1: ik heb de video's gekocht voordat de DVD's uitkwamenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
eh, die droids en ewoks cartoons zijn ook gewoon op dvd te koop.
Alle DVD's zijn de SE's. De originele worden niet (en helaas waarschijnlijk nooit) op DVD uitgegeven, tenzij illegaalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:49 schreef FoXje het volgende:
Waar hebben jullie die box gekocht, hoe weet ik of het de SE is?
vroeg me al af wat het verschil was ja! Ik heb ook de bovenste, vond alleen de andere box wel mooier.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:20 schreef Young_David het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon even rondkijken of ze hem nog ergens hebben liggen. Ik heb zelf de bovenste, de onderste is volgens mij zonder bonus disc. Alle DVD versies zijn SE. Ik geloof niet dat je legaal het origineel op DVD kan krijgen.
Vind die BTM cd beter dan menig extra'tje van de SW DVD box trouwens.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:56 schreef catfish het volgende:
[..]
dat vind een flauw excuus, ik heb hier bonus discs van oudere films waarvan deleted scenes er gewoon slecht uitzien (nooit afgewerkt enzo + veel ruis), dat maakt de scene niet slechter
het is het idee/inhoud van de scene die telt, dat ze niet "af" is, kan mij gestolen worden (heb BTM uiteraard)
Dat hebben ze later aangepast!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:33 schreef Mip1988 het volgende:
valt me toch wel op hoe goed die Anakin daar lijkt op de Anakin uit ep II en III
heeft George goed gedaan![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:33 schreef Mip1988 het volgende:
valt me toch wel op hoe goed die Anakin daar lijkt op de Anakin uit ep II en III
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:33 schreef Mip1988 het volgende:
Oké toppie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Darth Vader nam de naam Darth aan, daarnaast werd hij bekend als de Dark Lord of the Sith.
Hij werd de leerling van Sith-meester Palpatine. Bij de Sith is er altijd sprake van twee (volgens Yoda in Ep I), een meester en een leerling.
Ja dus, Vader was een Sith.
idd. Ze hebben meer mooie figuren. Nu ik deze heb ik wil ook meteen de Stormtrooper ernaast hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:23 schreef Tokus het volgende:
ah ik zie het al. Gator heeft ze ook.
ongeveer 30cm, kost rond de 70 euro in de meeste shops.
en 40 euro is helemaal niet verkeerd voor zo'n figuur. De meeste 12" figuren zijn een stuk duurder, en vaak ook niet van zulke goeie kwaliteit als Kotobukiya nu levert.
net zoals dat een boom wel een plant is, maar een plant geen boom.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sith zijn Dark Jedi, maar een Dark Jedi is niet perse een Sith.
Er zijn vele Jedi geweest die verleid werden door de Dark Side, maar niet iedere Dark Jedi heeft zich ingelaten met de Sith-leer.
Nee, je bent dan pas Sith als je 1 van de twee verslagen hebt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:56 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
net zoals dat een boom wel een plant is, maar een plant geen boom.
Maar wat als je nou bijvoorbeeld een Sith zou willen worden, maar er zijn dr al twee. Dan zou je een van de twee (hoogstwaarschijnlijk de leerling) uit moeten dagen, maar daarvoor zou je je eerst moeten verdiepen in de Sith-leer (toch?). Dus dan ben je al min of meer een Sith, en dan zijn er op dat moment toch 3 Sith of heb ik dat nu mis?![]()
Dus Vader was geen Sith Lord.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:06 schreef the_legend_killer het volgende:
De leerling die zijn meester moet verslaan voor de titel Sith lord.
Nop geen Sith Lord, maar dat werd hij eigenlijk wel toen hij zijn meester naar onder wierpquote:
Nieuwe films zijn een extratje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De oude films vind ik helemaal geweldig; puur jeugdsentiment.
De nieuwe films vind ik zwaar bagger...
Dat klopt niet helemaal, want Vader was wel degelijk een Sith Lordquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:06 schreef the_legend_killer het volgende:
De leerling die zijn meester moet verslaan voor de titel Sith lord.
Ik heb het geprobeerd. Deel 1 was nog te doen. Bij deel 2 moest ik moeite doen om wakker te blijven. Deel 3 heb ik maar bij laten zitten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nieuwe films zijn een extratje.
Je moet ze ook van deel 4 naar 6 zien en dan van 1 naar 3.
Ik zie hem vast nog wel een keer. Ik zie mezelf nog wel tegen beter weten in een box set kopen om de serie maar compleet te hebben. Zo'n nerd ben ik dan ook wel weer.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
3 was anders de beste prequel film naar mijn mening hoor Lupa
Echt wel de moeite waard
en maakt het verhaal af
ja ik pastte mijn zin nog aanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, want Vader was wel degelijk een Sith Lord
En ik neem aan Count Dooku en Darth Maul dus ook
Ongeveer hetzelfde als de Zwarte Weduwe na gebatst te hebben met haar partner hem te doden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja ik pastte mijn zin nog aan
Maar bij de Sith is het wel zo dat de leerling de meester uit zal dagen om zijn troon op te eisen.
Ik dacht even dat die titel er ook bij hoorde.
Helemaalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
3 was anders de beste prequel film naar mijn mening hoor Lupa
Echt wel de moeite waard
en maakt het verhaal af
Ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:19 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als de Zwarte Weduwe na gebatst te hebben met haar partner hem te doden.
Ja als die kale Revan uit de weg ruimt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja.
Uit een onverwachte hoek gewoon die titel claimen.
Speel Knights of the old Republic 1 eens.
Daar komt het 2 maal voor
1 moment is dan een keuze moment.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:31 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ja als die kale Revan uit de weg ruimt.
Ik vind kotor trouwens zeer geslaagd spel! Iemand die deel 2 ook gespeelt heeft? is die ook de moeite waard?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Speel Knights of the old Republic 1 eens.
Daar komt het 2 maal voor
Minder als deel 1, verhaal pakt niet itt 1.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef DigiStorm het volgende:
[..]
Ik vind kotor trouwens zeer geslaagd spel! Iemand die deel 2 ook gespeelt heeft? is die ook de moeite waard?
Hij heeft er het geld voor en het is zijn levenswerk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:49 schreef DrDurden het volgende:
De eerste keer dat ik kennis maakte met Star Wars, was tijdens de mediahype in '97, met de special editions. Ik heb toen (veel later pas) deel IV, V en VI gehuurd, en vond ze erg goed. Ik heb ze toen ook op videoband (wat is dat ookalweer?) gekocht, evenals episode 1, die toen net uit was. Later heb ik de videoband van episode 1 vervangen door de dvd. Overigens heb ik nu alle Star Wars dvd's verkocht, want ik verwacht toch wel een megabox met alle zes de delen. Ik heb nu alleen nog de bootleg's van de echte originele trilogie, gekopieerd van de laserdisks. De beeld- en geluidskwaliteit is niet echt denderend, maar Greedo schiet tenminste niet eerst.
Inmiddels is de dvd van Episode 1 nauwelijks meer te krijgen. Dit komt omdat Lucas de film wil aanpassen aan de overige delen. Zo wordt de Yoda-pop vervangen door de cgi-versie uit deel II en III, omdat de pop niet realistisch genoeg zou zijn. Niet dat de CG-versie dat wel is, maar goed. Ik vind het overigens wel zwaar overdreven dat George zijn films nu alweer aan wil passen.
ook wel leuk spel, haalt het alleen niet bij 1.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef DigiStorm het volgende:
[..]
Ik vind kotor trouwens zeer geslaagd spel! Iemand die deel 2 ook gespeelt heeft? is die ook de moeite waard?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:49 schreef DrDurden het volgende:
Niet dat de CG-versie dat wel is, maar goed. Ik vind het overigens wel zwaar overdreven dat George zijn films nu alweer aan wil passen.
Ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef DigiStorm het volgende:
[..]
Naast Darth Vader denk ik ook het meest favoriete Star Wars figuur.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
![]()
Yoda was in Episode III beter dan sommige echte acteurs...
Dat is echt coolquote:
Doe maar mee aan de verkiezing dan hier:quote:Op zondag 26 februari 2006 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Naast Darth Vader denk ik ook het meest favoriete Star Wars figuur.
Bij de ouwe films was ik fan van Han Solo
Ik hou het bij dit forumquote:Op zondag 26 februari 2006 18:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Doe maar mee aan de verkiezing dan hier:
http://www.sith.nl/forum/viewtopic.php?t=1056
Joh.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:52 schreef Young_David het volgende:
[..]
Fotosoep. Die X-wing heeft veel te kleine vleugels om in de lucht te blijven hangen
Anthony Daniels is dan ook een sympathieke kerelquote:
Ja vind ik logisch, irritant gebliep.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:20 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Anthony Daniels is dan ook een sympathieke kerel. Kenny Baker ook, maar het schijnt dat ze een hekel aan elkaar hebben na al die jaren.
![]()
Ik geloof dat dat meer een Urban Legend is.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:20 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Anthony Daniels is dan ook een sympathieke kerel. Kenny Baker ook, maar het schijnt dat ze een hekel aan elkaar hebben na al die jaren.
![]()
Volgens mij ken ik dat verhaal nietquote:Op maandag 27 februari 2006 10:36 schreef Patch het volgende:
Net als dat verhaal van Richard Gere en een woestijnratje...
http://www.snopes.com/risque/homosex/gerbil.aspquote:Op maandag 27 februari 2006 10:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik dat verhaal niet
Nou, denk dat het gerucht 'duo 3PO en R2 eerder ruzie hebben IRL' reeeler is dan dat Gere een gerbil heeft ingenomen.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:36 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat meer een Urban Legend is.
Ik ken de berichten inderdaad, maar geloof er niet veel van.
Net als dat verhaal van Richard Gere en een woestijnratje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |