Oké toppie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Darth Vader nam de naam Darth aan, daarnaast werd hij bekend als de Dark Lord of the Sith.
Hij werd de leerling van Sith-meester Palpatine. Bij de Sith is er altijd sprake van twee (volgens Yoda in Ep I), een meester en een leerling.
Ja dus, Vader was een Sith.
idd. Ze hebben meer mooie figuren. Nu ik deze heb ik wil ook meteen de Stormtrooper ernaast hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:23 schreef Tokus het volgende:
ah ik zie het al. Gator heeft ze ook.
ongeveer 30cm, kost rond de 70 euro in de meeste shops.
en 40 euro is helemaal niet verkeerd voor zo'n figuur. De meeste 12" figuren zijn een stuk duurder, en vaak ook niet van zulke goeie kwaliteit als Kotobukiya nu levert.
net zoals dat een boom wel een plant is, maar een plant geen boom.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sith zijn Dark Jedi, maar een Dark Jedi is niet perse een Sith.
Er zijn vele Jedi geweest die verleid werden door de Dark Side, maar niet iedere Dark Jedi heeft zich ingelaten met de Sith-leer.
Nee, je bent dan pas Sith als je 1 van de twee verslagen hebt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:56 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
net zoals dat een boom wel een plant is, maar een plant geen boom.
Maar wat als je nou bijvoorbeeld een Sith zou willen worden, maar er zijn dr al twee. Dan zou je een van de twee (hoogstwaarschijnlijk de leerling) uit moeten dagen, maar daarvoor zou je je eerst moeten verdiepen in de Sith-leer (toch?). Dus dan ben je al min of meer een Sith, en dan zijn er op dat moment toch 3 Sith of heb ik dat nu mis?![]()
Dus Vader was geen Sith Lord.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:06 schreef the_legend_killer het volgende:
De leerling die zijn meester moet verslaan voor de titel Sith lord.
Nop geen Sith Lord, maar dat werd hij eigenlijk wel toen hij zijn meester naar onder wierpquote:
Nieuwe films zijn een extratje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De oude films vind ik helemaal geweldig; puur jeugdsentiment.
De nieuwe films vind ik zwaar bagger...
Dat klopt niet helemaal, want Vader was wel degelijk een Sith Lordquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:06 schreef the_legend_killer het volgende:
De leerling die zijn meester moet verslaan voor de titel Sith lord.
Ik heb het geprobeerd. Deel 1 was nog te doen. Bij deel 2 moest ik moeite doen om wakker te blijven. Deel 3 heb ik maar bij laten zitten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nieuwe films zijn een extratje.
Je moet ze ook van deel 4 naar 6 zien en dan van 1 naar 3.
Ik zie hem vast nog wel een keer. Ik zie mezelf nog wel tegen beter weten in een box set kopen om de serie maar compleet te hebben. Zo'n nerd ben ik dan ook wel weer.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
3 was anders de beste prequel film naar mijn mening hoor Lupa
Echt wel de moeite waard
en maakt het verhaal af
ja ik pastte mijn zin nog aanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, want Vader was wel degelijk een Sith Lord
En ik neem aan Count Dooku en Darth Maul dus ook
Ongeveer hetzelfde als de Zwarte Weduwe na gebatst te hebben met haar partner hem te doden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja ik pastte mijn zin nog aan
Maar bij de Sith is het wel zo dat de leerling de meester uit zal dagen om zijn troon op te eisen.
Ik dacht even dat die titel er ook bij hoorde.
Helemaalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
3 was anders de beste prequel film naar mijn mening hoor Lupa
Echt wel de moeite waard
en maakt het verhaal af
Ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:19 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als de Zwarte Weduwe na gebatst te hebben met haar partner hem te doden.
Ja als die kale Revan uit de weg ruimt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja.
Uit een onverwachte hoek gewoon die titel claimen.
Speel Knights of the old Republic 1 eens.
Daar komt het 2 maal voor
1 moment is dan een keuze moment.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:31 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ja als die kale Revan uit de weg ruimt.
Ik vind kotor trouwens zeer geslaagd spel! Iemand die deel 2 ook gespeelt heeft? is die ook de moeite waard?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Speel Knights of the old Republic 1 eens.
Daar komt het 2 maal voor
Minder als deel 1, verhaal pakt niet itt 1.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef DigiStorm het volgende:
[..]
Ik vind kotor trouwens zeer geslaagd spel! Iemand die deel 2 ook gespeelt heeft? is die ook de moeite waard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |