Naar de kust, maar voor de mooie meiden op het strand in deze tijd van het jaar hoef je het niet te doenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij is vliegen dan wel goedkoper als de autoNaar de kust of je tante?
quote:
volgesn mij heb ik drie kwartier zittenwachtenquote:
Ja, in de notesquote:Op maandag 20 februari 2006 14:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
heeft iemand FWNK nog wel eens gezien trouwens?
geweldigquote:Op maandag 20 februari 2006 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, in de notesMaar nog maar 1 keer op het forum
hij en notes?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, in de notesMaar nog maar 1 keer op het forum
hij pleegt toch een langdurig Bojo'tjequote:Op maandag 20 februari 2006 14:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
weet ik etquote:Op maandag 20 februari 2006 14:50 schreef lipje het volgende:
[..]
hij pleegt toch een langdurig Bojo'tje![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:49 schreef lipje het volgende:
* Alfisti probeert m terug te lokken met plaatjes van Lancia Delta
welke dag van de 13 zit ie dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:50 schreef lipje het volgende:
[..]
hij pleegt toch een langdurig Bojo'tje![]()
hij is gister nog online geweest en zaterdag was z'n laatste postquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Moet je vaker naar de club in Kotor gaan, lijkt me niet dat die maar 3 mdn per jaar open isquote:Op maandag 20 februari 2006 14:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Naar de kust, maar voor de mooie meiden op het strand in deze tijd van het jaar hoef je het niet te doen
[afbeelding]
maart vorig jaar![]()
en traumatiserend op een nuchtere maagquote:Op maandag 20 februari 2006 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het posten van Fwnk zn pielemans is banwaardig, vandaar.
In ieder geval geen relkloonquote:Op maandag 20 februari 2006 14:54 schreef Richboy het volgende:
Wie is FWNK?
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:49 schreef lipje het volgende:
* Alfisti probeert m terug te lokken met plaatjes van Lancia Delta
Graflurkerquote:
Een echte Deltaquote:
ik rij 33% Alfa, 33% Fiat en 33 % lanciaquote:Op maandag 20 februari 2006 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een echte Delta
Nu ik me bedenk trouwens Alfisti, jij rijdt maar een halve Alfa![]()
Echte delta's hebben turbeu's en zien er geil uitquote:Op maandag 20 februari 2006 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een echte Delta
Nu ik me bedenk trouwens Alfisti, jij rijdt maar een halve Alfa![]()
het zou me weinig verbazenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je vaker naar de club in Kotor gaan, lijkt me niet dat die maar 3 mdn per jaar open is![]()
je vergeet ferrariquote:Op maandag 20 februari 2006 15:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ik rij 33% Alfa, 33% Fiat en 33 % lancia
Welk deel is fiat dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ik rij 33% Alfa, 33% Fiat en 33 % lancia
Fiat is het opperhoofdquote:Op maandag 20 februari 2006 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welk deel is fiat dan?ik wil niet met fiat geassocieerd worden, Lancia gaat nog
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
één van de voorwaarden van een BoJootje: ALLES lezen
nee!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:02 schreef Fwnk het volgende:
Alfa valt onder de fiat groep
Ik vraag wie/wat FWNK is en jij zegt dit...?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een lijst van een kleine 30 ondertussen
Alfa is het paradeplaatje van de Fiat groep, ook het enige onderdeel waar geld word verdiendquote:Op maandag 20 februari 2006 15:02 schreef Fwnk het volgende:
Alfa valt onder de fiat groep
Das Lanciaquote:Op maandag 20 februari 2006 15:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfa is het paradeplaatje van de Fiat groep, ook het enige onderdeel waar geld word verdiend![]()
Als je de website nog weet kan je kijken of ze open zijnquote:
neenee, dus dit is echte toeval en als ik niet over je was begonnen was je hier ook gekomen op dit moment?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:02 schreef Fwnk het volgende:
Ik lees dus écht niet mee
Vierkant hok. 't zal vast geweldig rijden, maar het is en blijft een vierkant hok.quote:
Wel toepasselijk dat je meteen weet waar hij het over heeftquote:Op maandag 20 februari 2006 15:02 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik vraag wie/wat FWNK is en jij zegt dit...?
Damn, leer lezen.
mijn schuldquote:Op maandag 20 februari 2006 15:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
neenee, dus dit is echte toeval en als ik niet over je was begonnen was je hier ook gekomen op dit moment?![]()
Leer jezelf beteer te verbergen, ik wist al na 3 posst wie je wasquote:Op maandag 20 februari 2006 15:02 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik vraag wie/wat FWNK is en jij zegt dit...?
Damn, leer lezen.
Peu vroeg of Richboy van mij was op msn....quote:Op maandag 20 februari 2006 15:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
neenee, dus dit is echte toeval en als ik niet over je was begonnen was je hier ook gekomen op dit moment?![]()
hebben ze een website danquote:Op maandag 20 februari 2006 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je de website nog weet kan je kijken of ze open zijn![]()
Wat is er, kan je geen genoeg krijgen van de orginele versie van jou auto?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:03 schreef Alfisti het volgende:
[[url=http://www.alfisti.nl/upload/1024_delta_hf_integrale_evo_club_italia[1].jpg]afbeelding[/url]]
Vierkant hok of niet > doet er maar 1quote:Op maandag 20 februari 2006 15:04 schreef Richboy het volgende:
[..]
Vierkant hok. 't zal vast geweldig rijden, maar het is en blijft een vierkant hok.
Nee, CNH is het enige onderdeel wat geld in het laatje brengt, onwetendequote:Op maandag 20 februari 2006 15:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfa is het paradeplaatje van de Fiat groep, ook het enige onderdeel waar geld word verdiend![]()
juistquote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Peu vroeg of Richboy van mij was op msn....
toen kwam ik maar effe langs
Ik ben KJ, en waarom zou ik me verbergen??quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Leer jezelf beteer te verbergen, ik wist al na 3 posst wie je was
2quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Vierkant hok of niet > doet er maar 1![]()
Weet ik niet meer, ik weet de naam van de club niet. Lijkt me toch wel dat ze een website hebben? Hoewel het natuurlijk ook weer geen NL/Dld isquote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
hebben ze een website dan![]()
![]()
maar voor een weekje rust is het eigenlijk best lekker. Tis aan benzine ongeveer 600 euro.![]()
Ik heb wel een kloon hier gehad ooit maar nooit in de pta sc gebruiktquote:
Als je niet kan rijden heb je dat wel nodig jaquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:06 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik heb wel een kloon hier gehad ooit maar nooit in de pta sc gebruikt
Voor de prijs van een Delta kun je pakweg 4 Q4's of 24 1.8 8v's kopenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er, kan je geen genoeg krijgen van de orginele versie van jou auto?
Ik zou'm niet afslaan nee.... Maar er voor betalen?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Vierkant hok of niet > doet er maar 1![]()
Dat hoeft die mannelijke (quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, CNH is het enige onderdeel wat geld in het laatje brengt, onwetende![]()
wie dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Leer jezelf beteer te verbergen, ik wist al na 3 posst wie je was
Ik zat gister naast iemand in een BMW (quote:Op maandag 20 februari 2006 15:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je niet kan rijden heb je dat wel nodig ja
is ferrari iet het paradepaardje?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij had ook op neukia.nl gekeken?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik zat gister naast iemand in een BMW () en ik dacht serieus dat hij me wou vermoorden, was blij dat ik uit mocht stappen.
Fucking idioot
Ik durf te wedden dat je me god geen idee hebt wat CNH is, neppe alfa-fan.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat hoeft die mannelijke () versie van ijsmeis niet te weten
![]()
KLoptquote:Op maandag 20 februari 2006 15:08 schreef vlad het volgende:
[..]
is ferrari iet het paradepaardje?
en alfa de sportieve afdeling,
lancia de luxe afdeling en fiat de normale/goedkope afdeling?
zo is mij dat bij Fiat uitgelegd![]()
ik ben er nogquote:Op maandag 20 februari 2006 15:07 schreef Sjoewe het volgende:
Vertel me even als de huisjosti's weer weg zijn, dan kom ik wel weer SC'en
Ja.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hij had ook op neukia.nl gekeken?
Ik ben zowaar blij dat ik boodschappen moet gaan doen straksquote:Op maandag 20 februari 2006 15:07 schreef Sjoewe het volgende:
Vertel me even als de huisjosti's weer weg zijn, dan kom ik wel weer SC'en
Ik hou niet zo van 4x4, doe mij dan maar een 2.5 v6 en een los 3.7 autodelta blokjequote:Op maandag 20 februari 2006 15:07 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Voor de prijs van een Delta kun je pakweg 4 Q4's of 24 1.8 8v's kopen
Ja, en dan sta je roken bij het stoplicht terwijl dat 1.3 liter dieseltje de bocht al om isquote:Op maandag 20 februari 2006 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van 4x4, doe mij dan maar een 2.5 v6 en een los 3.7 autodelta blokje(plus wat centen voor H&S)
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik zat gister naast iemand in een BMW () en ik dacht serieus dat hij me wou vermoorden, was blij dat ik uit mocht stappen.
Fucking idioot
Iveco en speciale afdeling met motoren voor industrie en bootjes enzo, toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je me god geen idee hebt wat CNH is, neppe alfa-fan.
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van 4x4, doe mij dan maar een 2.5 v6 en een los 3.7 autodelta blokje(plus wat centen voor H&S). En dan nog wat centen om van m'n 1.8 8v een circuit racer te maken.
Ik denk dat als je H&S helemaal loslaat op zo'n 1.8 8v, ding helemaal kaal maakt, onderstel flink aanpast, dat je op het circuit ongelofelijk snel bent.
er stond wel een foto van zijn kopf op neukiaquote:Op maandag 20 februari 2006 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Das best wel ernstig.. Maar er staan toch geen foto's van je gezicht op neukia? Hoe wist hij dan dat jij het was?
Dan heb je OF verteld dat je Fwnk bent, OF je lul uit je broek gehangen
Lijkt me beide niet zo slim.....
Er staat een foto van me bijquote:Op maandag 20 februari 2006 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Das best wel ernstig.. Maar er staan toch geen foto's van je gezicht op neukia? Hoe wist hij dan dat jij het was?
Dan heb je OF verteld dat je Fwnk bent, OF je lul uit je broek gehangen
Lijkt me beide niet zo slim.....
Zorgen dat je een lange 1e versnelling hebtquote:Op maandag 20 februari 2006 15:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja, en dan sta je roken bij het stoplicht terwijl dat 1.3 liter dieseltje de bocht al om is
Neequote:Op maandag 20 februari 2006 15:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iveco en speciale afdeling met motoren voor industrie en bootjes enzo, toch?
en 4x4 doet helemaal wonderenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zorgen dat je een lange 1e versnelling hebten brede pantoffels doen ook wonderen
Ik kom trouwens niet zoveel in de stad, heb em liever voor op de snelweg, tegen een Sub GTT
Hm, nooit gezien.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
er stond wel een foto van zijn kopf op neukia
CNH is dan ook meer jouw afdelingquote:Op maandag 20 februari 2006 15:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Needat zijn weer twee andere dochters, die ook niet al te best draaien....
CNH = Case New Holland, de bouwmachine en landbouw afdleing....
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zorgen dat je een lange 1e versnelling hebten brede pantoffels doen ook wonderen
Ik kom trouwens niet zoveel in de stad, heb em liever voor op de snelweg, tegen een Sub GTT
ha. ha. ha.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wist ik inderdaad niet neequote:Op maandag 20 februari 2006 15:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Needat zijn weer twee andere dochters, die ook niet al te best draaien....
CNH = Case New Holland, de bouwmachine en landbouw afdleing....
Die 60pk extra helpt bij jou ook wel denk ik, want jou auto weegt ook 150kg meer toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en 4x4 doet helemaal wonderenvraag maar aan BoJo
Ja omdat de Fiat groep in die tien jaar geen fatsoenlijke auto op de weg wist te zettenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wist ik inderdaad niet neeMaar Fiat heeft voor het eerst sinds 10 jaar weer winst gemaakt
wel 21 miljoen
(schijnt Toyota per dag/week te doen
)
hoe voelt dat nou?quote:
De Fiat groep heeft anders best fatsoenlijk auto's neergezetquote:Op maandag 20 februari 2006 15:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja omdat de Fiat groep in die tien jaar geen fatsoenlijke auto op de weg wist te zetten![]()
Kut.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hoe voelt dat nou?
ik heb toch, mietje dat ik ben, een heel klein beetje meedelijden gekregen
Deel de schande en vraag of je snikkeltje er ook bij magquote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hoe voelt dat nou?
Als brechtje 18 of ouder was geweest had ik medelijden gekregenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hoe voelt dat nou?
Mja, als je een van de grootstet dieselmotorenbouwers opkoopt, endie techniek overneemt, dan gata dat ja. Maar zelf ontwikkeld?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Fiat groep heeft anders best fatsoenlijk auto's neergezetom over de motoren nog maar niet te hebben (Fiat heeft Common Rail voor diesels uitgevonden).
Onbetrouwbaar, te duur, te gewoon, te kwetsbaar. Dan heb ik het verder niet over esthetische waarden of technische innovatie.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Fiat groep heeft anders best fatsoenlijk auto's neergezetom over de motoren nog maar niet te hebben (Fiat heeft Common Rail voor diesels uitgevonden).
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Deel de schande en vraag of je snikkeltje er ook bij mag
ja dat is ook zo, maar het blijft "lullig" natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als brechtje 18 of ouder was geweest had ik medelijden gekregen
Ken jij een andere Fiat groep dan ik ofzo? De Italianen die m'n vader had (165 en 166) waren echt ongekende rampbakkenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mja gedeelde smart is halve smart ehquote:Op maandag 20 februari 2006 15:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
[..]
ja dat is ook zo, maar het blijft "lullig" natuurlijk
Ik blijf erbij dat ze die pattenten nooit aan Bosch hadden moeten verkopen, net zoals Volvo vroeger pattent had moeten aanvragen op de 3-punts gordel.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, als je een van de grootstet dieselmotorenbouwers opkoopt, endie techniek overneemt, dan gata dat ja. Maar zelf ontwikkeld?Allemaal Cummins.
165 => had je vader een speciaal model ofsoquote:Op maandag 20 februari 2006 15:18 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ken jij een andere Fiat groep dan ik ofzo? De Italianen die m'n vader had (165 en 166) waren echt ongekende rampbakken
Patent op een driepuntsgordelquote:Op maandag 20 februari 2006 15:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ze die pattenten nooit aan Bosch hadden moeten verkopen, net zoals Volvo vroeger pattent had moeten aanvragen op de 3-punts gordel.
Ksssjtquote:Op maandag 20 februari 2006 15:18 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ken jij een andere Fiat groep dan ik ofzo? De Italianen die m'n vader had (165 en 166) waren echt ongekende rampbakken
yep, met 4x4 heb je veel meer grip en daarbij heeft de Q geen last van een zwaar blok voorin wat onderstuur veroorzaakt.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die 60pk extra helpt bij jou ook wel denk ik, want jou auto weegt ook 150kg meer toch?
Ik bedoel 164quote:Op maandag 20 februari 2006 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
165 => had je vader een speciaal model ofso![]()
ja, alleen ik doe daar niet aan mij...quote:Op maandag 20 februari 2006 15:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja gedeelde smart is halve smart eh
Nee, gewoon voorin bij de motor. de laatste transaxle was de 75.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:21 schreef Sjoewe het volgende:
Heb je met een 155 ook eigenlijk de versnellingsbak voor de achteras?
Ik haal mn snikkel alleen naar buiten voor feesten en partijenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja, alleen ik doe daar niet aan mij...
misschien wat voor jou dan?
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee, gewoon voorin bij de motor. de laatste transaxle was de 75.
Mogen ze roesten in vredequote:Op maandag 20 februari 2006 15:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee, gewoon voorin bij de motor. de laatste transaxle was de 75.
ik ook jaquote:Op maandag 20 februari 2006 15:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik haal mn snikkel alleen naar buiten voor feesten en partijen
Maar ik heb gisteren van Alexxxxx gehoor dat hetgeen waarvan ik dacht dat het m'n penis was niets anders is dan een uitermate grote clitorisquote:
Ben je al gestopt met hormonen slikken?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar ik heb gisteren van Alexxxxx gehoor dat hetgeen waarvan ik dacht dat het m'n penis was niets anders is dan een uitermate grote clitoris
Ik slik geen hormonenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben je al gestopt met hormonen slikken?
De klachtenlijn?quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:43 schreef BaraCuda het volgende:
BredaIk werk er, woonde er en ik hoop er binnen 5 jaar een huis te kopen
![]()
Pfff, stralingswarmtequote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
zoiets
m'n Italiaanse lunch maatje zit er, ze klaagt wel altijd![]()
Dat zegt ik nietquote:Op maandag 20 februari 2006 15:21 schreef Fugie het volgende:
peu denkt nog steeds dat 4x4 niet sneller is
Dat wou je anders vrijdag wel beweren als ik mij goed kan herinnerenquote:
Peu vult z'n woorden pas achteraf in, op de manier die hem het beste uitkomtquote:Op maandag 20 februari 2006 15:33 schreef vlad het volgende:
[..]
Dat wou je anders vrijdag wel beweren als ik mij goed kan herinneren
wat is er fout aan het fwd concept?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:35 schreef PeuRac het volgende:
Welnee, 4x4 is beter als voorwiel aandrijving, maar dat concept zit al compleet fout, dus als je dan 4x4 monteert is dat pure compensatie.
Alfa Romeo heeft 2 grote fouten gemaakt (wel meer, maar de Arna tel ik ff niet mee), 1) Na '92 geen Rwd meer gemaakt.
2) Vanaf de 159 geen fatsoenlijke motoren meer![]()
merk hetquote:Op maandag 20 februari 2006 15:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Peu vult z'n woorden pas achteraf in, op de manier die hem het beste uitkomt
Voor alle mensen die zich coureurs wanen en de weg als hun circuit zien is het en groot gemis. Moet je je bedenken hoeveel wijven peu in een RWD had kunnen scorenquote:
Technisch gezien is het een heel mooi concept, maar voor het leuke bochtenwerk vind ik het bij 99 van de 100 auto's maar kutquote:
Als ik het voor de wijven deed kocht ik wel een corsa 1.0, hing em vol met 100kg plastic en plakte er "GSI" opquote:Op maandag 20 februari 2006 15:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voor alle mensen die zich coureurs wanen en de weg als hun circuit zien is het en groot gemis. Moet je je bedenken hoeveel wijven peu in een RWD had kunnen scoren
dus het is een mening. beetje gewaagd om dan te stellen dat het concept niet goed is vind je niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Technisch gezien is het een heel mooi concept, maar voor het leuke bochtenwerk vind ik het bij 99 van de 100 auto's maar kut![]()
rwd is vrijwel altijd vele malen leuker.
CNH = Case New Holland...quote:Op maandag 20 februari 2006 15:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ergens een foto gezien van de achtertuin CNH, helemaal vol met tractoren man![]()
Corsa is FWDquote:Op maandag 20 februari 2006 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik het voor de wijven deed kocht ik wel een corsa 1.0, hing em vol met 100kg plastic en plakte er "GSI" op
denk dat jij beter met deze GTV kan beginnenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik het voor de wijven deed kocht ik wel een corsa 1.0, hing em vol met 100kg plastic en plakte er "GSI" op
Uiteraard is het mijn mening, als het een feit was zouden niet zoveel merken het gebruikenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:42 schreef vlad het volgende:
[..]
dus het is een mening. beetje gewaagd om dan te stellen dat het concept niet goed is vind je niet?![]()
Doe mij maar zakenmensen, kom je tenminste nog collega's tegenquote:
Kan je nog even dromen over je golf voordat je met de harde realiteit geconfronteerd wordtquote:Op maandag 20 februari 2006 15:48 schreef M5 het volgende:
helloowww
dacht ik eindelijk eens een hele week te werken, bellen ze voor morgen weer af![]()
![]()
* er ff de pest in heeft.
niemand?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:31 schreef Youp het volgende:
wie helpt mij het topic te vinden van die opgefokte oude datsun?dat vierkante hok, zo'n beetje ala Top Gear Lada....
de search vind hem wel maar linkt m vervolgens door naar een slowchat ofzo![]()
http://www.google.com/search?q=datsun&domains=forum.fok.nl&sitesearch=forum.fok.nl
3e link moet m zijn geloof ik
Ha!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan je nog even dromen over je golf voordat je met de harde realiteit geconfronteerd wordt![]()
Weg is
dat hangt er vanaf? wat vroegen ze, en wat moet ik er doen?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:51 schreef lipje het volgende:
M5 ik kwam nog een vacature tegen bij hel NLR (www.nlr.nl) Is dat iets voor jou?
\quote:
medewerker stromongsleer/testen in de windtunnel.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:52 schreef M5 het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf? wat vroegen ze, en wat moet ik er doen?
hmmm linkje?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:54 schreef lipje het volgende:
[..]
medewerker stromongsleer/testen in de windtunnel.
ik woon niet eens in een polderquote:Op maandag 20 februari 2006 16:00 schreef lipje het volgende:
zelfde polder als waar je nu zit, alleen wat noordelijker
johquote:Op maandag 20 februari 2006 15:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
CNH = Case New Holland...
We hebben een Case dealer en een new Holalnd dealer in dezelfde straat in StiensEen straat verderop zitten Zetor (Pools) en Valmet (FIns, bouwer van Porsche Boxster en Lada Samara cabrio)
Ik werk ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:02 schreef lipje het volgende:
en werk is werk.
Ik heb al een solicitatie lopen waar volgende week wel eens een contract uit zou kunnen rollenquote:Alles beter dan het uitzendwerk wat je nu doet
HF intergrale?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:28 schreef Fwnk het volgende:
zeu, pakketje op de pst, nog mooie delta gespot, ik ga weer verder met mijn bojootje
je vetvat aantrappen en een partij dellen bakkenquote:
Pizzatje lopen, tis nog geen 35 meter naar de pizzariaquote:
hie is't zeker 800 meter voor je bij een supermarkt bent, pizzaria is dik 2,5 km.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:40 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga even de 200 meter naar de super en terug afleggen
inderdaadquote:Op maandag 20 februari 2006 16:50 schreef M5 het volgende:
ik moest ff 2x keer kijken maare![]()
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=4595&cache=no
800 pk uit een 3.6l, dat wordt om de 10.000 km een revisiequote:Op maandag 20 februari 2006 16:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
inderdaad
Dit is beter: http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=4590&cache=no
kleine bijkomstigheidquote:Op maandag 20 februari 2006 16:57 schreef M5 het volgende:
[..]
800 pk uit een 3.6l, dat wordt om de 10.000 km een revisie
ik dacht al, wat ruik ikquote:Op maandag 20 februari 2006 17:03 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, volgens mij zijn m'n sport kleren nog niet gewassen
ik heb 4 sportbroekenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:20 schreef PeuRac het volgende:
Shit zooi, had mn sportbroek op een stapel oude kleren gegooid, nu ligt die bij de kringloop(was ook al 6jr oud ofso). Die van mn pa maar pakken en een van de week een nieuwe kopen
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:07 schreef Sjoewe het volgende:
Ga je naar de super voor een ongezonde snackmaaltijd kom je terug met een gezonde hap
Ik eet eigenlijk altijd gezond het afgelopen jaar, scheelt me ook 10 kiloquote:Op maandag 20 februari 2006 18:10 schreef M5 het volgende:
[..]
![]()
![]()
goed bezig!
* valt letterlijk bijna om van de slaap..![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:45 schreef BaraCuda het volgende:
hey nog even en we zijn bij [PTA SC] Volvo 850 T5R aangekomen![]()
Ik gok dat ik dan toch aan het werk benquote:Op maandag 20 februari 2006 19:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
wedstrijdje wie hem het eerst maakt?![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik gok dat ik dan toch aan het werk ben
Aangezien ik de helft van de topics mis
Wat raarquote:Op maandag 20 februari 2006 19:25 schreef ook_gek het volgende:
ik ben een beetje moe
ik stel een pta sc meet bij mark voor waarbij we hem naar de dokter slepen.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:25 schreef ook_gek het volgende:
ik ben een beetje moe
gaan we dan zuipen?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik stel een pta sc meet bij mark voor waarbij we hem naar de dokter slepen.![]()
als ik hetzelfde zal moeten zuipen als waar jij op loopt dan hebben we zeker een dokter nodigquote:
snap er werkelijk waar niks van.quote:
zo veel drink ik nietquote:Op maandag 20 februari 2006 19:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ik hetzelfde zal moeten zuipen als waar jij op loopt dan hebben we zeker een dokter nodig
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ik zeg: 25 juni een 'lach je een breuk om fout getunede opels'-mini-meeting
is het niet te ver voor je?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:49 schreef Sjoewe het volgende:
Aangezien het in Utrecht is wil ik best komen
Eigenlijk welquote:
Het Alfa-virus slaat ook over naar de apparatuur van derdenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:54 schreef BoJo het volgende:
mijn bluetooth carkit wil niet meer goed verbinden met mijn telefoon![]()
te makkelijkquote:Op maandag 20 februari 2006 19:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het Alfa-virus slaat ook over naar de apparatuur van derden
-1 voorspelbaar iddquote:
BoJo zn 155 is puik.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:58 schreef Sjoewe het volgende:
Ik durf voor een keertje wel in een 155.
Dat weet ik ook wel, maar ik heb wat misverstanden/vooroordelen hoog te houdenquote:
Vierkantquote:Op maandag 20 februari 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Is in de verre verte natuurlijk gewoon afgeleid van de Fiat 124, net als de Lada
ja, want als je zegt dat 155's in het algemeen puik vind, zou je Peu een complimentje geven, en dat kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar ik heb wat misverstanden/vooroordelen hoog te houden![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar ik heb wat misverstanden/vooroordelen hoog te houden![]()
Ik vind de 155 in het algemeen niet puikend, ik ben geen fan van het Alfa ontwerp, maar ik maak wel een diepe buiging voor iemand and Bo die gewoon de auto koopt die 'ie al heel lang wil hebben en er oprecht gek op is en 'm goed onderhoud en behandeld.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, want als je zegt dat 155's in het algemeen puik vind, zou je Peu een complimentje geven, en dat kan natuurlijk niet.
Nu M5 een Golf wil kopen heb ik een nieuw slachtoffer gevondenquote:
er komt een dinsdag dat je word afgevoerd per ambulance omdat je een stap teveel hebt gedaan.quote:
Dan stap je over de streepquote:Op maandag 20 februari 2006 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er komt een dinsdag dat je word afgevoerd per ambulance omdat je een stap teveel hebt gedaan.
Ik had laatst een Sc gemaaktquote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil een Lada, en ineens vind iedereen Lada tofWat is er dan nog leuk aan een Lada te hebben?
En wie maakt 833? ik heb er al een heel aantal op rij gemaakt, nu mag iemand anders
Ik moet er mee oppassen van de dokterquote:Op maandag 20 februari 2006 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hadden we maar meer van zulke goede OP-bouwers
Neequote:Op maandag 20 februari 2006 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
om iemand te stangen ongetwijfeld, anders doe je het niet
ja die gaat er van mij ook flink van langs krijgenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nu M5 een Golf wil kopen heb ik een nieuw slachtoffer gevonden[afbeelding]
wel nee donderdag ga ik op wintersport dan ga ik helemaal opladenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er komt een dinsdag dat je word afgevoerd per ambulance omdat je een stap teveel hebt gedaan.
jij gaat gewoon een Lada Niva kopenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil een Lada, en ineens vind iedereen Lada tofWat is er dan nog leuk aan een Lada te hebben?
En wie maakt 833? ik heb er al een heel aantal op rij gemaakt, nu mag iemand anders
Zielloos nazi-hok is hetquote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja die gaat er van mij ook flink van langs krijgen![]()
eerst naar een Alfa kijken en dan voor een vw kiezen![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja die gaat er van mij ook flink van langs krijgen![]()
eerst naar een Alfa kijken en dan voor een vw kiezen![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
eigen schuld
als je per se Duits wil, koop dan een Smart![]()
Mja ik heb wat met oude auto's.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
welke auto vind jij nou leuk? (betaalbaar)
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is een optie, als het maar een oostblokbarrel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |