Naar de kust, maar voor de mooie meiden op het strand in deze tijd van het jaar hoef je het niet te doenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij is vliegen dan wel goedkoper als de autoNaar de kust of je tante?
quote:
volgesn mij heb ik drie kwartier zittenwachtenquote:
Ja, in de notesquote:Op maandag 20 februari 2006 14:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
heeft iemand FWNK nog wel eens gezien trouwens?
geweldigquote:Op maandag 20 februari 2006 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, in de notesMaar nog maar 1 keer op het forum
hij en notes?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, in de notesMaar nog maar 1 keer op het forum
hij pleegt toch een langdurig Bojo'tjequote:Op maandag 20 februari 2006 14:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
weet ik etquote:Op maandag 20 februari 2006 14:50 schreef lipje het volgende:
[..]
hij pleegt toch een langdurig Bojo'tje![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:49 schreef lipje het volgende:
* Alfisti probeert m terug te lokken met plaatjes van Lancia Delta
welke dag van de 13 zit ie dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:50 schreef lipje het volgende:
[..]
hij pleegt toch een langdurig Bojo'tje![]()
hij is gister nog online geweest en zaterdag was z'n laatste postquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Moet je vaker naar de club in Kotor gaan, lijkt me niet dat die maar 3 mdn per jaar open isquote:Op maandag 20 februari 2006 14:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Naar de kust, maar voor de mooie meiden op het strand in deze tijd van het jaar hoef je het niet te doen
[afbeelding]
maart vorig jaar![]()
en traumatiserend op een nuchtere maagquote:Op maandag 20 februari 2006 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het posten van Fwnk zn pielemans is banwaardig, vandaar.
In ieder geval geen relkloonquote:Op maandag 20 februari 2006 14:54 schreef Richboy het volgende:
Wie is FWNK?
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:49 schreef lipje het volgende:
* Alfisti probeert m terug te lokken met plaatjes van Lancia Delta
Graflurkerquote:
Een echte Deltaquote:
ik rij 33% Alfa, 33% Fiat en 33 % lanciaquote:Op maandag 20 februari 2006 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een echte Delta
Nu ik me bedenk trouwens Alfisti, jij rijdt maar een halve Alfa![]()
Echte delta's hebben turbeu's en zien er geil uitquote:Op maandag 20 februari 2006 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een echte Delta
Nu ik me bedenk trouwens Alfisti, jij rijdt maar een halve Alfa![]()
het zou me weinig verbazenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je vaker naar de club in Kotor gaan, lijkt me niet dat die maar 3 mdn per jaar open is![]()
je vergeet ferrariquote:Op maandag 20 februari 2006 15:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ik rij 33% Alfa, 33% Fiat en 33 % lancia
Welk deel is fiat dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ik rij 33% Alfa, 33% Fiat en 33 % lancia
Fiat is het opperhoofdquote:Op maandag 20 februari 2006 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welk deel is fiat dan?ik wil niet met fiat geassocieerd worden, Lancia gaat nog
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
één van de voorwaarden van een BoJootje: ALLES lezen
nee!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:02 schreef Fwnk het volgende:
Alfa valt onder de fiat groep
Ik vraag wie/wat FWNK is en jij zegt dit...?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een lijst van een kleine 30 ondertussen
Alfa is het paradeplaatje van de Fiat groep, ook het enige onderdeel waar geld word verdiendquote:Op maandag 20 februari 2006 15:02 schreef Fwnk het volgende:
Alfa valt onder de fiat groep
Das Lanciaquote:Op maandag 20 februari 2006 15:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfa is het paradeplaatje van de Fiat groep, ook het enige onderdeel waar geld word verdiend![]()
Als je de website nog weet kan je kijken of ze open zijnquote:
neenee, dus dit is echte toeval en als ik niet over je was begonnen was je hier ook gekomen op dit moment?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:02 schreef Fwnk het volgende:
Ik lees dus écht niet mee
Vierkant hok. 't zal vast geweldig rijden, maar het is en blijft een vierkant hok.quote:
Wel toepasselijk dat je meteen weet waar hij het over heeftquote:Op maandag 20 februari 2006 15:02 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik vraag wie/wat FWNK is en jij zegt dit...?
Damn, leer lezen.
mijn schuldquote:Op maandag 20 februari 2006 15:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
neenee, dus dit is echte toeval en als ik niet over je was begonnen was je hier ook gekomen op dit moment?![]()
Leer jezelf beteer te verbergen, ik wist al na 3 posst wie je wasquote:Op maandag 20 februari 2006 15:02 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik vraag wie/wat FWNK is en jij zegt dit...?
Damn, leer lezen.
Peu vroeg of Richboy van mij was op msn....quote:Op maandag 20 februari 2006 15:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
neenee, dus dit is echte toeval en als ik niet over je was begonnen was je hier ook gekomen op dit moment?![]()
hebben ze een website danquote:Op maandag 20 februari 2006 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je de website nog weet kan je kijken of ze open zijn![]()
Wat is er, kan je geen genoeg krijgen van de orginele versie van jou auto?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:03 schreef Alfisti het volgende:
[[url=http://www.alfisti.nl/upload/1024_delta_hf_integrale_evo_club_italia[1].jpg]afbeelding[/url]]
Vierkant hok of niet > doet er maar 1quote:Op maandag 20 februari 2006 15:04 schreef Richboy het volgende:
[..]
Vierkant hok. 't zal vast geweldig rijden, maar het is en blijft een vierkant hok.
Nee, CNH is het enige onderdeel wat geld in het laatje brengt, onwetendequote:Op maandag 20 februari 2006 15:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfa is het paradeplaatje van de Fiat groep, ook het enige onderdeel waar geld word verdiend![]()
juistquote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Peu vroeg of Richboy van mij was op msn....
toen kwam ik maar effe langs
Ik ben KJ, en waarom zou ik me verbergen??quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Leer jezelf beteer te verbergen, ik wist al na 3 posst wie je was
2quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Vierkant hok of niet > doet er maar 1![]()
Weet ik niet meer, ik weet de naam van de club niet. Lijkt me toch wel dat ze een website hebben? Hoewel het natuurlijk ook weer geen NL/Dld isquote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
hebben ze een website dan![]()
![]()
maar voor een weekje rust is het eigenlijk best lekker. Tis aan benzine ongeveer 600 euro.![]()
Ik heb wel een kloon hier gehad ooit maar nooit in de pta sc gebruiktquote:
Als je niet kan rijden heb je dat wel nodig jaquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:06 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik heb wel een kloon hier gehad ooit maar nooit in de pta sc gebruikt
Voor de prijs van een Delta kun je pakweg 4 Q4's of 24 1.8 8v's kopenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er, kan je geen genoeg krijgen van de orginele versie van jou auto?
Ik zou'm niet afslaan nee.... Maar er voor betalen?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Vierkant hok of niet > doet er maar 1![]()
Dat hoeft die mannelijke (quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, CNH is het enige onderdeel wat geld in het laatje brengt, onwetende![]()
wie dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Leer jezelf beteer te verbergen, ik wist al na 3 posst wie je was
Ik zat gister naast iemand in een BMW (quote:Op maandag 20 februari 2006 15:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je niet kan rijden heb je dat wel nodig ja
is ferrari iet het paradepaardje?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij had ook op neukia.nl gekeken?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik zat gister naast iemand in een BMW () en ik dacht serieus dat hij me wou vermoorden, was blij dat ik uit mocht stappen.
Fucking idioot
Ik durf te wedden dat je me god geen idee hebt wat CNH is, neppe alfa-fan.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat hoeft die mannelijke () versie van ijsmeis niet te weten
![]()
KLoptquote:Op maandag 20 februari 2006 15:08 schreef vlad het volgende:
[..]
is ferrari iet het paradepaardje?
en alfa de sportieve afdeling,
lancia de luxe afdeling en fiat de normale/goedkope afdeling?
zo is mij dat bij Fiat uitgelegd![]()
ik ben er nogquote:Op maandag 20 februari 2006 15:07 schreef Sjoewe het volgende:
Vertel me even als de huisjosti's weer weg zijn, dan kom ik wel weer SC'en
Ja.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hij had ook op neukia.nl gekeken?
Ik ben zowaar blij dat ik boodschappen moet gaan doen straksquote:Op maandag 20 februari 2006 15:07 schreef Sjoewe het volgende:
Vertel me even als de huisjosti's weer weg zijn, dan kom ik wel weer SC'en
Ik hou niet zo van 4x4, doe mij dan maar een 2.5 v6 en een los 3.7 autodelta blokjequote:Op maandag 20 februari 2006 15:07 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Voor de prijs van een Delta kun je pakweg 4 Q4's of 24 1.8 8v's kopen
Ja, en dan sta je roken bij het stoplicht terwijl dat 1.3 liter dieseltje de bocht al om isquote:Op maandag 20 februari 2006 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van 4x4, doe mij dan maar een 2.5 v6 en een los 3.7 autodelta blokje(plus wat centen voor H&S)
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik zat gister naast iemand in een BMW () en ik dacht serieus dat hij me wou vermoorden, was blij dat ik uit mocht stappen.
Fucking idioot
Iveco en speciale afdeling met motoren voor industrie en bootjes enzo, toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je me god geen idee hebt wat CNH is, neppe alfa-fan.
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van 4x4, doe mij dan maar een 2.5 v6 en een los 3.7 autodelta blokje(plus wat centen voor H&S). En dan nog wat centen om van m'n 1.8 8v een circuit racer te maken.
Ik denk dat als je H&S helemaal loslaat op zo'n 1.8 8v, ding helemaal kaal maakt, onderstel flink aanpast, dat je op het circuit ongelofelijk snel bent.
er stond wel een foto van zijn kopf op neukiaquote:Op maandag 20 februari 2006 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Das best wel ernstig.. Maar er staan toch geen foto's van je gezicht op neukia? Hoe wist hij dan dat jij het was?
Dan heb je OF verteld dat je Fwnk bent, OF je lul uit je broek gehangen
Lijkt me beide niet zo slim.....
Er staat een foto van me bijquote:Op maandag 20 februari 2006 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Das best wel ernstig.. Maar er staan toch geen foto's van je gezicht op neukia? Hoe wist hij dan dat jij het was?
Dan heb je OF verteld dat je Fwnk bent, OF je lul uit je broek gehangen
Lijkt me beide niet zo slim.....
Zorgen dat je een lange 1e versnelling hebtquote:Op maandag 20 februari 2006 15:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja, en dan sta je roken bij het stoplicht terwijl dat 1.3 liter dieseltje de bocht al om is
Neequote:Op maandag 20 februari 2006 15:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iveco en speciale afdeling met motoren voor industrie en bootjes enzo, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |