Nu niet meerquote:Op maandag 20 februari 2006 21:21 schreef Cageon het volgende:
Damn! Tis hier stukken actiever dan op MF. Kheb het er de hele dag al druk mee![]()
Thanks, zie het al dat wordt weer eindeloos wachten op die waardeloze ambtenaren hier.quote:
Van voor mijn 18de of daarna?quote:en anders een uitdraai van je strafblad![]()
Your welcomequote:Op maandag 20 februari 2006 21:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Thanks, zie het al dat wordt weer eindeloos wachten op die waardeloze ambtenaren hier.
[..]
Van voor mijn 18de of daarna?![]()
Stiekum hoop ik op die van daarna.![]()
Okee dan zit ik goed.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Your welcome![]()
de daden van voor je 18e kunnen je niet persoonlijk worden aangerekend, iets met ouderlijk gezag enzo, maar alles daarna is heavy shit
![]()
Nope, het laatste nieuws is dat R2-D2 droog staat en dat er een SM'er bij is gekomenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:52 schreef Makster het volgende:
Goddamn, klussen is best zwaar![]()
Morgen de draagmuur eruit tikken en puin rijden. Ben morgen dus finaal naar de klote![]()
Heb geen tijd om bij te lezen of te updaten..... Duuusss nog iets tofs gebeurd hier
correctie.. tot je 14e. Tussen de leeftijd van 14 en 16 zijn ouders ook nog verantwoordelijk, tenzij ze kunnen aantonen dat hen geen blaam treft door niet op te letten oid. Vanaf 16 jaren is het kind zelf aansprakelijkquote:Op maandag 20 februari 2006 21:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Your welcome![]()
de daden van voor je 18e kunnen je niet persoonlijk worden aangerekend, iets met ouderlijk gezag enzo, maar alles daarna is heavy shit
![]()
Eusj, Makster is er...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:52 schreef Makster het volgende:
Morgen de draagmuur eruit tikken en puin rijden. Ben morgen dus finaal naar de klote![]()
Heb geen tijd om bij te lezen of te updaten..... Duuusss nog iets tofs gebeurd hier
Ahaa, dat droog staan is jammerquote:Op maandag 20 februari 2006 21:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Nope, het laatste nieuws is dat R2-D2 droog staat en dat er een SM'er bij is gekomen
Jij nog goed kartkampioen geworden laatst of niet
Door schade en schande wijs geworden?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
correctie.. tot je 14e. Tussen de leeftijd van 14 en 16 zijn ouders ook nog verantwoordelijk, tenzij ze kunnen aantonen dat hen geen blaam treft door niet op te letten oid. Vanaf 16 jaren is het kind zelf aansprakelijk![]()
-denk ik-![]()
Loser!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Ahaa, dat droog staan is jammer![]()
En ben geen kart kampioen geworden, ben finiaal aan gort gereden en heb 5 dagen met een beurse heup rond gelopenHad wel de 4e tijd....
En wie heeft er een sm dan ?
Brááf hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 21:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Okee dan zit ik goed.![]()
Zelfs al 3 jaar geen bekeuring meer gehad.
Ey, how's your home improvement goingquote:Op maandag 20 februari 2006 21:52 schreef Makster het volgende:
IK IK IK (SilenT op MF)quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Ahaa, dat droog staan is jammer![]()
En ben geen kart kampioen geworden, ben finiaal aan gort gereden en heb 5 dagen met een beurse heup rond gelopenHad wel de 4e tijd....
En wie heeft er een sm dan ?
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
correctie.. tot je 14e. Tussen de leeftijd van 14 en 16 zijn ouders ook nog verantwoordelijk, tenzij ze kunnen aantonen dat hen geen blaam treft door niet op te letten oid. Vanaf 16 jaren is het kind zelf aansprakelijk![]()
Heequote:Op maandag 20 februari 2006 21:57 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Eusj, Makster is er...
[afbeelding] Engels praten!
Mercy een smquote:Op maandag 20 februari 2006 22:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Door schade en schande wijs geworden?
[..]
Loser!
Mercy heeft er een ragbike bij gekocht, en laat dat nou net een SM zijn
En Cageon komt hier net om het hoekje kijken, die heeft een SM
Die is wel erg jong nogal in de war.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef Makster het volgende:
Mercy een sm![]()
De wondere zijn de wereld nog iet uit dus![]()
Nee, ik leer _wel_ wat op schoolquote:Op maandag 20 februari 2006 22:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Mercy een SM? Wat hoe waar, heb ik weer wat gemistquote:Op maandag 20 februari 2006 22:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Niks bijzonders, geen sterke verhalen gewoon wat jeugdig vertier.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Kom op met je sterke verhalen, heb ze wel gemist hoor![]()
Oeps sorry, misverstandje. Was even in de war. Mercy zei dat ie aan SM deed, en niet dat ie een SM hadquote:Op maandag 20 februari 2006 22:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mercy een SM? Wat hoe waar, heb ik weer wat gemist![]()
Groepsverkrachting en andere "kleine" geweldsdelictenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niks bijzonders, geen sterke verhalen gewoon wat jeugdig vertier.
Wat lul je nou manquote:Op maandag 20 februari 2006 22:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Oeps sorry, misverstandje. Was even in de war. Mercy zei dat ie aan SM deed, en niet dat ie een SM had
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Groepsverkrachting en andere "kleine" geweldsdelicten![]()
Je vergeet je roze pantoffels en rode haren te vermeldenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat lul je nou man
Ik begrijp alles al minder doordat mijn kleine hoevellheid hersens aangetast is door 45 liter voorstrijk, rotband, Fix & Finish en latex en dan maak jij het nog is een stuk lastiger![]()
![]()
Een voordeel is wel dat je straks nog harder in je roede kan knijpenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat lul je nou man
Ik begrijp alles al minder doordat mijn kleine hoevellheid hersens aangetast is door 45 liter voorstrijk, rotband, Fix & Finish en latex en dan maak jij het nog is een stuk lastiger![]()
![]()
Ik ben geen antilliaan en ik woon niet in rotjeknor.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Groepsverkrachting en andere "kleine" geweldsdelicten![]()
Ahhhhh ja jou naam ken ik wel jaquote:Op maandag 20 februari 2006 22:04 schreef Cageon het volgende:
[..]
IK IK IK (SilenT op MF)![]()
Heb jou ook wel is rond zien hangen op Off/Allroad & SM etc..
Niks over mijn pantoffels hehquote:Op maandag 20 februari 2006 22:36 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Je vergeet je roze pantoffels en rode haren te vermelden
Op het Mercy gedeelte na was alles serieus
Zo ben ik dan ook weer hehquote:Op maandag 20 februari 2006 22:02 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ey, how's your home improvement going![]()
errug attent van U om ook nog aan Fok! te denkenterwijl U U eigenlijk beter nuttig kan maken met allerhande sloop-en bouwwerkzaamheden
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Een voordeel is wel dat je straks nog harder in je roede kan knijpen![]()
Schijnt heel lekker te zijn![]()
![]()
WTFquote:Op maandag 20 februari 2006 22:01 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Loser!
Ik werk ook niet bij de NSquote:Op maandag 20 februari 2006 22:47 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Jij spoort ook niet helemaal heh![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Bwehehhee, dat was een garpjequote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Bwehehhee, dat was een garpjeMaar kennelijk weten wij nu iets wat wij niet mochten weten?
Lees dan voortaan eerst alles bij ipv meteen te reageren op iedere reactie
Maar ga je het ook maken of vind je de aandacht wel prettigquote:Op maandag 20 februari 2006 23:23 schreef stinkie het volgende:
Ik werd vandaag menigmaal gewaarschuwd voor een defect achterlicht
Eerste keer door een koekblik dat dacht dat met 130 je raam opendraaien en iets schreeuwen wel te verstaan isGelukkig articuleerde hij erg goed. Daarna nog door een Beemer die me inhaalde, zich terug liet zakken, 2 banen naar rechts schoot en naast me kwam om het te melden, en 5 minuten geleden nog door een fietser
Wie zegt dat er geen normen en waarden meer zijn
Zo niet, dan mag ie binnenkort misschien genieten van de aandacht van een aantal verpleegkundigenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Maar ga je het ook maken of vind je de aandacht wel prettig![]()
Een reflecterend vestje zou dan wel helpenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zo niet, dan mag ie binnenkort misschien genieten van de aandacht van een aantal verpleegkundigen![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Een reflecterend vestje zou dan wel helpen![]()
* R2-D2 gaat slapen![]()
![]()
![]()
Niemand heeft hierop gereageerd, maar wat een pauperdingquote:
ze ziet er iig een stuk beter uit dan die dikke negerin die ik laatst hadquote:Op maandag 20 februari 2006 23:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zo niet, dan mag ie binnenkort misschien genieten van de aandacht van een aantal verpleegkundigen![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze ziet er iig een stuk beter uit dan die dikke negerin die ik laatst had
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze ziet er iig een stuk beter uit dan die dikke negerin die ik laatst had
Das allemaal psychischquote:Op maandag 20 februari 2006 22:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Ahhhhh ja jou naam ken ik wel jaWelkom
![]()
Verstandige keus ook (als je niet meer dan 120 km wil / hoef te rijden)
[..]
Dijkenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:44 schreef Cageon het volgende:
Das allemaal psychisch
Snelweg rijden is toch saai, doe mij maar een mooie dijk![]()
Maar andere motoren trekken mij absoluut niet
Leren gummen daar gaan we voor![]()
quote:
Tis redelijk lekker hierquote:Op maandag 20 februari 2006 18:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis toch geen weer deze week
same shit tochquote:Op maandag 20 februari 2006 23:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dijken
Doe mij maar een lekkere binnendoorweg![]()
![]()
met heuvelsquote:
zit wel wat in, zit hier wel een mooie dijk in de buurt waar het wel redelijk netjes isquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lekdijken veel dijken: veredelde grindweg en 2 x lekkere afgrond.
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:06 schreef BazzieK het volgende:
Is ook de bedoeling dat je op de weg blijft
Eens kijken hoe lang jij dat vol houdtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:06 schreef BazzieK het volgende:
Is ook de bedoeling dat je op de weg blijft
Jij kan slalommen tussen de koeievlaaienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zit maar 1 dijk 'in de buurt' (60 km?) en dat is de afsluitdijk
Op het moment schat ik het niet al te hoopvol in.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eens kijken hoe lang jij dat vol houdt![]()
Kneedownend om de keutels heenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij kan slalommen tussen de koeievlaaien
En mocht je onverhoopt onderuit gaan dan heb je met een beetje geluk een zachte landingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je er al uit hoe je jouw nieuwe aanwinst bij jou thuis krijgt?quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:10 schreef bwt het volgende:
Dan zal ik er maar een linkje tegenaan gooien.
Voor de brommer liefhebbers die graat op een lang rondje willen rijden.
gas geven op de ring
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:52 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2] is [afbeelding
Niks te melden hoor, gewoon [afbeelding]
Tnx Bert![]()
Tnx Kees![]()
Tnx Anita![]()
Tnx Mercyvolgende wel iets in je antwoord zetten anders is het zo leeg
Restecpquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:10 schreef bwt het volgende:
gas geven op de ring
Al gelukt die bout los te krijgen of net wakker?quote:
Was ie leeg ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:52 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2] is [afbeelding
Niks te melden hoor, gewoon [afbeelding]
Tnx Bert![]()
Tnx Kees![]()
Tnx Anita![]()
Tnx Mercyvolgende wel iets in je antwoord zetten anders is het zo leeg
Geef een ander maar weer de schuldquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Was ie leeg ?![]()
ik stuur hem nog wel een keer want ik had hem opgeslagen
Edit dus niethij heeft het verwijderd
![]()
En weer gekekenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:10 schreef bwt het volgende:
gas geven op de ring
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
En weer gekeken![]()
Nou op de bochtnamen gelet en deze keer viel me deze bocht op:
Schwalbenschwanz
Schwalbe = Nep
Schwanz = Piemel
Die duitsers noemen een stuk traject gewoon dildo![]()
Ohja, ik heb 'm ook nog op "Fast" af laten spelen, dan komt de snelheidsbeleving meer in de buurt van een Kawasaki![]()
quote:
inmiddels iets meer als een uurtje wakkerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Al gelukt die bout los te krijgen of net wakker?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
En weer gekeken![]()
Nou op de bochtnamen gelet en deze keer viel me deze bocht op:
Schwalbenschwanz
Schwalbe = Nep
Schwanz = Piemel
Die duitsers noemen een stuk traject gewoon dildo![]()
Ohja, ik heb 'm ook nog op "Fast" af laten spelen, dan komt de snelheidsbeleving meer in de buurt van een Kawasaki![]()
IT-erquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Geef een ander maar weer de schuld![]()
Ga je nog verklaren hoe het zit met je SM of wordt het weer een doofpot-affaire?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |