quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Alsof ik niet doorheb waarom je dat topic opende, ik lees ook mee hoor
Een beter onderbouwde OP was wel wat beter geweestquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]nou ik opende dat topic gewoon omdat het irritante reclames zijn van becam en hij kwam net voorbij bij de reclame en ik kwam natuurlijk op het idee door dat andere topic, het is echt geen lemming hoor
bij voorkeur nietquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:45 schreef tonks het volgende:
Buzzer, wil je deze vuigheid weghalen Mensen die denken dat beroemde mensen hun vrienden zijn.
(Of 1 van de T's mogen het ook weghalen)
Is weg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:45 schreef tonks het volgende:
Buzzer, wil je deze vuigheid weghalen Mensen die denken dat beroemde mensen hun vrienden zijn.
(Of 1 van de T's mogen het ook weghalen)
ach kom nou, je weet zelf wel beter.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:47 schreef Xenomaniac het volgende:
Buzzer: zwak gedrag. Meer zeg ik niet.
Ik had hem al honderd keer dichtgegooid.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:48 schreef buzzer het volgende:
ach kom nou, je weet zelf wel beter.
donequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:50 schreef TC03 het volgende:
Mensen die overal lol achter zeggen lol
Kan dat topic opgeschoond worden? Alle grapjassen die ineens 'lol' zeggen bijvoorbeeld.
quote:Aan welke regels moet ik me houden?
Blijf ontopic. Drijf niet te veel af van de openingspost van het topic. Heb respect voor anderen, voor hun mening en standpunten. Loop elkaar niet te veel te zieken. Geen flamewars, waarbij (groepen) users elkaar over en weer uitschelden. De Klaagbaak is niet bedoeld voor het uitvechten van privé-vetes! Probeer het taalgebruik een beetje beschaafd te houden. Natuurlijk ben je boos, maar hou rekening met de gevoelens van anderen, ook met gebruik in de topictitels. Mensen doodwensen is ook niet lief en wordt ook niet gewaardeerd.
Ik had al behoorlijk wat van die reacties verwijderd hoor. Net weer een paar trouwens. Heb nu helaas weinig tijd om het hele topic aandachtig door te lezen. Doe ik zo snel mogelijk mocht een mede mod het nog niet gedaan hebben.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Taida moet weg!!!!!
En dan uit de onvolprezen Klaagbaak: de FAQ en de regeltjes
[..]
Ik was al aan het zoekenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:59 schreef buzzer het volgende:
het topic is vol inmiddels...
ik heb nog wat reakties verwijderd
Je lokt het ook behoorlijk uit hequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:41 schreef tonks het volgende:
Gothics in het leger! een discussie is 1 ding, maar die doodwensen vind ik niet zo leuk!
Heilig boontjequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:41 schreef tonks het volgende:
Gothics in het leger! een discussie is 1 ding, maar die doodwensen vind ik niet zo leuk!
uiteraard is jouw OP geen onzin, maar de rest van de reakties zijn over het algemeen niet veel soeps..quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:36 schreef Oldbie het volgende:
Hee Buzzer, dit is geen onzin: Krijg nou de pleuris
Graag terugzetten of gooi hem maar op slot. Het is een klaagtopic, geen onzintopic!!!
Denk eerst eens na voordat je iets naar onzin gooit. Wie weet is iets wel waar. Ik kan niets doen aan de reacties vandere users maar mijn OP was serieus.
Aangezien mijn OP geen onzin is, is het geen onzintopic.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
uiteraard is jouw OP geen onzin, maar de rest van de reakties zijn over het algemeen niet veel soeps..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |